Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 66 ... 380 381
Peli

'@Bennie
Waarom zou Geertruida naar linksback verhuizen als Feyenoord met Lopez, Hancko en straks ook Björkan daar 3 volwaardige opties heeft.
Geertruida is gewoon de vaste rechtsback, lijkt me. En backup voor Trauner als RCV. En heel misschien op 6, maar dat viel me afgelopen zaterdag tegen FC Emmen bar tegen.

Ben Van Heck

excuus, geertruida is idd gewoon de rechtsback. Gaat Pedersen dan ook kind van de rekening worden?

Astarloa

Rasmussen gaat er gewoon uit hoor. Die is als back-up gehaald en meer ook niet. Hancko naar het centrum en dan op links Pedersen, Bjorkan of Lopez. Ik pak waarschijnlijk Geertruida van Feyenoord. Gaat zeker basis spelen, pakt zijn doelpunten mee en het programma van Feyenoord is niet al te lastig.

Wil ook graag een aanvaller van Feyenoord maar vind het wat te onzeker wie daar de nummer 1 spits wordt. En op de vleugels wordt er waarschijnlijk ook een hoop gewisseld. Timber gaat ook mee, Feyenoord gaat denk ik veel winnen zonder al te veel tegendoelpunten en als hij her en der een goal en assist noteert is dat een mooi extraatje.

Peli

'@Bennie:
Geen idee wat Slot van plan is.
Weet alleen dat Trauner 100% verzekerd is van een basisplaats. Datzelfde geldt ook voor Geertruida, lijkt me.
En Hancko liet een uitstekende 1e indruk achter, lijkt me sterk dat hij gaat banken.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Astarloa
Inderdaad. Rasmussen is gehaald als back-up en dat zal hij waarschijnlijk ook gewoon weer worden. Misschien niet al tegen GAE, maar niet lang daarna wel.
Aanvallers van Feyenoord inderdaad tricky, blijf ik tot de winterstop vanaf.
Op het middenveld overweeg ik Kökcü (pingels en naast Trauner en Bijlow als eerste op Slot's papiertje).
Timber zou ik dan weer overwegen als ik nog ergens een miljoentje moet wegsnoepen.

Ben Van Heck

las in ieder geval ergens dat gimenez op korte termijn geen basisspeler word dus danilo zal wel gewoon 1e spits zijn. zou er zelf ook mn handen vanaf houden ja. heb zelf mn twijfels omtrend timber. denk dat szymanski natuurlijk meer goals gaat maken. Wat zal er meer punten gaan opleveren? Noppert en Szymanski of unnerstall - timber?

Peli

Als Szymanski weer 'gewoon' in de basis mag beginnen, dan zonder twijfel Noppert+Szymanski.
Maar hij heeft wel de nodige concurrentie. Ook met Bullaude nog op komst.

En, correct me if I'm wrong, ik denk dat Kökcü en Timber normaalgesproken altijd gaan starten.

Laatst gewijzigd
Dannyco

Heb mijn definitieve selectie tot de winterstop.
Ik heb als keeper. Unnerstall is de beste keeper vd competitie tot nu toe. In mijn 4 mans defensie gekozen voor. Linksback Smal heeft een goeie steekpass/voorzet, Links centraal Obispo Rechts centraal Timber. Rechtsback Geertruida kan als back maar ook als meest rechter in een drie mans defensie. Op het middenveld op de 6 positie Sangaré, Taylor Linkshalf (die staat bij Schreuder altijd in de basis en terecht) Rechtshalf Veerman geeft vaak een assist of maakt een doelpunt. En de aanvallers zijn Linkervleugel Bergwijn, Spits Brobbey, Rechtsbuiten Dilrosun.

Peli

'@Dannyco
Je weet dat het bij Scorito Topcoach niet uitmaakt op welke specifieke positie spelers komen te staan hè 😉

Astarloa

En op de bank dan gewoon helemaal niks?

Platje

Zal het middenveld van Feyenoord Timber-Kokcu-Szymanski worden? Missen dan toch een type speler zoals Aursnes was.. maar echt meer opties zijn er ook niet als ik de selectie bekijk en zal dan wel invloed hebben op de goals/assists (van timber vooral??)

danusz1986

Feyenoord gaat ook nog een 6 halen dus wordt een overvol middenveld dus ik denk wel veel rouleren.

Ben Van Heck

ja dit is voor mij ook een struggle. timber lijkt het meest in de buurt van aursnes te komen kwa speelstijl maar gaf zelf ook aan zich meer te focussen op het geven van assists en scoren van goals, maar dit lijkt me dan eerder een klusje voor szymanski te worden als nummer 10. de vraag is dan of die 1 miljoen extra in verhouding staat met het aantal goals en assists..

Peli

Ik hoor iedereen dubben over Q.Timber en Szymanski.
Maar de enige, naar mijn idee, die op het Feyenoord-middenveld ècht vrij zeker is van een basisplaats is Kökcü toch (of zie ik dat nou helemaal verkeerd??)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Kokcu zal wel gaan spelen maar zo'n szymanski haal je ook niet voor op de bank lijkt me. had kokcu vorige 2e seizoenshelft en buiten de eerste paar wedstrijden vond ik hem ook niet zo goed renderen, dus szymanski zou voor mij een meer voor de hand liggende keuze zijn dan kokcu

Peli

Eens, ALS Szymanski gaat spelen heeft hij natuurlijk een hoger puntenplafond dan Kökcü.
Maar bij Kökcü ben je in ieder geval verzekerd van een basisplaats en dus punten (ook nog eens de penaltynemer).

Dus vandaar dat ik, vooralsnog, voor Kökcü ga.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

'@Peli ik ga er ook vanuit dat Kokcu gewoon basis blijft.
Mijn team staat opzich goed, twijfel alleen nog over een aanvaller.

Ik vind bij de aanvallers van 500.000 t/m 2.000.000 nou niet echt veel potentiele punten pakkers.
Geen idee wie ik daar van moet selecteren

Jonah Deloo

Heb nu als aanvallers brobbey bergwijn danilo en van hooijdonk maar enige spelers die ik nog als opties bekijk om hiervan iemand te vervangen zijn: dost en van wolfswinkel. voornamelijk dost, staat hij in jullie team? Hij is namelijk wel een half miljoen gezakt in prijs.

Peli

'@Karstboy
Ja, toch? Kökcü, Bijlow, Trauner en Geertruida zijn de eerste spelers die Slot elke wedstrijd op het wedstrijdformulier invult.

En idd. In het lagere segment is het lastig zoeken naar nuttige aanvallers.
Hierbij een tip (niet dat ik hem zelf ga nemen maar toch..... 😉)
Van Mieghem van Volendam. 1,5M en tot nu toe bij elke goal van Volendam direct betrokken.

Platje

'@Kevinraar jij als NEC supporter weet misschien dit antwoord wel: verwacht je Mattson in de basis als hij terugkomt van zijn blessure?

Astarloa

Volendam heeft wel een flink pittig programma.

Peli

Oh, daar had ik niet naar gekeken omdat ik eigenlijk niemand van Volendam overweeg.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

wellicht misidjan van twente? nog bezig met de laatste afwegingen. zou een aanval met bergwijn brobbey en gakpo kunnen maken met noppert in de goal. Of brobbey omruilen voor wolfswinkel en noppert met unnerstall. weet niet echt wat slim is gezien het drukke europese schema vergeleken met geen europese wedstrijden voor twente.. Wat ook nog kan is unnerstall en brobbey allebei maar dan word het een 1.25milj keeper op de bank

Laatst gewijzigd
RvhC74

nu heb ik nog, 3x aja, 3x psv, 2x fey, 3x az, 2x twe, 2x heer, trib 2x gro, 1 x vol

Laatst gewijzigd
Sies

'@Peli

ben jij er zeker van dat Kokcu penaltynemer blijft? Hancko heeft een aardig trackrecord qua penaltys en ik zou er niet raar van opkijken als hij dat ook bij Feyenoord gaat doen.

1 2 ... 66 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.