Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 63 ... 273 274
RvhC74

Ik neem gewoon vol Psv, az en Twente mee, vol gokken, rest is gewoon ook geen zekerheid en blinde gok

wielergekkie

'@peli ik denk dat ik eruit ben.
4x Ajax
4x Feyenoord
1x Heerenveen
1x Groningen
1x Utrecht

Bank:
Fortuna
Heerenveen 2x
Utrecht

Skip dus de verplaatste wedstrijden. Jij slaat die ook over?

Peli

Nee. Ik neem wel de nodige spelers van Twente en PSV mee in m'n team voor deze speelronde. AZ skip ik wel, maar dat kwam gewoon toevallig zo uit.

Maar heb de vorige 2 ronden al zodanig goed gescoord, dat ik nu wel een gokje kan wagen.

3x Ajax
3x PSV
3x Twente
1x Feyenoord
1x Heerenveen

Bank:
2x Groningen
1x Feyenoord
1x Cambuur

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Mooie verdeling! Al moet ik wel zeggen je erg weinig Heerenveen spelers hebt, dat zijn toch gratis punten die je laat liggen ;).

Verder snap ik vooral de keuze voor de PSV spelers wel, verwacht dat die makkelijk gaan winnen.

RvhC74

'@Peli

Hier 3 x Ajax, 2x Psv, 4x Twente, 2 Az, Bank 2 x Psv en 2 x AZ

dadeliva

Hier 2x PSV, 3x AZ, 3x Ajax en 2x Twente. Bank 2x PSV, 1x Twente, 1x Emmen

rbc1912

3x AZ
3x Twente
3x Ajax
2x PSV

Bank Fortuna, Twente, Utrecht, Groningen

Astarloa

Even een vraagje. Waarom plaatsen jullie altijd hoeveel spelers je van een club selecteert?
Want het is altijd bij iedereen een verdeling van Ajax, Psv, Feyenoord, Az en Twente en dan nog 3 spelers ofzo van mindere teams. Maar begrijp niet echt wat de boodschap er van is.

vevie

Dat plaatsen ze zo zonder de namen, I guess. Zodat je het team niet kunt kopiëren? Dat lijkt mij toch de reden.

Astarloa

Ja ok, maar wat moet ik er als lezer mee? niet echt voer voor discussie op die manier vind ik. Want dat iedereen voornamelijk spelers kiest van de top 5 lijkt me niet meer dan logisch. Lijkt er meer op dat mensen hun team gedeeltelijk prijs willen geven zonder iets prijs te willen geven.

Peli

Is toch gewoon een beetje kijken en vergelijken.
Op zich niks boeiends, maar ook niet discussiewaardig.

dewim

Voor diegenen die Anthony in hun ploeg hebben staat voor dit weekend. Misschien speelt hij dit weekend niet.
https://www.soccernews.nl/news/892338/enorme-antonyontwikkeling-na-afwijzen-megabod

Sies

Mensen die het aandurven om Hartman van Feyenoord op te stellen komend weekend? Lijkt erop dat hij in de basis gaat starten en is erg goedkoop voor een basisspeler van een top 3 team.

Peli

Waar haal je die info/speculatie vandaan? @Sies?

[edit]:
Ik heb het al gevonden. Slot zei echter niet dat Hartman waarschijnlijk gaat starten, zoals jij het doet overkomen.
Ik citeer: "Quilindschy is absoluut een speler die in aanmerking komt om zondag te gaan starten."

Laatst gewijzigd
Sies

'@peli ik las ergens een artikel dat hij met de basis meetrainde deze week. Is idd nog steeds speculatie, vandaar dus de vraag of iemand het aandurft

edit: https://www.fr-fans.nl/nieuws/56803/slot-laat-mogelijk-jongeling-starten-ik-vind-inmiddels-dat-hij-daar-fysiek-wel-klaar-voor-is

Laatst gewijzigd
Benzardi

Toch weer lastig dit weekend, want PSV,AZ,Twente spelen wel thuis tegen een mindere ploeg, maar deze heren moeten ook weer doordeweeks Europees voetballen.
Wie laat de trainer voetballen?

pirazzi

PSV en Twente spelen op woensdag 31 augustus en AZ op donderdag 1 september. Rust gekregen van de KNVB vanwege Europees voetbal.

Laatst gewijzigd
Peli

Toch voor de zekerheid Kudus maar even in m'n team voor aankomende speelronde gezet.

T1MM0S

'@Peli Voor je premier league team? ;)

Peli

😉

Jonah Deloo

Wat denken jullie van mauro junior goedkope verdediger van psv en zeker nu de wedstrijd verplaatst is misschien een speler die je er nu in kan zetten en dan wel de grote kans heeft over een paar weken aan de basis te staan.

T1MM0S

Als PSV de Champions League voor de verandering weer eens niet haalt dan vertrekken er nog een aantal waaronder Max, dus Mauro is wellicht sowieso wel interessant ja.

Bzuidema

Vitesse de Ado den haag van de eredivisie...

rbc1912

Sarr en Van Hooijdonk zijn wel enorm tekeer gegaan zeg

pirazzi

Wat zijn die Spartanen stil! :p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.