Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 552 ... 627 628
Europameister

Hoe zien jullie van Gassel + verdediger Excelsior voor dit weekend? Ik kom daar steeds op uit en met Telstar op bezoek zou de 0 mogelijk kunnen zijn, maar uit de historie blijft dat dan weer niet echt. 

Peli
Kathond
Vermoedelijke opstelling PSV: Kovář; Sildillia, Flamingo, Gasirowski, Mauro Júnior; Schouten, Veerma...

Vermoedelijke opstellingen ga ik nooit blind vanuit. Ik lees namelijk net ook onderstaande op een doorgaans goed ingewijd PSV forum:

"Afgaande op de persconferentie met Peter Bosz zojuist voorziet PSV.supporters.nl de volgende opstelling van PSV in Sittard:

Matěj Kovář

Kiliann Sildillia - Ryan Flamingo - Yarek Gąsiorowski - Mauro Júnior

Jerdy Schouten - Joey Veerman - Paul Wanner

Ivan Perišić - Guus Til - Couhaib Driouech"

Dus geen Man (wel Sildillia). We zullen het echt pas met zekerheid weten op de wedstrijddag. En dat is helaas te laat.

Laatst gewijzigd
Europameister
Kathond
Vermoedelijke opstelling PSV: Kovář; Sildillia, Flamingo, Gasirowski, Mauro Júnior; Schouten, Veerma...

Tja, maar Man is ook nog twijfel, dus durf je dat risico aan als je voor 2.5 bijvoorbeeld ook Ogawa hebt tegen NAC, of Vente tegen Groningen? 

mirkodek

Ik denk dat ik gewoon voor zekerheid en dus voor Perisic/Til/Veerman/Mauro ga. 

Kathond
Peli
Vermoedelijke opstellingen ga ik nooit blind vanuit. Ik lees namelijk net ook onderstaande op een do...

Ja had man toch voor de zekerheid gewisseld voor perisic hihi .. effe in de gaten houden we hebben nog een dagje...

Peli
mirkodek
Ik denk dat ik gewoon voor zekerheid en dus voor Perisic/Til/Veerman/Mauro ga. 

Op zich verstandig, als het budgettechnisch past.

Al betrap ik mezelf erop dat ik toch elke keer weer bij Sildillia uitkom als 4e PSV'er. Qua budget gaat Perisic niet lukken en Mauro al helemaal niet.

Na wat langer nadenken kan het toch bijna niet anders dan dat Bosz met Sildillia gaat starten op rechtsback, Flamingo en Gasiorowski centraal en Mauro linksback. En dan Schouten naast Veerman en Wanner. Want als hij Schouten in de verdediging zet, wie vult dan de nummer 6 positie in? Mauro gaat niet, want ze hebben anders geen vervanging op linksback. 

Denk dus dat ik het minuscule gokje met Sildillia wel aandurf.

Laatst gewijzigd
Kathond

Vind verdedigers nu aankomend weekend van psv zonde van mijn geld , heb liever Middenvelders en aanvallers met scorende vermogen..en de kans dat psv de nul gaat houden is ook niet heel groot... 

Kathond

Heb nu perisic , til , veerman en wanner

Peli
Kathond
Ja had man toch voor de zekerheid gewisseld voor perisic hihi .. effe in de gaten houden we hebben n...

Volgens mij heb ik alleen gezegd dat Perisic een serieuze optie was als 4e PSV'er i.p.v. Man, niet dat ik hem al m'n team ingeklikt heb. Maar kan zijn dat ik me onhandig verwoord heb.

Thijs1986
Europameister
Hoe zien jullie van Gassel + verdediger Excelsior voor dit weekend? Ik kom daar steeds op uit en met...

Ook mee aan het experimenteren geweest. excelsior wel paar keer de nul gehouden thuis. 2 excelsior spelers achterin wel wat te veel van het goede. ik neem alleen een middenvelder mee van excelsior op de bank

Thijs1986

Denk overigens wel dat PSV 0-1 0-2 maakt en het erbij laat met het oog op de CL en wat belangrijke krachten er voortijdig uit haalt. 

mirkodek
Peli
Op zich verstandig, als het budgettechnisch past. Al betrap ik mezelf erop dat ik toch elke keer wee...

Volgens Voetbalzone wordt het Obispo centraal achterin en Flamingo op rechtsback.

Ik kom met Gasiorowski opzich wel oké uit, dus denk niet dat ik dat gokje ga wagen voor 1M extra.

Renato123

Shiogai verkocht aan VFL

BartB
Renato123
Shiogai verkocht aan VFL

Daardoor heb ik nu Perisic vervangen voor Ogawa. Gevolg is dat ik wel 'maar' 3 PSV'ers heb. Maar kan ik best mee leven op zich

Laatst gewijzigd
Astarloa

NAC krijgt al lange tijd amper een goal tegen, Ogawa vind ik dit weekend geen hele logische aanvaller.

Europameister
BartB
Daardoor heb ik nu Perisic vervangen voor Ogawa. Gevolg is dat ik wel 'maar' 3 PSV'ers heb. Maar kan...

Ik kom dit weekend ook uit op 3 psv-ers, vooral vanwege vraagtekens en omdat ik een psv verdediger niet per se sterker vind dan bijvoorbeeld Hardeveld voor 1.5. Ik kom op 3 psv, 2 Fey, 2 AZ, 1x Twente, 1x Telstar, 2x Heerenveen in mijn basis. 2x NEC op de bank, 1x Excelsior en 1x Heerenveen. De verdeling kan nog wel wijzigen, maar ik neem dit weekend vooral de gok met Heerenveen thuis tegen Groningen, zou de 0 kunnen worden en Trenskow is in vorm. 

Astarloa

Iemand al concrete geluiden opgevangen over hoe het middenveld van Feyenoord er dit weekend uitziet?

mirkodek
Astarloa
Iemand al concrete geluiden opgevangen over hoe het middenveld van Feyenoord er dit weekend uitziet?

Steijn trainde dinsdag nog apart, verder nog niks gehoord. Ik durf met RVP de gok niet aan dus ik hou het lekker bij Ueda. Wellenreuther zou eventueel nog wel kunnen aangezien Sparta niet al te veel scoort, maar Feyenoord krijgt de laatste tijd elke wedstrijd wel een goal tegen, dus sja...

Astarloa

Tja, Feyenoord heeft toch echt doelpunten nodig en Hwang bakte er werkelijk geen zak van tegen Heerenveen. Dus gok erop dat het Timber, Valente en Steijn wordt.

BartB
Astarloa
NAC krijgt al lange tijd amper een goal tegen, Ogawa vind ik dit weekend geen hele logische aanvalle...

Niet helemaal mee eens. Daar staat namelijk tegenover dat NEC al sinds begin November in elke wedstrijd minimaal 2 of meer keer heeft gescoord. En nu Shiogai weg gaat en Linssen geschorst is is de kans heel groot dat Ogawa gewoon 90 minuten blijft staan.

Maar goed het blijft natuurlijk altijd een gok.. Perisic voelde ook niet helemaal lekker in m'n team. Die blinkt de laatste maanden nou ook niet echt uit. 

Laatst gewijzigd
Peli

Welke basiself ik ook kies, mijn bank zal dit weekend hoe dan ook flink aan de schrale kant zijn met een totale waarde van slechts 4,5M. 

Renato123

Nog nooit zo snel de puzzel gelegd voor het definitieve team

Op 1 dilemma in de verdediging na

Peli
Renato123
Nog nooit zo snel de puzzel gelegd voor het definitieve team Op 1 dilemma in de verdediging na

Nu al?

Beun

Even iets anders tussendoor.

Ik ben net de Scorito podcast aan het luisteren. Daar zegt "meneer Scorito" dat hij er over nadenkt om volgend jaar na de transferperiode van de winter, dus op 1 februari, misschien wat prijzen aan te passen. Dus als Parrott nu fit zou blijven en niet geblesseerd zou raken, dan zou Hornkamp toch geen 3,5m kosten maar iets minder. 

Als ik dat dan hoor dan ben ik echt benieuwd hoelang Scorito nog een populair spel blijft. Hij bedoelt dus dat ze dat na de zomerperiode wel doen, na speelronde 2, wat ook klopt. Maargoed als ik nou kijk naar een paar spelers:
PSV, Flamingo is 3m. Die speelt gewoon geen basis meer. Boadu is 2,5m maar is net geopereerd, nog 4 weken uit de roulatie en dan moet hij nog terugkomen. 
Ajax, Pasveer is 2,5m en tweede keeper. Berghuis is 2,5m maar heeft amper gespeeld ivm blessures. 
Feyenoord, Bijlow EN Bossin beide geen eerste keeper maar beide wel 2,5m. Tengstedt 0 wedstrijden basis, speelt eigenlijk nooit maar is toch 2m. 
AZ, Meerdink is 3m en geblesseerd. Ziet er niet naar uit dat die nou snel (redelijk wat minuten) gaat spelen. 

Ik kan nog wel even doorgaan... Mijn punt is vooral: niemand pakt deze spelers en zo lijken de teams natuurlijk nog meer op elkaar dan wanneer je Flamingo bijvoorbeeld 2m maakt. Dan kun je nog ergens een gokje wagen. Waarom worden deze niet gewoon lager geprijsd?  Niemand geeft 3 miljoen uit aan de tweede keeper van PSV.

Ik vraag me ook wel een beetje af in hoeverre veel spelers/van jullie volgend jaar niet gewoon dat Fantasy spel van ESPN gaan spelen. Daar passen de prijzen aan als iemand populair is of juist minder. 

Puntje wat natuurlijk wel voor Scorito spreekt is dat je 1x een team moet maken en dan minder omkijken hebt naar het spel dan bij ESPN. Maar als je dat zoekt, zit je waarschijnlijk niet op dit forum. 

Laatst gewijzigd
Peli
Beun
Even iets anders tussendoor.Ik ben net de Scorito podcast aan het luisteren. Daar zegt "meneer Scori...

"Niemand geeft 3 miljoen uit aan de tweede keeper van PSV."

Ik geef geen eens 500K uit aan de tweede keeper van PSV.

1 2 ... 552 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.