Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 70 ... 274 275
Pantani_83

De puzzel voor de KKD is een stuk makkelijker te leggen.

rbc1912

Het is nog maar rustig op de transfermarkt. Toch?

Jonah Deloo

Ik vind het wel interessant om te horen dat er mensen zijn die voor de combinaties: noppert + olij, verhulst + olij of verhulst + nopper, gaan. Deze combinaties gaan namelijk niet heel goed samen als je kijkt naar de speelrondes. Bijlow is voor mij sowieso geen optie en eigenlijk hetzelfde geldt voor unnerstal, hoor graag iemand die mij overtuigd zou namelijk de puzzel iets makkelijker maken. Ga nu voor noppert en cillesen omdat die combinatie prima met elkaar gaat.

Peli

Naar mening heb je bij de combinatie Noppert+Olij tot de winterstop maar 1 speelronde waarbij je zou willen dat je andere keepers hebt.
Om precies te zijn is dat de speelronde van 9+10+11 september, waarin Heerenveen tegen Ajax moet en Sparta tegen Feyenoord.

T1MM0S

'@Brabander Gebeuren in ieder geval heel interessante dingen ;)

Sies

Ik moet zeggen, respect voor de effort die jullie er in steken zeg. Alle wedstrijd schema's er bijpakken om zo een nog uitgebalanceerder team te maken! Dat is ws het verschil tussen mijn teams en de 90%+ teams 🤣

mart1202

Eens met Peli.. Ik zie ook maar één speelronde waar deze combi niet werkt

Ben Van Heck

eens en denk dat dit ook wel eens een van de sterkere combinaties is. sparta staat verdedigend echt heel erg goed en olij is ook een penalty killer. noppert is ook een geweldige keeper en vooralsnog ziet heerenveen er heel stabiel uit. denk meer zekerheid dan bijv benitez waarvan ik niet verwacht dat psv vaak de 0 houd. Over Psv gesproken: nemen jullie saibari mee? 1 miljoen is natuurlijk een steal maar of hij alles speelt? zie voor 750 k bijvoorbeeld wel wat spelers die vooralsnog alles spelen..

Harderijder

Waarom niet de keeper van AZ?
Is er iets veranderd wat ik gemist heb waarom de KKD volgens jullie opeens makkelijker is in de keuzes?

T1MM0S

Saibari is leuk maar met El Ghazi op rechts en Simons als nieuwe spits.....

KKD zit vol met goedkope opties, budget over als je vooral Ado links laat liggen

Pantani_83

Werd dat in een interview gezegd Tompot?

Nu al meer punten in de derde (inhaal)ronde dan in de al extreem goede tweede ronde.

RvhC74

769 punten erbij na psv 💪 en dan moeten Twente en az ook nog komen plus 350 punten Ajax

Kan mooie score worden

rbc1912

Had Xavi Simons en Gakpo als captain. Dat tikt lekker aan :)

Fann

Ik moet zeggen dat ik het argument om geen teams te posten niet helemaal snap. We zijn toch op een forum om te discussiëren, als je geen teams mag posten en ook niet mag vragen: deze of deze speler.. dan wordt het wel erg beperkt wat je mag vragen. Het is niet zo alsof heel Nederland hier meeleest en daarnaast kopieert toch niemand je team lijkt me.

Overigens jammer dat er geen like optie is (of dislike), dan zouden we op basis van dit bericht wel merken wie er voor of tegen is ;)

wielergekkie

Voor mij ook geen Noppert + Verhulst. De keuze word Noppert + Olij of Noppert + Verrips. Ik zie dat Heerenveen en Groningen schema ook goed samen gaat, op papier dan

mart1202

Ik had helaas Luuk de Jong opgesteld. Zie dat veel mensen flink hebben gescoord in speelronde 3. Durfde het zelf niet aan met wedstrijden 3 weken later..

Jonah Deloo

Nu je het zo zegt @Karstboy verrips is zelfs een betere combinatie met noppert. Maar olij is wel weer goedkoper

Laatst gewijzigd
steven20

Mensen die Odgaard overwegen? Zal hij bij afwezigheid van Pavlidis in de spits starten en is hij weer fit? Leuke speler!

En Reijnders op het middenveld?

Ben benieuwd!

Peli

'@Fann
Je mag hier vrijuit "deze of deze speler..." vragen hoor. Dat gebeurt hier met regelmaat. Er wordt ook nergens beweerd dat dat niet mag. Dilemma's zijn er om samen op te lossen (beetje sparren), je volledige selectie moet je zelf samenstellen 👍🏼

Peli

'@Jonah en Karstboy
Verrips heeft al wel 9x kunnen vissen in 4 wedstrijden, 1x de nul.
Olij pas 4x en 2x de nul.
Dat wil zo vroeg in het seizoen misschien niet alles zeggen, maar neem ik (samen met idd de 500K besparing) wel mee in mijn overweging.
Eens trouwens over de programma's. Groningen heeft idd een prima programma in combinatie met Heerenveen.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Wie moet je überhaupt van Groningen nemen dan als het programma redelijk te doen is, behalve doelman. Strand Larsen is weg en die amerikaan maar afwachten.

Gakpo wordt vandaag wrsch nog verkocht, Karlsson mits fit word weer interessant als hij blijft.

El Ghazi brand ik mijn vingerscannende niet aan ook al is hij maar 3,5 mln, mijn verwachtingen zijn niet hoog, hetzelfde geldt voor Oscampos

Ben Van Heck

benieuwd naar de motivatie van karlsson, stuurde een hele zomer aan op een vertrek. heb nu gakpo, maar als die verkocht word dan ga ik voor brobbey denk ik. el ghazi is mss nog wel interessant denk ik voor 3,5 miljoen en dan de andere 1,5 miljoen investeren in andere linies. denk dat hij er wel wat kan maken en zou niet weten wie er beter is voor 3.5 miljoen (dost is wellicht interessant maar vind utrecht maar matig)

Pantani_83

Gakpo blijft. Na gisteren misschien toch een interessante optie.

Punchen of verzuipen

Gakpo kan vandaag nog verkocht worden, niet? De transfermarkt in het buitenland blijft nog één dag langer open.

Ben Van Heck

kan inderdaad maar heeft de knoop doorgehakt om te blijven , die gaat 100% men team in dus!!

1 2 ... 70 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.