'@Bennie
Waarom zou Geertruida naar linksback verhuizen als Feyenoord met Lopez, Hancko en straks ook Björkan daar 3 volwaardige opties heeft.
Geertruida is gewoon de vaste rechtsback, lijkt me. En backup voor Trauner als RCV. En heel misschien op 6, maar dat viel me afgelopen zaterdag tegen FC Emmen bar tegen.
Rasmussen gaat er gewoon uit hoor. Die is als back-up gehaald en meer ook niet. Hancko naar het centrum en dan op links Pedersen, Bjorkan of Lopez. Ik pak waarschijnlijk Geertruida van Feyenoord. Gaat zeker basis spelen, pakt zijn doelpunten mee en het programma van Feyenoord is niet al te lastig.
Wil ook graag een aanvaller van Feyenoord maar vind het wat te onzeker wie daar de nummer 1 spits wordt. En op de vleugels wordt er waarschijnlijk ook een hoop gewisseld. Timber gaat ook mee, Feyenoord gaat denk ik veel winnen zonder al te veel tegendoelpunten en als hij her en der een goal en assist noteert is dat een mooi extraatje.
'@Astarloa
Inderdaad. Rasmussen is gehaald als back-up en dat zal hij waarschijnlijk ook gewoon weer worden. Misschien niet al tegen GAE, maar niet lang daarna wel.
Aanvallers van Feyenoord inderdaad tricky, blijf ik tot de winterstop vanaf.
Op het middenveld overweeg ik Kökcü (pingels en naast Trauner en Bijlow als eerste op Slot's papiertje).
Timber zou ik dan weer overwegen als ik nog ergens een miljoentje moet wegsnoepen.
las in ieder geval ergens dat gimenez op korte termijn geen basisspeler word dus danilo zal wel gewoon 1e spits zijn. zou er zelf ook mn handen vanaf houden ja. heb zelf mn twijfels omtrend timber. denk dat szymanski natuurlijk meer goals gaat maken. Wat zal er meer punten gaan opleveren? Noppert en Szymanski of unnerstall - timber?
Heb mijn definitieve selectie tot de winterstop.
Ik heb als keeper. Unnerstall is de beste keeper vd competitie tot nu toe. In mijn 4 mans defensie gekozen voor. Linksback Smal heeft een goeie steekpass/voorzet, Links centraal Obispo Rechts centraal Timber. Rechtsback Geertruida kan als back maar ook als meest rechter in een drie mans defensie. Op het middenveld op de 6 positie Sangaré, Taylor Linkshalf (die staat bij Schreuder altijd in de basis en terecht) Rechtshalf Veerman geeft vaak een assist of maakt een doelpunt. En de aanvallers zijn Linkervleugel Bergwijn, Spits Brobbey, Rechtsbuiten Dilrosun.
ja dit is voor mij ook een struggle. timber lijkt het meest in de buurt van aursnes te komen kwa speelstijl maar gaf zelf ook aan zich meer te focussen op het geven van assists en scoren van goals, maar dit lijkt me dan eerder een klusje voor szymanski te worden als nummer 10. de vraag is dan of die 1 miljoen extra in verhouding staat met het aantal goals en assists..
'@Karstboy
Ja, toch? Kökcü, Bijlow, Trauner en Geertruida zijn de eerste spelers die Slot elke wedstrijd op het wedstrijdformulier invult.
En idd. In het lagere segment is het lastig zoeken naar nuttige aanvallers.
Hierbij een tip (niet dat ik hem zelf ga nemen maar toch..... 😉)
Van Mieghem van Volendam. 1,5M en tot nu toe bij elke goal van Volendam direct betrokken.
wellicht misidjan van twente? nog bezig met de laatste afwegingen. zou een aanval met bergwijn brobbey en gakpo kunnen maken met noppert in de goal. Of brobbey omruilen voor wolfswinkel en noppert met unnerstall. weet niet echt wat slim is gezien het drukke europese schema vergeleken met geen europese wedstrijden voor twente.. Wat ook nog kan is unnerstall en brobbey allebei maar dan word het een 1.25milj keeper op de bank
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.