Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 68 ... 380 381
Peli

'@Bennie Heck
Zowel Twente als GAE hebben een (veel) lastiger programma tot de winterstop dan Heerenveen en Sparta.
Dat biedt natuurlijk geen enkele garantie, maar is wel iets dat je meeneemt in je overweging. Net als het feit dat Noppert+Olij 500K goedkoper is dan Unnerstall+De Lange.

Laatst gewijzigd
Platje

Heerenveen al 3x de 0 dit jaar, net zo veel als het hele seizoen afgelopen jaar.. de vraag is of dit toeval is of dat ze een betere ploeg hebben/slimmer zijn gaan voetballen..

Edit: Noppert had 3x de 0, verkeerd gelezen haha. Correctie: 8x de 0 gehouden.. nog steeds niet heel veel :)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Klopt inderdaad, goed inzicht dankjewel peli!

RvhC74

'@Peli

aangezien je overwegingen en altijd hoge scores, moet ik maar vaker mer jou in conclaaf over goede keuzes zodat ik de poule op het werk weer eens kan winnen en misschien wel een gouden/zilveren/bronzen bekertje kan ontvangen ☺

Laatst gewijzigd
Peli

Altijd hoge scores? Dat valt, naar mijn mening dan, echt heel erg mee/tegen hoor. Haha.

Weet je nog vorig seizoen (of was het in de winterstop)? Toen heb ik jou het slechtste advies ooit gegeven, toen je 4x Twente in je team wilde nemen (mea culpa nog trouwens).

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Whahahaha dat weet ik ook nog

Maar ik heb zelf de keuze gemaakt whahaha

Volgens mij ben je wel uiteindelijk stukken hoger geëindigd, ff checken, 99,8% nu 97,4% ten opzichte van mij 93,4% vorig seizoen en sta nu op 77,3%

Dus tips zeker welkom whahahaha

RvhC74

Berghuis is nu wel exit ( geen zekerheid) nu die Argentijn van Sevilla komt, zelfde geldt voor Boyako nu evt die ex Ajacied komt naar Psv.

R. D.

Heb een eerste team gemaakt zonder al teveel dure mannen. 12 miljoen over. :D

Nu eerst maar even afwachten wat die nieuwe aanwinsten allemaal gaan kosten.

Peli

En dan eindelijk is het transfer deadline day, godzijdank!

Boasson en Hagen

In Nederland wel, er kunnen nog een dag spelers weggekaapt worden door buitenlandse clubs ;)

R. D.

Als mensen nog koopjes zoeken, dit is mijn team waar ik dus 12 miljoen over houd, 18 spelers die volgens mij hun geld waard gaan zijn.

noppert
olij

kerkez
brenet
smal
van ewijk
horemans

berghuis
simons
azarkan
baas
bel hassani
hoedemakers

van hooijdonk
van brederode
kharchouch
van mieghem
jozefzoon

Ik snap die twijfels over Berghuis echt niet. Nou afwachten of er nog spelers gaan verkassen en dan een paar upgraden naar de Ziyechs, de Jongs etc.

Peli

'@Boasson
Helemaal waar, helaas.

P.S.
Zullen we wachten met volledige teams posten tot nà de Scorito TC deadline datum?

Laatst gewijzigd
R. D.

Waarom zou je dat doen ? Ik ben juist wel benieuwd naar de dilemma`s van andere spelers, in de context van hun team ipv 'ik twijfel tussen speler A en speler B, wat vinden jullie?'

Peli

De afgelopen transferperiodes hadden we hier dezelfde 'afspraak'.

Maar ik ben geen moderator hè. Dus be my guest.
Ik geef alleen aan hoe we het hier voorheen altijd deden 🙃

puntenjager

'@R.D. misschien handig om via een pb te sparren ipv hier de volledige teams te plaatsen. Hou je iedereen tevreden mee. Daarover gesproken, je mag me een pb sturen (geldt voor iedereen natuurlijk). Ik vind dat altijd wel leuk.

Laatst gewijzigd
Harry Batistuta

Volledige teams plaatsen voor de deadline is alleen een voorrecht dat is weggelegd voor onze Nijmegenaar "kevinraar".

Peli

Met Kvyvit eens.
Geldt ook voor mij, PB's om te sparren zijn welkom en worden altijd beantwoord 👍🏼

Platje

Inderdaad, altijd leuk om te sparren via PB.

Astarloa

Is dat het team wat je gaat gebruiken of wat is je punt eigenlijk? Zie spelers van slechte teams die wel basis staan maar echt niet veel punten gaan opleveren hoor.

En de twijfels over Berghuis zijn natuurlijk logisch. Ze hebben nu Ocampos voor 20 miljoen gehaald die zal gaan spelen en Tadic zal dan wel op 10 uitkomen. Grote kans dat Berghuis het kind van de rekening wordt.

Peli

Ho, pas op..... Ocampos is nog alles behalve 'binnen'.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044504/transfer-ocampos-hoogst-onzeker-verdeeldheid-binnen-ajax-over-argentijn.html

En dus is Berghuis, op de achtergrond, nog altijd gewoon een optie om in je TC team te klikken.

Sies

'@Astarloa voor zover ik weet is het allermist zeker dat Ocampos naar Ajax gaat hoor. RVC schijnt dwars te liggen en hij is zelfs alweer terug naar spanje vertrokken

R. D.

PB`s rieken mij een beetje teveel naar achterkamertjes a la Rutte. Maargoed ik ben hier nieuw dus ik hou mn team wel geheim. :D

Peli

Achterkamertjes? Haha. Het is maar een forum hè, geen Lagerhuis.

Astarloa

Ok ok daar ben ik wel blij om. Zou de transfer ook niet begrijpen aangezien het een linksbuiten is met een rechterbeen. Die hebben ze al met Bergwijn die Tadic al van zijn beste positie af houdt.

mart1202

Dit jaar nog weinig in de discussie gemengd, maar zeker eens met deze afspraak..

Deal met Ocampos lijkt niet door te gaan. Maakt Berghuis wel weer interessant ;)

1 2 ... 68 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.