Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 608 ... 627 628
BartB

En Ajax heeft nu officieel al 11 maanden niet de 0 kunnen houden in een uitwedstrijd.. 😂

Laatst gewijzigd
Bobby37

Ik had expres Kovar genomen omdat het zo ongeveer de enige psver is waarvan je 100% zeker weet dat hij speelt :p

mirkodek

Hier Saibari op de bank gezet omdat ik bang was voor een nulpunter gezien z'n lichte blessure...

Ecko

Hier kon het ook beter: Duijfie en Mito zaten op m'n bank, maar o.a. captain Mats Rots en de juiste uitslag bij AZ-Ajax maakten veel goed. Een stijging van 0,4 naar 99,8%! 🥳 Fluit maar gauw af die competitie.

klaas drr

ondanks verkeerde cap en onjuiste voorspelling toch gestegen... op naar mijn 1e beker lijkt het.

GoudenSchoen

Eerste weekend zonder Ueda en Parrot overleefd, nog paar te gaan en dan mag Pepi het verschil gaan maken 🙏

Europameister

Al met al na wat ergernissen toch weer op bijna 97% en lichtjes gestegen, maar wel door de usual suspects Rots, Saibari en captain Chery. 

Ergernisje was dat ik toch voor Floranus ben gegaan ipv Gooijer en die scoort voor de 2e wedstrijd op rij. 

En ik had ipv Braude/Soumano eerst Pinto en Sigurdarson van Go Ahead. Maar durfde Sigurdarson niet aan, omdat hij nog niet wedstrijdfit was, maar hij speelt 10 minuten en scoort meteen. Ik denk dat hij best eens een verschilmaker zou kunnen zijn. 

Dit weekend weer tijd voor mijn 2 NAC spelers, ik blijf hoop houden. 

RedDevil

Eerste weekend was niet ideaal, 2 nulpunters met Ueda en Suray. Chery leverde gelukkig wel als cap. Deze mannen moeten het doen de komende weken:

K: De Busser - Pasveer
V: Mauro - Dest - Van Rooij - Zinchenko - Zagaritis
M: Wanner - Til - Suray - Chery - Duijvestijn - Santos
A: Ueda - Parrott - Godts - Mito - Soumano

In tegenstelling tot veel teams ligt bij mij het zwaartepunt qua budget niet op het middenveld, maar voorin en ook achterin. Ben benieuwd.

BartB
Europameister
Al met al na wat ergernissen toch weer op bijna 97% en lichtjes gestegen, maar wel door de usual sus...

Zo'n eerste weekend na een deadline is altijd frustrerend. Je ziet allemaal spelers presteren die je op enig moment in je team had maar uiteindelijk toch niet hebt gekozen. Maarja... wie heb je gedurende afgelopen 4 weken niet in je team gehad? Ik had ook meer spelers van Twente in m'n conceptteam op enig moment maar heb ze eruit gegooid omdat Twente niet kan scoren. En dan winnen ze ineens 5-0 afgelopen weekend 🤔

Overigens tegen een schokkend slecht Heerenveen (Vooralsnog blij met m'n keuze om maar 1 Heerenveen speler mee te nemen). 

mirkodek
BartB
Zo'n eerste weekend na een deadline is altijd frustrerend. Je ziet allemaal spelers presteren die je...

Meestal heb ik na het eerste weekend meteen alweer 'spijt' van bepaalde keuzes, maar dat valt nu heel erg mee. Klein beetje FOMO voor Lauritsen en Önal ten opzichte van Kostons en Sierhuis. En beetje balen dat ik Klaverboer nooit heb overwogen (ipv Drommel). Niet op basis van dit weekend natuurlijk, maar wel op basis van het programma.

kayke13

Ik nu gestegen naar 99,5%, 431e van de 92.000.

Dit team mag het voor mij gaan doen:

K: belica, drommel

V: gooijer, mauro junior, rots, quintero, braude

M: veerman, saibari, til, chery, namli, santos

A: parrot, godts, lauritsen, sierhuis, soumano.

Ben benieuwd of ik het tot een goud bekertje kan schoppen dit seizoen. 

Twijfel nog alleen over aanvoerder komend weekend. Til of saibari?🤔

scoritofan
kayke13
Ik nu gestegen naar 99,5%, 431e van de 92.000. Dit team mag het voor mij gaan doen: K: belica, dromm...

Gelukkig is dit de eerste wedstrijd van deze ronde.

Europameister

Kovar ligt er 'weken' uit. Dat is wel echt vervelend als je net hem gekozen hebt voor die 3.5mln en een goedkope keeper ernaast 

Ecko
BartB
Zo'n eerste weekend na een deadline is altijd frustrerend. Je ziet allemaal spelers presteren die je...

Klopt, ik heb er ook tientallen in mijn conceptteams gehad. En nu klaag ik dus ook lekker mee ;)  Over Linssen bijvoorbeeld, die had ik in de eerste seizoenshelft; voldeed uitstekend en bleef toch goedkoop. Waarom nam ik hem niet? Daan Rots, ook zo eentje. Maar ik heb er gelukkig ook genoeg geselecteerd die dit eerste weekend hun keuze rechtvaardigden.

Voorlopig dus nog geen wissel gepland, al lijkt Branderhorst er een tijdje uit te liggen. Jammer dat vorige week niet aan de Scoritospelers bekend werd gemaakt dat z'n blessure langer zou gaan duren. Hup Van Gassel! 

Ecko
Europameister
Kovar ligt er 'weken' uit. Dat is wel echt vervelend als je net hem gekozen hebt voor die 3.5mln en...

Zeker! Dat is pech die niet te voorzien is. Beetje vreemd wel: je moet zes middenvelders selecteren en kunt er voor kiezen om er maar twee in de basis te zetten. Blessures zijn dan makkelijk op te vangen. In die verhouding is het eigenlijk logisch om drie keepers te kunnen selecteren. Gratis tip voor Scorito: maak de keuze voor een zesde middenvelder flexibel: dat je er ook voor kunt kiezen om het bij vijf middenvelders te houden en dan bijvoorbeeld voor een derde doelman te gaan. 

RedDevil
Ecko
Zeker! Dat is pech die niet te voorzien is. Beetje vreemd wel: je moet zes middenvelders selecteren...

Had dit nog nooit zo bekeken, maar eigenlijk heb je natuurlijk gelijk. Nu ze met flexibele opstellingen werken, zou een flexibele selectie best een logische vervolgstap zijn. Weet niet of iemand die 3e keeper zou willen, maar misschien wel een 6e verdediger of 6e aanvaller, ipv een 6e middenvelder. 

Witte87

Hier toch Branderhorst laten staan, aangezien vrijdag niet bekend was wat voor blessure hij heeft. Vandaag komt het nieuws dat Marsman tot einde seizoen bij Fortuna gaat spelen. Ik had de hoop dat Branderhorst maar 1 of 2 wedstrijden zou missen in de hoop hem dan in een paar leuke thuiswedstrijden op te stellen. Nu moeten ik het dus met Crettaz doen alle wedstrijden, want een wissel lijkt me niet zo'n goed plan hiervoor.

Branderhorst 6% en Kovar 26% dus voorlopig niet inzetbaar onder de keepers.

Hopelijk is Ueda niet te lang afwezig. 

Mijn team:

K: Branderhorst, Crettaz (8%)

V: M. Rots, Deijl (5%), Baas, Floranus (7%), Ugwu

M: Saibari, Veerman, Wanner (9%), Hwang (1%), Bounida (9%), Willumsson (3%)

A: Ueda (27%), Parrot, Lauritsen, Sierhuis (toch maar 24% gekozen), Alarcon (1%)

Ik sta nu 88%, hopelijk heb ik de juiste verschilmakers (al heb ik veel spelers met een lage pick-rate), suc6 allen!

WOOP
Witte87
Hier toch Branderhorst laten staan, aangezien vrijdag niet bekend was wat voor blessure hij heeft. V...

Baal er ook wel een beetje van dat ik hem heb laten staan. Er is wel bevestigd dat hij zeker nog wedstrijden gaat keepen dit seizoen, wellicht gaan we nog wat aan Branderhorst hebben 😁

Laatst gewijzigd
Peli
Witte87
Hier toch Branderhorst laten staan, aangezien vrijdag niet bekend was wat voor blessure hij heeft. V...

Ik snap dat je risico's moet nemen, mocht je nog kans op een bekertje willen maken. Maar ik tel naast Branderhorst een stuk of 5 à 6 spelers die zomaar eens geen basisplaats zouden kunnen hebben/houden bij hun clubs. 

Laatst gewijzigd
Europameister
Ecko
Zeker! Dat is pech die niet te voorzien is. Beetje vreemd wel: je moet zes middenvelders selecteren...

Ik vind de opzet zoals bij ESPN fantasy ook wel leuk, met elke week 1 transfer, zodat je blessures kunt opvangen, maar bijvoorbeeld ook elke week kunt kijken wie je er echt bij wil hebben die speelronde. Ik vind dat spel verder 100% minder dan Scorito; ook qua vormgeving en zo, maar aangezien ik het puzzelen het leukst vind, is elke week een transfer wel leuk. 

Witte87
Peli
Ik snap dat je risico's moet nemen, mocht je nog kans op een bekertje willen maken. Maar ik tel naas...

No risk no glory...

Fijn mijn eigen spel spelen en t kan goed uitpakken maar ook zeker flink verkeerd. We gaan het zien, men kan ook pech met meerdere blessures hebben. 

Peli
Witte87
No risk no glory... Fijn mijn eigen spel spelen en t kan goed uitpakken maar ook zeker flink verkeer...

Absoluut waar. En laten we hopen op het beste. Good luck!

BartB
scoritofan
Gelukkig is dit de eerste wedstrijd van deze ronde.

Al maakt dat voor je captain keuze tegenwoordig niks meer uit hoeveelste wedstrijd van het weekend het is. Iedereen die Til én Saibari heeft (zoals ik) zullen één van die twee captain gaan maken verwacht ik. 

Eerste seizoenshelft heb ik standaard iedere week Til captain gemaakt maar die is niet meer zo consistent met z'n doelpunten en assists lijkt het. Dus ik neig toch meer naar Saibari voor komend weekend. 

Laatst gewijzigd
Ecko
BartB
Al maakt dat voor je captain keuze tegenwoordig niks meer uit hoeveelste wedstrijd van het weekend h...

Maar voor het geval dat bv Saibari op de bank begint of plots ziek werd/geblesseerd raakte, dan is het wel zo prettig dat je hem bij zo'n eerste wedstrijd van het weekend nog uit de basis kunt gooien. 
Ik ben er nog niet uit. Til of Saibari inderdaad, maar Veerman (in zijn Volendam), Godts of Mats Rots (op herhaling voor nogmaals 396pt?) zijn bij mij ook captainkandidaat.

BartB
Ecko
Maar voor het geval dat bv Saibari op de bank begint of plots ziek werd/geblesseerd raakte, dan is h...

Ik vind het toch altijd te riskant om een verdediger captain te maken. Die hebben een veel kleinere kans op doelpunten en assists. High risk, high reward maar ik ga toch altijd voor de 'veilige' optie met een middenvelder of aanvaller.

1 2 ... 608 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.