Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 64 ... 275 276
Sloddies

Toch echt wel een treurig weekend voor de Sloddies. Dacht slim te zijn door Rensch te wisselen voor Wijndal, omdat ik vermoedde Basset erin en Timber naar rechts.
Daardoor de Groningen keeper gewisseld voor die van Fortuna. En captain Brobbey weer niet gescoord.
Triest, naast de treurigheid van de Vuelta.

RvhC74

Speelronde met drie spelers toch plus 300 punten de rest 31 augustus

Peli

705 punten met nog 6 basisspelers en 1 bankzitter te gaan op 31 augustus/1 september.

kevinraar

Mij team voor komende speelronde
Benitez
Brenet obispo geertruida
Tannane simons Taylor timmer
Danilo gakpo bergwijn

Bank
Cilissen
hatzidiakos
proper
tavsan

danusz1986

Wordt wel wat makkelijker gemaakt doordat Luuk de komende weken eruit is. Gakpo of toch voor een goedkopere 3e spits gaan.

pirazzi

Gakpo gaat weg bij PSV nu ze geen Champions League hebben gehaald dus dat risico zou ik niet nemen.

Peli

Makkelijker, ja. Maar vooral leuker voor de diversiteit in de teams.
Bij Gakpo is het inderdaad nog maar afwachten of hij blijft.
En dan zit je mogelijk ineens met een marginaal aantal PSV'ers in je team (net als vorig seizoen, maar toen om geheel andere redenen).

Laatst gewijzigd
Platje

Ze introduceren nu bij Topcoach CL punten tijdens de penaltyreeks.. wie verzint dat nou weer..

danusz1986

'@pirazzi

Tuurlijk wacht je eerst de transferperiode af!

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Nemen jullie gakpo wel voor deze speelronde of laten jullie hem toch links liggen?

Peli

Ik was sowieso al niet van plan om Gakpo deze speelronde op te stellen. Dus heb er niet over hoeven nadenken.

Dannyco

Heb deze 11 gekozen deze speelronde 3-4-3
Bijlow - Rasmussen - Timber - Indi - Tannane - Taylor - Timber - Veerman - Bergwijn - Pavlidis (C) - Dilrosun
En op de bank Branderhorst - Cornelisse - Kudus - Engels

Benzardi

Deze ronde gaan we voor.........................?

Unnerstall

M Indi
Teze
Geertruida
Timber

Taylor
Timber
Halilovic

Pav
Bergwijn
van Hooijdonk

rbc1912

Bijlow
(Noppert)

Brenet
Beukema
Geertruida
(Smal)

Taylor
D. de Wit
Szymanski
Simons
(Rommens)

Pavlidis
Gakpo
Bergwijn
(Misidjan)

Peli

Bijlow (Noppert)
Geertruida - Brenet - vEwijk (Smal)
(c) Kökcü - Simons - Taylor - Szymanski (De Wit)
Bergwijn - vWolfswinkel - vHooijdonk (Ngonge)

R. D.

Unnerstall

Smal
Brenet(C)
Vriends

Taylor
Simons
Berghuis
Szymanski

Gakpo
Bergwijn
v Hooijdonk

(Olij)
(Kuipers)
(de Wit)
(Tadic)

wielergekkie

Bijlow (Noppert)
Geertruida - Trauner - Brenet (van ewijk)
Veerman - Simmons - De Wit - Tannane (haye)
Sarr - Pavlidis - Bergwijn (c) (Kramer)

Captain keuze van vorige week vergeten te veranderen 😅

pirazzi

Ik denk dat het verstandig is om toch Luuk de Jong te kopen en hem dan voorlopig op de tribune te zetten.

Peli

Haha, prima tip @Pirazzi 👌🏼

danusz1986

Ziyech terug maakt de puzzel toch weer compleet anders. Was net tevreden met mijn team.

Ben Van Heck

benieuwd hoe de aanval van feyenoord er uit gaat zien voor de rest van het seizoen. Blijven ze met danilo spelen of gaat gimenez een basisplaats veroveren? In dat geval een goede pick denk ik voor 3 miljoen.. op het middenveld wilde ik eerst taylor nemen maar gezien de prestaties van ximons verwacht ik dat hij wel blijft staan en die gaat beter renderen dan taylor in mijn ogen. 2,5 mil is een no brainer in dat geval

danusz1986

Ik had Taylor en Simons allebei erin staan. Ga liever voor van Hooijdonk dan voor een Giminez. 2 dure spitsen prima zonder Gakpo en Luuk. Wolfswinkel en Bergwijn heb ik momenteel. Afwachten hoe duur Ziyech gaat worden. Zou hij wel wedstrijdfit zijn of eerst banken.

rbc1912

Simons zal er bij velen in staan denk. Voor die prijs een redelijke 'no brainer'. Verder een hoop potentiële puntenkanonnen die behoorlijk aan de prijs zijn, maar hoe vaak gaan ze spelen?

arjenzvob

Te druk middenveld bij PSV en Ajax. Daar kies ik voor zekerheid. En die is er in mijn ogen. En dan denk ik niet aan Simons en Taylor, ook al presteren ze nu prima.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Dan kom je idd bij de Tananne, Vlap, Reijnders en Toornstra's van deze wereld. Trouwens zoveel 6en zijn er niet bij Ajax momenteel.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.