Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 69 ... 380 381
Astarloa

Bij mij doet het PB systeem het trouwens nog altijd niet. Of is er een truc voor?

BrackenRidgeCycling

Astaloa VPN is de trick

Ben Van Heck

wat is julle gedachte over tannane? voor 2,5 miljoen wel een leuke speler denk ik met veel rendement. enige nadeel dat het wel een kaartepakker is. zie verder weinig alternatieven op het middenveld

mart1202

Tannane is eigenlijk te goed voor NEC en gaat z’n goals en assists zeker maken. De vraag is altijd of hij z’n koppie erbij kan houden een heel jaar. De eerste seizoenshelft durf ik hem nog wel aan

Peli

Tannane, hoe goed hij ook kan voetballen en hoe interessant hij ook is voor Scorito.... het blijft een tikkende tijdbom, ben ik van mening.
Kan elk moment weer volledig misgaan in z'n koppie. Ik brand mijn handen er in ieder geval niet aan.

Ben Van Heck

ja eens mart, het blijft een gokje maar hem toch meenemen. zie weinig spelers in het 2,5 milj segment die een hoger rendement gaan halen denk ik. en hij gaat denk ik ook redelijk vaak op de bank bij mij vanwege de andere middevelders

ik zou hem evt kunnen omwisselen voor vlap maar dit gaat dan te kosten van brobbey. kan er wel v wolfswinkel infietsen dan. zou dan gakpo bergwijn wolfswinkel hebben. ajax wel een veel makkelijker programma dan twente..

Laatst gewijzigd
Sies

Is Toornstra voor hetzelfde geld niet een veiligere optie dan Tannane?

Jwillems90

Wat denken we van Bassey? Ik overweeg hem samen met Hancko in mijn verdediging. Hancko is voor mij een zekerheidje, over Bassey twijfel ik.

puntenjager

'@Jay Willems ze staan bij mij allebei erin. Bassey heeft zich goed herpakt na de deceptie tijdens de JC Schaal. Speelt nu ook sterk op "zijn" plekje als cv. Ik denk dat hij er niet meer uit gaat.

Ben Van Heck

denk ook dat bassey blijft spelen, loopt veel dicht achterin. denk alleen niet dat ik hem neem. vraag me af hoe vaak ajax de 0 gaat houden maar hebben wel een gunstig programma

Jwillems90

Als die Griekse keeper komt (Vlachodimos) dan gaan ze zeker met dat programma vaak de 0 houden

Astarloa

En wie gaat dan naar de bank? Blind of Wijndal? Ik vind alleen Timber een zekerheid achterin bij Ajax. Bassey en Wijndal zijn te goed voor de bank maar Blind staat er toch altijd weer in.

steefje9

Jullie verkiezen hancko boven Geertruida?

Jwillems90

'@steefje9

Ja. Heeft de afgelopen jaren goede statistieken als verdediger en gaat denk ik centraal een vast duo vormen met Trauner. Geertruida ook héél interessant.. denk ook dat hij veel zal spelen, maar zal denk ik ook af en toe rouleren met Pedersen op de rechtsback

Peli

Eens met Astarloa.... Het lijkt erop dat Schreuder angstvallig aan Blind blijft vasthouden voorlopig. En dat zal ten koste gaan van Bassey en/of Wijndal.
Om die reden, geen Ajacied bij mij achterin (Timber is te duur).
En dus ga ik voor zowel Hancko als Geertruida achterin. Tenminste, vooralsnog...

Laatst gewijzigd
steefje9

Hmm zoals bassey de afgelopen 2 wedstrijden speelde gaat ie gewoon blijven staan imo. Zie blind niet meer cv spelen zolang bassey en Timber fit blijven

Peli

Oh maar dat denk ik ook hoor @Steefje
Alleen zeker weten doe we dat geen van allen.
Straks hebben we het mis en heb je een verdediger van 3.5M waar je hooguit soms iets aanhebt.
Dus vandaar mijn afweging :-)

Peli

Die Grillitsch hè, die is toch zeker niet direct inzetbaar?
Heeft de laatste 6 duels van afgelopen seizoen gemist en de gehele voorbereiding op het huidige seizoen.
Tot de winterstop lijkt Alvarez daardoor nog gewoon gegarandeerd van zijn basisplaats.... toch?

Sies

Dat heb ik je toch al verteld @peli? ;)

steefje9

Alvarez zoals afgelopen tijd. No brainer op 6

Astarloa

En dan zonder Taylor? of Beide?

Pim96

Grillitsch is gewoon lekker transfervrij gehaald voor de breedte van het middenveld. Kudus zal wel weg gaan dus moeten toch een extra optie hebben. Die zal Taylor en zeker Alvarez er niet zomaar uitspelen.

Peli

'@Sies
Dat was in een PB ;-)
De rest hier lijkt me ook gebaat bij die info haha

Maar ik ben inmiddels overtuigd. Thanks.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Vlap en Wolfswinkel
Brobbey en Tannane (of een andere 2,5 milj speler??)
Q Timber en Wolfswinkel (en nog ergens 500k besteden....)

enige dillemmas nog. keuze word wel makkelijker als gakpo nog weggaat haha. verwacht trouwens dat grillitsch het moet gaan doen van invalbeurten en zal naar mate het seizoen vordert wel wat meer minuten gaan maken denk ik. loodzwaar programma voor ajax dus denk niet dat alvarez alles 90 min gaat spelen..

Laatst gewijzigd
T1MM0S

Ligt het aan mij of is de KKD wel heel makkelijk in te vullen nu?

Ocampos gewoon naar Ajax trouwens.

1 2 ... 69 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.