Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 62 ... 273 274
Fiepke

Volgens mij wel ja. Ben erg benieuwd gezien de ontwikkelingen.

RvN was lovend bijvoorbeeld over Simons. Bij Ajax moeten er op deze manier ook standaard 2 internationals op het bankje, terwijl het in potentie 6 grote puntenpakkers zijn.

Zelf ruim 1.200 punten. Had op meer gehoopt na slechte 1e ronde van vorige week. Tadic cap ipv Bergwijn wat dat betreft jammer.

WilliamS23

'@ScoritogLegend, na onze discussie van afgelopen vrijdag, op welke score ben je geeindigd?

Ik op 1674, maar had wel het geluk dat ik Bergwijn als captain koos.

wielergekkie

'@WilliamS23 ik wilde het net gaan posten. Voor mij een ‘slechte’ ronde in vergelijking met de meeste hier. 1150 punten. De keuze voor Manhoef, Brouwers en Dost pakte niet goed uit. En helaas dit weekend Brobbey gekozen in plaats van Bergwijn.

1674 is een hele lekkere score, goed gespeeld! Als ik tips nodig heb dan meld ik me bij jou dus ;).

De waardes worden volgens mij morgen bekend, normaal gesproken worden die waardes bijna nooit verhoogd alsnog het goed heb? Vraag me wel af of ze Taylor, Simons en bijvoorbeeld Verhulst op deze prijs laten staan.

WilliamS23

'@ScoritoLegend, ik geef duidelijk te kennen dat ik geluk had, dus volg aub niet mijn tips. Zoals je weet had ik ook drie zwaar teleurstellende Feyenoorders in mijn team, dus er zijn nog genoeg verbeterpunten.

KissMyAce2.0

Voor echt goede tips, grondige analyes en wetenschappelijk onderbouwde keuzes, stuur me een pm

Niels22

Volgende week dus een ronde met slechts 7 potjes, kan niet op voorhand gaan gokken wie van PSV en Twente er spelen op 31 augustus denk ik zo

wielergekkie

'@WilliamS23, geluk moet je ook hebben en verbeterpunten heeft iedereen behalve KissMyAce2.0 natuurlijk.

Rad

Gegokt en verloren, blijven steken op 1090 punten. Zal met een achterstand van start gaan als ik de scores om me heen bekijk.

Peli

Eens @Niels22
Denk dat ik ze beiden ga skippen, al moeten ze niet tegen de meest ongunstige tegenstanders.
Maar ik kan nu, 2 weken vooraf, natuurlijk onmogelijk weten welke blessures/schorsingen/vormdippen in beide teams gaan voorkomen.

Peli

Heb even zitten puzzelen....
En zowaar nog een vrij aardig team bijelkaar gesprokkeld ook. Zonder PSV en Twente dus 🙃

4x Ajax (uit tegen Sparta)
4x Feyenoord (uit tegen RKC)
1x AZ (thuis tegen NEC)
1x Groningen (thuis tegen GAE)
1x Heerenveen (uit tegen Vitesse)

Bank met 1x AZ, 1x Groningen, 1x Heerenveen en 1x Cambuur.

All in op Feyenoord en Ajax dus, met on the side een beetje AZ, Groningen en Heerenveen.

Vraag me alleen even af wat de Ajacieden onder ons denken:
Taylor weer aan de aftrap tegen Sparta? Of krijgt hij 'rust'?

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Ik ga denk ik ook vol voor Ajax, Feyenoord en AZ, heb ook wel beetje vertrouwen in Groningen dat ze na de afstraffing wat recht willen zetten en de 0 houden.

Verwacht wel dat Taylor basis blijft

LuukGoverde

Niemand duurder geworden, dat is toch wel prettig qua puzzelen.

RvhC74

wel goedkoper, diverse spelers oa Brobbey, Til, Tadic, Kocku, Berghuis, Klaasen, Dost

Luuk 6 mln is veel te duur, zeker tov Tadic en Bergwijn oa

Astarloa

Zijn er nu nog 2 proefrondes?

Even afwachten of Tadic op 10 blijft staan. Want in dat geval is Brobbey een stuk minder interessant. Die heeft zondag bij een 6-1 overwinning amper een kans gekregen.

WilliamS23

AZ - NEC nu ook verzet!

En Tadic hadden ze middenvelder moeten maken inmiddels.

Peli

Oh dat verandert mijn plan, nu ook AZ-NEC verplaatst is.

Astarloa

Inmiddels? Heeft toch alleen voorgaande ronde op 10 gespeeld?

Ben Van Heck

Waar de Jong voor mij eerst een no brainer was ga ik hem nu toch skippen denk ik.. zeker als je ziet welke spitsen er in de 4 m segment rondlopen. De 4e aanvaller kiezen is wel een lastige keuze. Tussen de 1.25 en 1.75 zitten er genoeg aanvallers die in potentie veel goals kunnen maken zoals lidberg, misidjan, redan. Qua middenveld heb ik m’n team wel aardig staan en de verdediging ook. verwacht dat bassey wel (bijna) alles gaat spelen dit seizoen dus dat is voor 3.5 miljoen ook een goede pick gok ik.

RvhC74

Daar kun je toch niet mee aankomen om die ronde mee te gaan tellen als Scorito zijnde. Je weet van 9 teams niet wat ze over 10 dagen na deadline gaan doen qua blessures en/of schorsingen.

Ronde 3 volledig niet mee laten tellen lijkt de beste optie dan of alleen kiezen uit beschikbare teams en inhaalronde mee laten tellen voor 50%

LuukGoverde

Waarom zouden ze deze niet mee laten tellen? Is toch nog een proefronde. Kunt nu dus zelf kiezen of je op safe gaat en alleen selecteert van teams dit daadwerkelijk dit weekend spelen, of toch voor de teams gaat die later moeten inhalen.

RvhC74

Deze proefronde is toch puur een gok zo langzamerhand en kun je dus maken of breken qua punten en maar hopen dat je overige drie rondes wel beter zijn....

Peli

Komen jullie er allemaal een beetje uit voor aankomend weekend?
Zijn er nog mensen bij die spelers van PSV, Twente en AZ gaan negeren deze speelronde?

Ab Normaal

Hier niet

Peli

'@Ab
Kom je er niet uit? Of neem je geen spelers van die 3 ploegen in je team deze speelronde? 🙄😉

mrtheyoung

Ik sla de spelers van de verzette weds over, heb toevallig 2 extreem goede rondes gehad, dus kan dit wel hebben mocht t fout gaan. Plus misschien hebben die clubs dalijk 6 geblesseerden of spelen ze met andere spelers door aankopen.

1 2 ... 62 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.