Heb toch sterk mn twijfels of kokcu blijft staan. zeker als er nog een nummer 6 bij komt dan wordt het een lastig verhaal voor hem. vind hem best overhyped en speelt eigenlijk al tijden niet goed (oke blessure gehad) maar vond het de tweede seizoenhelft ook geen vetpot meer. ik zie slot hem nog wel op de bank zetten eerlijk gezegd en ook op verschillende feyenoord fora delen ze die zelfde mening..
Ik zit momenteel ook met Brobbey, bergwijn en Sarr in de voorhoede. Wil daar eigenlijk nog van Wolfswinkel bij . En een 500ker.
Middenveld lijken me Taylor en Simmons voor dat geld een must. Verder zit ik met het middenveld met nog 2psvers namelijk Veerman die wel vaste basis is imo. En saibari die even stand in lijkt voor Luuk en voor die 1mil wel te overwegen is.
Wil eigenlijk nog Alvarez erbij want die vind ik zo sterk op het moment. Maar met die nieuwe opkomst, grillisch oid kan ie zomaar eens wat vaker roleren ivm Europees.
Verdediging probeer ik wat leuke pics van Heerenveen, Twente en az te nemen. Die zijn betaalbaar! En daarnaast miss nog een Timber of bassey voor de zekerheid.
Leuk weer dat gepuzzel.
Succes!
Er komt nog wel een vervanger aan.. en dan is de vraag of Berghuis blijft staan.. in het begin vast wel maar hij is wel altijd het kind van de rekening.. Tadic speelde (weer) dramatisch afgelopen weekend maar wordt niet gewisseld.. mocht de vervanger snel kunnen spelen dan kan Tadic zomaar op 10 komen te staan
Net zoals Tadic hebben we Blind ook steeds in de basis zien staan, middenveld toen Alvarez geschorst was, centrum achterin en daarna linksback. Die 2 staan er altijd in
Smal blijft wel staan hoor. denk ook een fijnere keuze dan brenet (scheelt weer 500k). benieuwd hoe vaak twente de 0 nu houd gezien hun programma. Unnerstal - de lange of noppert - olij is voor mij nu nog het dillemma... Unnerstall houd wel vaak de 0 en gezien er maar 10 speelrondes zijn kan een matige keeper zoals de lange wel gewoon lekker op de bank zitten. anderzijds hebben heerenveen en sparta een prima programma en kunnen ze beiden in potentie vaak de 0 houden. lastige keuze
Ik zou dat een te groot risico vinden, voelt niet als een heel sterk middenveld.. Ramselaar: gaat ie in de basis komen? Sangare: in principe geen puntenpakker (is miss verleidelijk door zijn 2 goals afgelopen weekend), Ayoub: fit genoeg voor hele wedstrijden? Maar hoe sterk is Excelsior? Vind het lastig in te schatten.. programma valt daar echter redelijk mee.. Simons selecteer ik ook, maar blijft ook een risico met die wisselingen in de opstelling
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.