Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 571 ... 627 628
Astarloa

Alleen vertelt de commentator net dat Willumsson in aantocht is, dat helpt dan niet echt.

Benzardi

Meneertje Kostons (Pec) doet het lekker,  leuk spelertje om mee te nemen in mijn vaste team.

Laatst gewijzigd
kayke13

Potverdikke meneertje Kostons op de bank. 

En voor de definitieve selectie, kom er echt niet uit. Alle 'betere' spelers van topclubs geblesseerd voor nu. Tot nu toe alleen kovar saibari til en baas van de traditionele top 3 erbij. En linssen als je nu kijkt naar de top 3. Van die andere ploegen weet ik echt niet wie en of ik ze durf te pakken. Dolberg moet er nog eerst zien in te blijven staan. Mijnans idk wanneer fit. Pepi erg duur. Ueda precies hetzelfde. Gloukh te duur. Steijn is het ook niet meer. Parrot ook te duur en meerdink dadelijk fit

kayke13

Keepers is ook nog een dingetje, weet iemand welke ploegen het gunstigste programma hebben en wat zich beetje afwisseld in het programma?

Pipi112

Je hebt nog een hele week de tijd om dat uit te vogelen. Veel plezier en vooral succes daarmee.

Europameister
kayke13
Potverdikke meneertje Kostons op de bank.  En voor de definitieve selectie, kom er echt niet uit. Al...

Als je 4 psv-ers neemt kom je al een heel eind, toch? Ik zet Pepi er misschien toch maar bij, die staat alweer op het veld, dus zal er redelijk snel weer bij zijn. En mocht hij weer geblesseerd raken, heb je 6mln voor een gouden wissel. Als je dan nog 0,5 overhoudt zou je Ueda er nog in kunnen zetten, als ie ineens weer gaat scoren. 

In mijn concept heb ik zelfs Pepi en Parrot  + 2 middenvelders en een verdediger van psv. En dan nog spelers van Ajax, nec, Fortuna, PEC, Twente en Sparta. Dus geen spelers van ploegen die nu bij de laatste 4 staan. Alleen geen Feyenoord, dat laat ik nog even van vandaag afhangen, maar eigenlijk ook alleen Hadj Moussa die ik zou willen kiezen.

Na gisteren geen twijfel meer over PEC, die gaan gewoon nog in de middenmoot eindigen en hebben met Kostons, Namli en Shoretire interessante spelers en ook goedkope keeper/verdedigers  en een makkelijker programma de eerste weken. 

NEC kan het Ajax en Feyenoord echt nog lastig maken voor plek 2/3. Daar zijn Chery/Ouiassa/Sano sowieso interessant. 

Sparta zie ik eerlijk gezegd niet ineens instorten, al kregen ze er gisteren wel 2 tegen die werden afgekeurd. 

Fortuna heeft nog weinig de nul gehouden, maar toch denk ik dat dit nog wel komt.

Ajax vind ik op het middenveld wat minder interessant en de aanval onzeker, ook omdat ze een nieuwe rechtsbuiten hebben. 

maar de puzzel is nog niet 100% gelegd.

BartB

Tussentijdse tevredenheid en chagrijn... helaas heeft mn captain Namli 0 bijdrage gehad in de 4 doelpunten van PEC. Grootste chagrijn dat ik toch last minute Kostons eruit heb gehaald en vervangen door Godts. Kostons stond al te lang droog dus had er uiteindelijk toch geen vertrouwen in... tja

Tevredenheid omdat ik geluk heb gehad met m'n keeper en verdediger van Sparta met 2 afgekeurde goals.

En Chery... ik had 'm 100% afgeschreven in de winterstop en nu kun je eigenlijk weer niet om hem heen. Wordt nog lastig dit komende week

Ecko

Een kleine 800 punten so far, het kon slechter😎

Mijn meest serieuze optie was een team met Pepi. Maar ik denk nu dat ik 'm ruil voor Parrott, die levert toch wel heel regelmatig. Het miljoen dat ik er dan bij cadeau krijg vergt wel weer wat omzettingen, maar we hebben nog een weekje om te puzzelen. 
Overigens, de dreamteamvoorhoede van na de winterstop zou er wel eens zo kunnen uitzien: Lauritsen & Mito, Kostons & Shortire en daartussen Sierhuis of Godts. Wie durft dat aan?  

Astarloa
Europameister
Als je 4 psv-ers neemt kom je al een heel eind, toch? Ik zet Pepi er misschien toch maar bij, die st...

Wel heel positief over Zwolle zeg. Bij een 1-1 stand was het eigenlijk wachten op de 1-2 van Telstar. Vervolgens wordt het geflatteerd 4-1 door een hoop onkunde achterin bij Telstar. Ik zeg niet dat er bij Zwolle geen leuke scoritospelers rondlopen maar op basis van deze wedstrijd zou ik niet 3 of 4 man van Zwolle in je team opnemen voor de resterende 13 wedstrijden. Ik zou bijvoorbeeld nooit onetrickpony Namli verkiezen boven Sano voor hetzelfde bedrag. En verdedigers zou ik al helemaal niet aan beginnen als je simpelweg even kijkt het aantal tegendoelpunten.

Ben Van Heck

Ik vind Sano niet zo'n Scorito speler, al levert hij wel de laatste weken. Namli is dat overduidelijk wel als middenvelder in het spel die op rechtsboetoe staat. Hier een mooie 500 punten met nog 7 basisspelers (inclusief captain) en 3 bankspelers. Deze ronde kan in potentie een forse klapper worden. 

Ondertussen al druk bezig met puzzelen voor de definitieve fase, waar het grootste pijnpunt toch wel het wel/niet meenemen van Pepi. 

Laatst gewijzigd
mirkodek
Ecko
Een kleine 800 punten so far, het kon slechter😎 Mijn meest serieuze optie was een team met Pepi. Ma...

Ik had Mito sowieso graag al meegenomen, na gisteren nog meer. Maar ik zou niet weten voor wie. Voor mij zijn Drommel, Quintero, Santos en Lauritsen al no brainers. Als ik die 1,25M meer t.o.v. Lauritsen zinnig had kunnen besteden, dan had ik het misschien nog best overwogen.

Astarloa
Ben Van Heck
Ik vind Sano niet zo'n Scorito speler, al levert hij wel de laatste weken. Namli is dat overduidelij...

Nadeel daarvan is natuurlijk dat hij daarvoor ook de minpunten ontvangt voor tegendoelpunten, en die krijgt PEC nogal veel. Dat geldt voor Sano natuurlijk ook maar die speelt wel bij een ploeg die om CL speelt. En Sano kan je iedere wedstrijd basis zetten, voor Namli zal dat vaker niet zo zijn. Je wilt denk ik toch zoveel mogelijk een scheiding hebben in je basisspelers en je bankspelers om te voorkomen dat je de verkeerde keuzes maakt.

Bobby37
Ecko
Een kleine 800 punten so far, het kon slechter😎 Mijn meest serieuze optie was een team met Pepi. Ma...

Ik heb gister mn eerste concept team gemaakt en kwam idd op een voorhoede van Godts, Hadj Moussa, Lauristen, kostons en sierhuis.

En dat voelt toch best tricky, je mist gegarandeerde kanonnen, maar dat komt ook omdat die er op dit moment eigenlijk niet echt zijn.

Merk dat ik zit te kijken of ik niet parrot er nog in kan puzzelen. Die kan je wel bijna blind elke pot erin klikken.

Maar aan de andere kant moet ik dan het team op 3 of meer plekken gaan aanpassen, en op sierhuis na staan de andere allemaal boven hem qua behaalde punten. En zie ik AZ ook niet echt heel veel meer winnen.

Kortom, heb het nu staan, voelt niet super, maar dat zijn de alternatieven voor mn gevoel ook niet, dus laat het nog even weken :)

Nijmos
Bobby37
Ik heb gister mn eerste concept team gemaakt en kwam idd op een voorhoede van Godts, Hadj Moussa, La...

Dat ze boven Parrott staan in behaalde punten komt alleen maar omdat Parrott 2 maanden geblesseerd was.

Nijmos
Astarloa
Nadeel daarvan is natuurlijk dat hij daarvoor ook de minpunten ontvangt voor tegendoelpunten, en die...

Dit laatste ben ik het nou echt mee oneens. Ik heb liever elke week iets te kiezen dan een vaste basis. Juist door goede keuzes te maken kun je je puntentotaal optimaliseren. Een namli haalt zijn punten als het goed is relatief voor het overgrote deel in kleine wedstrijden. Het is juist goed als je hem voor zijn punten minder vaak hoeft op te stellen.

BartB

Gelukkig heeft mn omzetting van Kostons naar Godts niet heel veel pijn gedaan.

Helaas (want ik ben Ajax supporter) was mijn vermoeden toch correct dat ik het enthousiasme rondom Ajax hier niet zo goed begreep. Ze gaan inmiddels richting 11 maanden geen 0 houden in uitwedstrijden.

Vandaag is wel een bevestiging dat ik nog maar 1 Ajax speler overweeg in m'n team. Verder zit er niks interessants bij.

Laatst gewijzigd
Ecko
Nijmos
Dit laatste ben ik het nou echt mee oneens. Ik heb liever elke week iets te kiezen dan een vaste bas...

Dat vind ik ook. Natuurlijk, o.a. m'n PSV'ers zullen vrijwel wekelijks in het veld staan. Maar uit een aantal anderen zal ik per ronde gaan kiezen, en dat zal vast regelmatig ook bankpunten en frustratie opleveren. Maar de op papier mindere spelers moeten natuurlijk ook kunnen leveren. En zeker bij blessures, schorsingen of het uit de gratie raken van je toppers wil je toch ook een goede back up hebben. 

Astarloa
Nijmos
Dit laatste ben ik het nou echt mee oneens. Ik heb liever elke week iets te kiezen dan een vaste bas...

Als je dit in iedere linie gaat doen met meerdere gelijkwaardige spelers ieder weekend opnieuw dan moet je wel een heel goed vermogen hebben om heel vaak de juiste keuze te maken. En de eredivisie waarin op PSV na iedereen van iedereen kan winnen vind ik dat een veel te grote loterij. Mijn ervaring leert dat dat zich niet loont. Voor mij in ieder geval bewust de keuze om in ieder geval de 1e 11 bij teams uit de top te kiezen zodat ik uit die loterij blijf. Bij blessures moeten er uiteraard andere keuzes gemaakt worden.

Laatst gewijzigd
Europameister
Astarloa
Wel heel positief over Zwolle zeg. Bij een 1-1 stand was het eigenlijk wachten op de 1-2 van Telstar...

Ik heb Sano én Namli vooralsnog, als Sano niet vertrekt. En van NEC dan ook nog Chery. PEC nu 2 spelers, vooralsnog alleen middenveld en aanval. Achterin ben ik nog niet uit, sowieso 1x psv, 1x Twente en 1x Sparta. Die andere 2 twijfel ik nog over 

Bobby37
Nijmos
Dat ze boven Parrott staan in behaalde punten komt alleen maar omdat Parrott 2 maanden geblesseerd w...

Dat valt voor mn gevoel wel mee. Hij heeft 16 wedstrijden gespeelt en staat op 1000 punten. Hadj moussa heeft 17 gespeelt en 1100 punten en godts 19 wedstrijden en 1400 punten. Dus het is niet alsof hij per wedstrijd veel meer punten pakt dan hen.

Maar hij staat misschien ook lager omdat hij 2(denk ik?) penals gemist heeft.

Mn onderbuik vind dat hij erin moet omdat het een centrumspits is die veel scoort. Kut dat ie zo duur is.

Europameister

Obispo vandaag weer voor Gasiorowski. Kan een interessante gok zijn om hem voor 2.5mln te kiezen. Ik weet alleen niet of ik dat aandurf. Zekerheid in de verdediging heb je eigenlijk alleen bij Schouten/Dest en Mauro speelt in principe ook altijd, verdediging of middenveld. 

Europameister

Het dilemma wel of geen Pepi kan zomaar opgelost zijn. Bod van 35 mln vanuit Fulham lees ik. Kampioen ben je al, Europees uitgeschakeld, Til speelt daar prima op die plek en anders gaat ie van de zomer wel. Strik erom zou ik zeggen. 

Ben Van Heck

Zo, prima ronde dit! Met 1400 punten op zak én bankspeler Breum die straks nog moet voetballen, is de opmars naar een gouden bekertje ingezet. Fijn dat we eindelijk weer richting de definitieve fase kunnen puzzelen.

Dit weekend heeft weer wat hoofdpijndossiers bezorgd, want waar een Lauritsen er steevast in stond, voel ik me een dief van m'n eigen portemonnee om hem boven Mito te verkiezen. Echter ben ik wel fan van centrumspitsen én doet Mito het ineens wel heel goed. Gaat 'ie deze lijn doortrekken? Ook Chery staat ineens weer in mijn team: heeft me niks opgeleverd de eerste seizoenshelft, maar met het programma van NEC voel ik me wel weer verplicht om hem te nemen. We kunnen er donder op zeggen dat hij hierna weer niets gaat presteren, maar neem je het risico? 

Hoe kijken jullie naar beide heren? Ik neem aan dat ze bij iedereen hier wel op de shortlist staan. En welke breinbrekers hebben jullie overgehouden aan dit weekend?

Matti
Bobby37
Dat valt voor mn gevoel wel mee. Hij heeft 16 wedstrijden gespeelt en staat op 1000 punten. Hadj mou...

Parrott is duur, AZ zit nog in Europa en er lopen nog 2 centrumspitsen rond daar. Benieuwd waarom er toch veel mensen hem overwegen.

Peli
Matti
Parrott is duur, AZ zit nog in Europa en er lopen nog 2 centrumspitsen rond daar. Benieuwd waarom er...

Misschien omdat zijn rendement er nauwelijks onder lijdt?

1 2 ... 571 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.