Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 71 ... 273 274
steefje9

Pfff zit nu met Brobbey, bergwijn, gakpo en van Hooijdonk in mijn team. Miss een beetje overkill. Die keuzes he...

RvhC74

Gakpo is nu gewoon must have en zal een pickrate van 90+% hebben verwacht ik

R. D.

Ik had speciaal in die ronde die gisteravond werd afgerond niemand genomen met een uitstelwedstrijd. Na de herberekening zakte ik van dik in de 90% naar iets van 60%(het nadeel van 4 goede scores, maar niet 2 uitmuntende). Na gisteravond stijg ik weer 3%, terwijl ik dus 0 punten had gisteravond. Snappen jullie het nog ? :D

wielergekkie

'@R.D. voor de herberekening stond ik op 97,6% en na de herberekening nog maar op 65%. Dit komt vooral door Bergwijn captain, als die niet had, dan word het lastig. Maar we gaan er vanuit dat een groot deel van die goede gokkers, geen goed vast team weten te maken ;)

BobW

Opties voor de verdediging en aanval heb ik genoeg, maar middenvelders vind ik toch lastig dit jaar. Welke middenvelder van Feyenoord? Is Veerman het geld waard? Iemand advies?

En je wilt graag spelers van Ajax natuurlijk, maar straks met de CL is het lastig te voorspellen wie er altijd zullen spelen. Alleen Bergwijn en Taylor zijn veilige opties denk ik.

wielergekkie

'@Reneetje ik weet zo weer niet of Gakpo een must have is. Hij gaat zeker heel veel punten pakken, maar dat gaan een Bergwijn en Brobbey ook doen. En alle 3 in je team is te veel van het goede. Dus vanuit mijn kant is de vraag, wie gaat er meer punten halen. A. Brobbey of B. Gakpo. Nou zeg het maar, ik heb geen flauw idee.

Phoenix0000

Denk dat door gebrek aan opties vooral voorin de teams gigantisch veel op elkaar gaan lijken.
De basis zal er bij iedereen wrs ongeveer zo uit zien:

Bergwijn/Brobbey - Gakpo - Hooydonk

Berghuis/Veerman - Kokcu/Szym - De wit - Taylor - Xavi

Brenet - en dan nog 2 verdedigers AZ - Fey - Hee en mss Rensch of zelfs de dure Timber.

Noppert - Sparta/AZ

Verschil zal in de details zitten cq op je bank.
Twijfel zelf op standaard 3-5-2 te spelen.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

iemand info over hoelang Laursen uit de roulatie is?
Waas goed bezig bij Heracles en lekker goedkoop ook.

Ben Van Heck

daar zal het wel op gaan lijken ja. niemand die v wolfswinkel overweegt? wel duur maar garant aan doelpunten. heb zelf ook bovengenoemde aanvallers en zou zelf niet weten wie een betere keuze is. dost? yilmaz? dirlosun?
verwacht van de wit eigenlijk niet zo veel, altijd als ik hem neem word het niks :p

Laatst gewijzigd
R. D.

Vergeten jullie je KKD teams niet, mits je meedoet, vanavond 20.00 !

Die deadline gaan een hoop mensen missen denk ik.

Laatst gewijzigd
puntenjager

Utrecht lijkt op papier wel een redelijk makkelijk programma te hebben, maar zijn totaal niet in vorm. Pakken ze dit snel op? Zit namelijk te twijfelen aan Dost en Barkas.

Rans

Is die szymanski wel een verstandige keuze?
Wat denken jullie

puntenjager

'@Rens Meeuwissen Ik vind het lastig. Ze hebben natuurlijk geen vervanger van Aursnes gehaald. Als Slot speelt met de punt naar voren, dan speelt hij. Als Slot speelt met de punt naar achteren, dan betwijfel ik het. Afgelopen weekend stond Geertruida namelijk op het middenveld en begon hij op de bank. Ik denk dat je met Kokcu en Timber veiliger zit.

Ben Van Heck

in mijn ogen wel Omdat ze geen vervanger voor aursnes hebben gehaald op het middenveld dus verwacht dat timber op 6 speelt, kokcu 8 en dan szymanski op 10. gaat denk ook wel veel rendement opleveren

@kyvit je was me voor haha. Lijkt me sterk dat slot in de eredivisie met de punt naar achter speelt. daarnaast heb je te weinig scorend vermogen op het middenveld zonder een szymanski

Laatst gewijzigd
puntenjager

'@Bennie Heck Ik ben het er mee eens hoor dat Szymanksi gewoon moet spelen, maar afgelopen weekend zat hij toch gewoon op de bank en stond Geertruida op het middenveld (dus met de punt naar achteren). Ik durf het niet aan en ga dan liever voor meer zekerheid met Kokcu of Timber.

Ben Van Heck

klopt ja maar was dat niet omdat hij niet helemaal fit was? Geertruida op cvm was ook niet echt een succes volgens vele feyenoorders die ik ken

Barrygoal

Ik ga met Feyenoord ook voor Szymanski .
Maar heb op dit moment ook pedersen en Geertruida. Zij spelen tot nu toe alles, maar blijft dit ook zo? Zijn er hier nog Feyenoord kenners?

Peli

Deze Feyenoorder, aanwezig in De Kuip toen Geertruida op 6 stond, vindt ook dat Slot die optie moet laten vallen.
Het ideale Feyenoord in de eredivisie i.m.o. (mits iedereen fit) is met Geertruida op rechtsback, centrum met Trauner en Hancko (laatstgenoemde eventueel linksback).
@Barrygoal:: Ik kan het mis hebben, maar ik verwacht niet dat Pedersen een vaste basisspeler blijft/wordt.

Op het middenveld: Timber samen met Kökcü op 8, met Szymanski daarvoor.
Voorin mogelijk veel verschuivingen en kan dus nu nog niet goed inschatten wat Slot, vooral op de flanken, voor ogen heeft.

Ik ben alleen nog op zoek naar een aanvaller van 1,5M.
Had eerst Kharchouch, maar ga hem toch droppen. Ban Mieghem heeft leuke stats, maar speelt bij in een erg matig team.
Wie zou de 'gok' met Younes (Utrecht) aandurven?
Utrecht draait natuurlijk alles behalve fantastisch, maar die zullen het toch zeker wel een keer op de rit gaan krijgen? (Vooral met de recente aanwinsten Toornstra, Klaiber, Maeda en dus Younes.)

steefje9

Mooie argumenten @peli. Je hebt met overtuigd van Szymanski.

Bij Ajax maken de latinos er een potje van. Jammer!

Ben Van Heck

mss is cerny een leuke keuze? verwacht dat hij wel eens de basis in kan na zijn performance van gister. wat denken jullie van yilmaz? heb hem er nu in gezet voor v wolfswinkel. fortuna heeft een niet zo heeel moeilijk programma en yilmaz is verzekerd van doelpunten. lijkt me een prima 4e aanvaller eerlijk gezegd. Of zijn jullie van mening dat er in het lagere segment betere picks zijn (sydney heb ik al). zou verder niet weten waar ik nog kan investeren dus yilmaz zou op zich prima passen voor mij.

en zal rensch blijven spelen?

Laatst gewijzigd
Astarloa

Persoonlijk vind ik 3 miljoen voor de spits van Fortuna te veel. Daarbij bakken ze er niks van en rammelt het daar aan alle kanten. Bij Utrecht vind ik alleen Toornstra interessant. Goed geprijsd en gaat echt wel wat doelpunten en assists leveren.

Voor goedkope aanvallers vind ik Bakayoko, Tavsan, Duelund, Romeny, Mendes, van Mieghem en Lidberg wel interessant.
Ben bang dat Volendam en Excelsior nog wel vaker afgeschoten gaan worden. Bij Emmen zie ik meer potentie op punten.

Barrygoal

Bedankt voor de info... wil wel graag nog een 3 e Feyenoorder. Maar blijf het lastig vinden met al die aankopen.
Pedersen haal ik er dan uit

puntenjager

Dost + 500k of Toornstra + Youness(of andere 1,5m) als extra troef? Ik ga hiervan iemand aanvoerder maken in de super ronde.

Ik heb vertrouwen in Utrecht dat het goedkomt. Ze hebben een gunstig programma en met de aanwinsten erbij moet het goedkomen. Minder kan in ieder geval niet.

Ben Van Heck

Lastig, denk dat dost zn doelpuntjes wel gaat meepikken, maar mss is toornstra en younes in de breedte wel een stuk veiliger. ik vraag me alleen af of younes gelijk de basis in gaat? iemand wat meer op de hoogte van utrecht, volg ze namelijk niet echt. als younes speelt denk ik wel dat toornsta en younes een goede combi is

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik zat net dat team van Phoenix te bekijken en had precies zo'n team in gedachten haha
Denk dat-ie het vrij helder ziet

1 2 ... 71 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.