Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 514 515 516 517 »
Kathond
Ben Van Heck
Ik snap je gedachte, maar Twente is bijzonder matig (vooralsnog) en 3 miljoen voor Hlynsson vind ik...

Daar heb je een punt , maar gevoelsmatig wel een ding om ze helemaal links te laten liggen...

mirkodek

Ik overweeg heel stiekem Unnerstall nog. Beetje aan het spelen met de gedachte om toch een topkeeper mee te nemen. Maar een miljoentje extra komt toch beter uit. En zo heel veel slechter dan nu zal Twente het toch niet gaan doen. Ze hebben ook een relatief makkelijk programma en spelen niet Europees. Dus Unnerstall kan je in principe bijna elke wedstrijd opstellen (het criterium voor een duurdere keeper wat mij betreft, naast uiteraard kans op punten).

Overigens is het middenveld van PSV voor mij echt een hoofdpijndossier. Ik heb ze alledrie inmiddels al in m'n team gehad, en zit nu weer op Saibari. Theoretisch zou Til (zie vorig jaar) ongeveer evenveel punten moeten kunnen halen, voor een miljoentje minder. Had hem vorig jaar ook ipv Saibari en dat beviel eigenlijk prima. Maar een middenvelder van PSV neem je ook vooral voor de winst-/speelpunten, en dat is dit seizoen voor Til wel wat minder zeker gok ik, met de komst van Wanner.

Kathond
mirkodek
Ik overweeg heel stiekem Unnerstall nog. Beetje aan het spelen met de gedachte om toch een topkeeper...

Heel lastig idd , ik heb nu til er in staan ,is ook nooit geblesseerd ... saibari wel eens

Zal bajraktsrevic speelminuten krijgen innde eredivisie ? Zijn invalbeurten waren keurig !!

Ben Van Heck
steven20
Iemand interesse om te sparren via PM? Hier nog paar laatste overwegingen. Laat maar weten!

Si! Heb je een PM gestuurd :)

Inbox staat ook hier open!

mirkodek

Zijn hier AZ supporters die weten of Patati een rechts- of linksbuiten is? Kan wel een interessante pick zijn, klein gokje natuurlijk. Sadiq doet het ook leuk, maar als Patati meer een rechtsbuiten is dan verwacht ik dat die uiteindelijk wel zal gaan spelen gezien z'n transfersom. Op transfermarkt staat rechtsbuiten en hij viel in voor Sadiq, dus waarschijnlijk toch rechtsbuiten gok ik?

1 2 ... 514 515 516 517 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.