Volgens mij wel ja. Ben erg benieuwd gezien de ontwikkelingen.
RvN was lovend bijvoorbeeld over Simons. Bij Ajax moeten er op deze manier ook standaard 2 internationals op het bankje, terwijl het in potentie 6 grote puntenpakkers zijn.
Zelf ruim 1.200 punten. Had op meer gehoopt na slechte 1e ronde van vorige week. Tadic cap ipv Bergwijn wat dat betreft jammer.
'@WilliamS23 ik wilde het net gaan posten. Voor mij een ‘slechte’ ronde in vergelijking met de meeste hier. 1150 punten. De keuze voor Manhoef, Brouwers en Dost pakte niet goed uit. En helaas dit weekend Brobbey gekozen in plaats van Bergwijn.
1674 is een hele lekkere score, goed gespeeld! Als ik tips nodig heb dan meld ik me bij jou dus ;).
De waardes worden volgens mij morgen bekend, normaal gesproken worden die waardes bijna nooit verhoogd alsnog het goed heb? Vraag me wel af of ze Taylor, Simons en bijvoorbeeld Verhulst op deze prijs laten staan.
Heb even zitten puzzelen....
En zowaar nog een vrij aardig team bijelkaar gesprokkeld ook. Zonder PSV en Twente dus 🙃
4x Ajax (uit tegen Sparta)
4x Feyenoord (uit tegen RKC)
1x AZ (thuis tegen NEC)
1x Groningen (thuis tegen GAE)
1x Heerenveen (uit tegen Vitesse)
Bank met 1x AZ, 1x Groningen, 1x Heerenveen en 1x Cambuur.
All in op Feyenoord en Ajax dus, met on the side een beetje AZ, Groningen en Heerenveen.
Vraag me alleen even af wat de Ajacieden onder ons denken:
Taylor weer aan de aftrap tegen Sparta? Of krijgt hij 'rust'?
Waar de Jong voor mij eerst een no brainer was ga ik hem nu toch skippen denk ik.. zeker als je ziet welke spitsen er in de 4 m segment rondlopen. De 4e aanvaller kiezen is wel een lastige keuze. Tussen de 1.25 en 1.75 zitten er genoeg aanvallers die in potentie veel goals kunnen maken zoals lidberg, misidjan, redan. Qua middenveld heb ik m’n team wel aardig staan en de verdediging ook. verwacht dat bassey wel (bijna) alles gaat spelen dit seizoen dus dat is voor 3.5 miljoen ook een goede pick gok ik.
Daar kun je toch niet mee aankomen om die ronde mee te gaan tellen als Scorito zijnde. Je weet van 9 teams niet wat ze over 10 dagen na deadline gaan doen qua blessures en/of schorsingen.
Ronde 3 volledig niet mee laten tellen lijkt de beste optie dan of alleen kiezen uit beschikbare teams en inhaalronde mee laten tellen voor 50%
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.