Is iedereen er al uit over de definitieve elftallen tot de winterstop.
Neig ernaar om het elftal incl wissels vol met Aj, PS, Fey, Az en Twen te gooien en 500 k op tribune
Ben er nog helemaal niet over uit en wat gaat er nog gebeuren op transferlijst
bijvoorbeeld Berghuis als middenvelder als er geen transfer meer komt voor de RB positie is dan wen interessant
Jullie ideeen?
goed inzicht ja daar dacht ik ook al over na... zelf denk ik ook dat gakpo alsnog een goede keuze is als hij niet weg gaat. ja hij is blessure gevoelig, maar de eerste seizoenshelft is een heel stuk korter dan de 2e dus wellicht een goede keuze. Maar zit alsnog met het volgende dillemma:
Gakpo en Quinten Timber
OF
Pavlidis of/ v Wolfswinkel en Szymanski
is voor mij nog de enige twijfel. Weet er iemand hoelang karlsson nog uit de roulatie is want die zou ik dan eerder dan pavlidis kiezen. Lastige keuze
Verder zijn er bij rkc nog wel een aantal 750k spelers die altijd in de basis staan...
Pavilidis is wrsch (lang) geblesseerd, komt nog een update over. Van Wolfswinkel lijkt tot nu toe nog niet echt in vorm
Symanski is wel een punten pakker maar gaat hij ook in d ebasis spelen, durft Slot dat aan met Kocku en Timber?
Karlsson blijft hij nog , hoe lang is hij nog geblesseerd en hoe is zijn motivatie als hij geen transfer maakt?
Omdat het een korte tijd is tot winterstop durf ik wel 500k op tribune te zetten
4x psv vind ik ook wel aan de hoge kant ja.. verder zien de verhoudingen er prima uit. ben voorlopig alleen nog aan het twijfelen over een keuze. ik kan nu brobbey en bergwijn in de aanval zetten. bergwijn had ik zowieso al en kan brobbey er nu in fietsen maar dit gaat dan te koste van unnerstal. hierdoor heb ik maar 1 twente speler en toch een beetje fomo gezien ze geen europees spelen en daar mss hun voordeel uithalen...
Brobbey - Noppert
Unnerstall - v wolfswinkel
is het dillemma waar ik nu mee zit, verder staat het team voor mij als een huis.
Ik neem altijd minimaal 1 volwaardige verdediger of middenvelder mee (minimaal 1,5M die vast bij zijn club speelt) als tribunespeler. Je kunt dan bij blessures en schorsingen overschakelen naar 244, 253 of 334. Bijvoorbeeld Diemers (Emmen) of Bruijn (NEC).
Taylor en Simons zijn wat mij betreft no-brainers. Erg goedkoop voor een Ajax/PSV-speler die meestal zal spelen. Zo heb je meer budget voor duurdere spelers.
Vorig jaar waren verdedigers van Ajax de beste inversteringen vanwege de vele clean sheets. Dit jaar lijkt de verdediging minder solide en kun je denk in beter goedkopere verdedigers nemen van Twente en Heerenveen.
Ik kies Hancko ook. Is een gok omdat hij pas 1 wedstrijd gespeeld heeft maar zijn 1e indruk is erg goed.
'@Peli
Rasmussen dan van Feijenoord, speelt elke wedstrijd en begint steeds meer een betrouwbare sterke indruk te maken en is 1 mln goedkoper.
Heerenveen evt max twee spelers
Sabari (1 mln) en Bayako (1,75 mln) zjn goedkope picks maar scoren nog weinig punten ondanks ze regelmatig spelen.
Wat denken van Evjen, speelt basis en is aanvaller/aanvallende middenvelder?
Waar gaat Rasmussen spelen als Hancko naar lcv verschuift dan? Geertruida gaat dan gewoon naar linksback denk ik? Als Rasmussen basis blijft is dat idd een hele goede pick om wat geld te besparen. wat denken jullie van Q timber? misschien tunnelvisie door zn goal van dit weekend maar voor 3 miljoen wel een goede keuze denk ik. Szymanski is 1 milj duurder en die zou ook nog kunnen
Rasmussen is inderdaad, statistisch gezien, goed aan het seizoen begonnen.
Maar ben toch bang dat hij het kind van de rekening gaat worden. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar voor mij te onzeker om hem te picken.
Heerenveen heeft een ogenschijnlijk lekker programma tot de winterstop, daar gaan er zeker een paar van mee.
Saibari en Bakayoko ook tricky. Saibari had afgelopen weekend pas zijn eerste basisplaats, ook nog eens op een voor hem onnatuurlijke plek. Maar als 6e middenvelder van 1M natuurlijk zeker weten een leuke pick.
Bakayoko doet het op rechtsbuiten ook niet onaardig, bij afwezigheid van Madueke. Maar voor hem wordt afwachten of PSV nog een rechtsbuiten gaan halen (El Ghazi?)
Evjen inderdaad leuk. En zou in eerste instantie denken dat hij zijn plekje af zou moeten gaan staan aan Odgaard, zodra hij weer helemaal fit is. Maar nu Pavlidis er wat langer uitligt zal Odgaard wel in de spits worden gezet en behoudt Evjen dus zijn basisplaats (naar verwachting). Evjen wel laag rendement overigens.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.