Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 513 514 515 516 »
Astarloa
Ben Van Heck
Hoeveel 'top verdedigers' nemen jullie mee? Ik heb op dit moment El Karouani, Dest, Watanabe en van...

Snap de hype om De Wit niet helemaal. Ik vind het maar een matige draver die ook nog eens te veel kaarten pakt. Voor een half miljoen minder heb je met Rente en Van Aanholt prima opties. En voor maar een half miljoen meer een basisverdediger van Ajax.

SterlingArcher
bdebouwer
Ik zie dat Read hier veel wordt genoemd en ook in de podcast, maar hij is toch redelijk blessuregevo...

Read is niet blessuregevoelig, speelde letterlijk alles het afgelopen half jaar.

Europameister
Astarloa
Ja Europameister, of je ff zijn team voor hem in wilt vullen.

Zoals iemand anders al aan gaf is het idd niet helemaal de bedoeling om hier al helemaal opstellingen uit de doeken te doen. Ik denk dat veel mensen sowieso al veel dezelfde spelers hebben, maar laten we nou net die paar mogelijke buitenkansjes even voor onszelf houden. Of luister de Scorito podcast voor mogelijke laatste tips. 

Ben Van Heck
Astarloa
Snap de hype om De Wit niet helemaal. Ik vind het maar een matige draver die ook nog eens te veel ka...

Met AZ heb je wel wat meer zekerheid op vaker de 0. Zo'n Rente is leuk, maar denk dat veel mensen zich blind staren op die laatste pot tegen Heracles. Is niet echt een bewezen G/A verdediger en zie Groningen nou ook niet vaak de 0 pakken. Voor van Aanholt valt zeker wat te zeggen, zeker omdat ik Sparta hoger inschat dan Groningen. 

BartB

Ik denk dat ik mijn keepers, verdedigers en aanval wel voor 99% zeker heb staan. Mijn grote twijfel zit nu nog op het middenveld.

Op dit moment heb ik een middenveld met 2 spelers van PSV én 2 middenvelders van Feyenoord. Ergens zit me dat niet helemaal lekker. Liever breng ik altijd wat meer spreiding aan. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Kan het geen kwaad om dit blok te hebben van twee topteams of is spreiding wel meer te adviseren? 

Ik heb op de shortlist namelijk ook Mijnans en Taylor staan om erin te fietsen ten koste van een PSV en/of Feyenoord middenvelder. Daarbij twijfel ik echter weer heel erg aan het wedstrijdschema (AZ) en de vorm (Taylor en van Ajax in het algemeen). 

Astarloa
Ben Van Heck
Met AZ heb je wel wat meer zekerheid op vaker de 0. Zo'n Rente is leuk, maar denk dat veel mensen zi...

Qua programma's is dat van Groningen wel aanzienlijk gunstiger dan dat van AZ. En daarbij gaat AZ nog een heel Europees programma afwerken. De Wit staat na 4 wedstrijden al op 3 gele kaarten dus dat gaat je boven die minpunten ook nog een wedstrijd kosten. Nee, voor mij is De Wit een duidelijke no-go.

Astarloa
BartB
Ik denk dat ik mijn keepers, verdedigers en aanval wel voor 99% zeker heb staan. Mijn grote twijfel...

Ik weet niet of Timber je 2e middenvelder van Feyenoord is maar bij hem is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat hij weer geblesseerd is. Met zo'n druk programma en vooral zijn manier van spelen gaat die echt niet tot de winter fit blijven.

Scorriemorrie

Oii gents, zijn er nog mensen die Rosa overwegen van Ajax? Wat basisplaatsen gehad en maar 1.75,- maar zal wel ivm blessures zijn verwacht ik? Pepi gaat wel een verschilmaker worden verwacht ik maar durf het niet echt aan voor die prijs. Daardoor toch te weinig Psv in mn team voor mn gevoel, wel gebalanceerd. Tevens ga ik normaal voor backs maar de cv's van Fey zijn zeer interessant.

BartB
Astarloa
Ik weet niet of Timber je 2e middenvelder van Feyenoord is maar bij hem is het natuurlijk een kwesti...

Dat is Timber ja. Maar goed punt, dan ga ik denk ik toch maar even puzzelen om ergens 500k vrij te krijgen en Taylor erin te krijgen. Die voelt voor mij iets beter dan Mijnans.

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

keepers       max  3 mln

verdediging max 9 mln                       als 'topclubs' niet eens de 0 kunnen houden vind ik dat er niet te veel   -                                                          te verdienen valt.      Hier voorlopig    for/gro/nac/for  en El Karouani

Middenveld hier zit rest van geld        maar qua ajax hooguit Berghuis   en Timber ben ik geen fan van  

Aanval         max 14 mln                      voorlopig 2x PSV en dan  gron/nac/nec   (Pepi wel erg duur)

twijfels om Pepi eruit te halen voor Lauritsen (maar kostte me de kop vorig jaar) en dan Mijnans ook te nemen en Ueda en en en  hahahahahaha

1 2 ... 513 514 515 516 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.