Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 512 513 514 515 »
Gimmurt

Hallo Scorito-spelers,

Ik heb een aantal vragen waarbij ik benieuwd ben naar jullie antwoorden om zelf ook eens zo’n gouden bekertje (en nog belangrijker onze subpoule) te winnen. En ik begrijp dat er niet altijd een zwart-wit antwoord op te geven is, maar ben nieuwsgierig naar jullie gedachten.

De vragen:

·       > Investeren jullie in één topclub keeper met een mindere keeper of zorgen jullie voor twee gemiddelde keepers (of anders)?

·       > Kiezen jullie voor (goedkopere) centrale verdedigers die (hopelijk) veel de 0 houden of voor backs die ook af en toe en goal/assist maken/geven? Ofwel, waarmee probeer je met je verdedigers de punten te pakken (0 houden of toevallig ’n goal/assist meepikken)

·       > Iedereen puzzelt zich een ongeluk met alle onzekerheden van de topclub spitsen en (aanvallende) middenvelders; dus in welke linie investeren jullie de meeste sceuro’s?

·       > Uit welke linie(s) pak je de (meeste) spelers van topclubs?

·       > Gokken jullie met een resterend programma van 13 wedstrijden (en nog weinig gele kaarten) op een goedkope tribune om dat geld in je vaste 15 spelers te investeren of gaan jullie voor wat meer zekerheid door een wat breder team te selecteren?

·       > Welke formatie(s) zullen jullie het meest gaan spelen?

·       > Kiezen jullie voor (vrijwel) wekelijks dezelfde captain of wisselen jullie per week afhankelijk van het programma van je spelers?

·       > Nog andere tips om richting zaterdag een “zo goed mogelijk gevoel” bij je team te hebben?

Alvast bedankt en veel succes allemaal met deze Scorito Puzzel!

1 2 ... 512 513 514 515 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.