Ik vind het wel interessant om te horen dat er mensen zijn die voor de combinaties: noppert + olij, verhulst + olij of verhulst + nopper, gaan. Deze combinaties gaan namelijk niet heel goed samen als je kijkt naar de speelrondes. Bijlow is voor mij sowieso geen optie en eigenlijk hetzelfde geldt voor unnerstal, hoor graag iemand die mij overtuigd zou namelijk de puzzel iets makkelijker maken. Ga nu voor noppert en cillesen omdat die combinatie prima met elkaar gaat.
eens en denk dat dit ook wel eens een van de sterkere combinaties is. sparta staat verdedigend echt heel erg goed en olij is ook een penalty killer. noppert is ook een geweldige keeper en vooralsnog ziet heerenveen er heel stabiel uit. denk meer zekerheid dan bijv benitez waarvan ik niet verwacht dat psv vaak de 0 houd. Over Psv gesproken: nemen jullie saibari mee? 1 miljoen is natuurlijk een steal maar of hij alles speelt? zie voor 750 k bijvoorbeeld wel wat spelers die vooralsnog alles spelen..
Ik moet zeggen dat ik het argument om geen teams te posten niet helemaal snap. We zijn toch op een forum om te discussiëren, als je geen teams mag posten en ook niet mag vragen: deze of deze speler.. dan wordt het wel erg beperkt wat je mag vragen. Het is niet zo alsof heel Nederland hier meeleest en daarnaast kopieert toch niemand je team lijkt me.
Overigens jammer dat er geen like optie is (of dislike), dan zouden we op basis van dit bericht wel merken wie er voor of tegen is ;)
'@Jonah en Karstboy
Verrips heeft al wel 9x kunnen vissen in 4 wedstrijden, 1x de nul.
Olij pas 4x en 2x de nul.
Dat wil zo vroeg in het seizoen misschien niet alles zeggen, maar neem ik (samen met idd de 500K besparing) wel mee in mijn overweging.
Eens trouwens over de programma's. Groningen heeft idd een prima programma in combinatie met Heerenveen.
Wie moet je überhaupt van Groningen nemen dan als het programma redelijk te doen is, behalve doelman. Strand Larsen is weg en die amerikaan maar afwachten.
Gakpo wordt vandaag wrsch nog verkocht, Karlsson mits fit word weer interessant als hij blijft.
El Ghazi brand ik mijn vingerscannende niet aan ook al is hij maar 3,5 mln, mijn verwachtingen zijn niet hoog, hetzelfde geldt voor Oscampos
benieuwd naar de motivatie van karlsson, stuurde een hele zomer aan op een vertrek. heb nu gakpo, maar als die verkocht word dan ga ik voor brobbey denk ik. el ghazi is mss nog wel interessant denk ik voor 3,5 miljoen en dan de andere 1,5 miljoen investeren in andere linies. denk dat hij er wel wat kan maken en zou niet weten wie er beter is voor 3.5 miljoen (dost is wellicht interessant maar vind utrecht maar matig)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.