'@Bennie Heck
Zowel Twente als GAE hebben een (veel) lastiger programma tot de winterstop dan Heerenveen en Sparta.
Dat biedt natuurlijk geen enkele garantie, maar is wel iets dat je meeneemt in je overweging. Net als het feit dat Noppert+Olij 500K goedkoper is dan Unnerstall+De Lange.
Heerenveen al 3x de 0 dit jaar, net zo veel als het hele seizoen afgelopen jaar.. de vraag is of dit toeval is of dat ze een betere ploeg hebben/slimmer zijn gaan voetballen..
Edit: Noppert had 3x de 0, verkeerd gelezen haha. Correctie: 8x de 0 gehouden.. nog steeds niet heel veel :)
Als mensen nog koopjes zoeken, dit is mijn team waar ik dus 12 miljoen over houd, 18 spelers die volgens mij hun geld waard gaan zijn.
noppert
olij
kerkez
brenet
smal
van ewijk
horemans
berghuis
simons
azarkan
baas
bel hassani
hoedemakers
van hooijdonk
van brederode
kharchouch
van mieghem
jozefzoon
Ik snap die twijfels over Berghuis echt niet. Nou afwachten of er nog spelers gaan verkassen en dan een paar upgraden naar de Ziyechs, de Jongs etc.
Is dat het team wat je gaat gebruiken of wat is je punt eigenlijk? Zie spelers van slechte teams die wel basis staan maar echt niet veel punten gaan opleveren hoor.
En de twijfels over Berghuis zijn natuurlijk logisch. Ze hebben nu Ocampos voor 20 miljoen gehaald die zal gaan spelen en Tadic zal dan wel op 10 uitkomen. Grote kans dat Berghuis het kind van de rekening wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.