Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 72 ... 273 274
wielergekkie

'@Brabander ik vraag me af hoe je Gakpo, Bergwijn, Sidney, Syman/Kocku, De Wit en Veerman + Brenet, Feyenoord verdediger + Rensch in je team wilt puzzelen. Dan moet je wel veel 500k spelers er naast nemen.

rbc1912

'@Karstboy: geen Rensch nemen. En dan kom ik op 1 aanvaller en 1 middenvelder van 500k uit

RvhC74

Momenteel heb ik alleen 500 k aanvaller, een 1 mln middenvelder en een 750 k verdediger als 5e keuze

Moet raar lopen als ik het nog ga veranderen

steven20

Niemand die Odgaard overweegt?
Idem voor Reijnders.

Waarom zou Noppert en Olij logischer zijn dan Noppert en Verhulst?

danusz1986

'@Steven

Ik had een optie gekeken met Bergwijn, Brobbey, Odgaard, Van Hooijdonk en Old-Chick. En had ik Odgaard maar 3x in de basis opgesteld en 4x op de bank. Best wel een dure pick voor weinig opstellen.

mart1202

Weet iemand hoe het zit met de blessure van Rensch? Viel afgelopen zondag uit.. Zou hem anders graag in mijn team opnemen

Peli

'@Steven20
Olij heeft t.o.v. Verhulst een minder lastig programma (minder vol ook, door geen Europees voetbal)
Ook i.c.m. Noppert is het (op voorhand althans) misschien wel beter om Olij te picken, qua wedstrijdprogramma tot de winterstop.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

'+ olij heeft ook al bewezen een penalty killer te zijn, dit kan ook nog iets zijn om mee te nemen in je overweging. iemand tips voor een goede 4e spits? loop er zelf flink op vast. Bakayoko, Tavsan en Younes zijn serieuze opties. vooral voor op de bank dus denk niet dat het heel veel uitmaakt. weet niet hoe vaak bakayoko nog basis gaat spelen als luuk weer fit is, tavsan lijkt altijd te spelen bij nec maar vraag me zn rendement af. younes weet wss niemand of hij gaat spelen

Rensch heeft een kneuzing aan zn heup, weet niet hoe erg dat is maar zal er vanuit gaan dat ie niet speelt dit weekend. mss weet schreuder op korte termijn meer

Laatst gewijzigd
Jwillems90

Ik zou Younes nooit selecteren. Dat is echt geen goede scorito speler. Leuke dribbel, maar heeft het rendement van een stoeptegel

Jwillems90

Wat mij ook nog opviel, en wat wellicht een interessante goedkope optie is, is de keeper van Fortüna Sittard: Pandur. Met van Osch als concurrent zie ik die wel vaste doelman worden. Maakte afgelopen weekend ook een hele goede indruk. Het is bij Fortuna wel een zooitje natuurlijk, dat wel.. maar als ik niet uitkom met m'n budget durf ik het gokje wel te nemen

puntenjager

Ik denk dat ik het heb staan. Hopelijk weinig blessures/schorsingen want anders ben ik de sjaak, maar dat risico wil ik wel nemen voor 10 wedstrijdjes. De 9 spelers van de top 3 worden hoogstwaarschijnlijk niet gewisseld. Koppelwissel tussen Heerenveen en Utrecht. De rest gebruik ik hopelijk niet.

3x Feyenoord
3x PSV
3x Ajax
2x Heerenveen
2x Utrecht
1x Sparta
1x Groningen
1x RKC
1x Cambuur
1x Volendam

rbc1912

Fortüna :)

Pantani_83

Wil er nog iemand via PB sparren over het KKD team? Vanvond om 20:00 uur is de deadline en als je daar meer dan 99% haalt dan staat die score en maakt je score bij de andere drie TopCoaches niet meer uit.

steven20

'@peli @ danusz @bennie

Tnx!

Ik merk dat ik niet goed in mijn AZ kennis zit. Sowieso een pittig programma tot aan de winter dus?
Een andere suggestie voor het middenveld is Reijnders. Of zou De Wit veel meer punten pakken?

Tavsan zal bij NEC altijd spelen, maar zijn rendement is niet alles. Prima pick voor de bank lijkt me

mart1202

Șittard

R. D.

'@Pantani_83 ik kan geen PB`s sturen

Ik heb net mn KKD selectie klaar. Was echt moeilijk met het budget, heb niemand genomen van meer dan 2 miljoen. Was anders echt niet te doen.

T1MM0S

'@Harry Batistuta

DM hier vind ik niks, heb je toevallig Twitter?

Eredivisie team staat ook, viel nog niet tegen, gewoon met Bergwijn, Brobbey, Gakpo, Hooijdonk, Hancko en Bassey, zelfs de hele tribune staat in de basis. Bank maar 1 onder de 2 miljoen.

KKD 5x 2 miljoen+, veel leuk goedkoper materiaal.

Laatst gewijzigd
steven20

'@T1MM0S

Dat is knap! Zeer benieuwd naar je Eredivisie team.

wielergekkie

'@T1MM0S dan ben ik zeer benieuwd naar je team. Of heb jij misschien het zelfde budget als bij de PL Topcoach te besteden? ;)

xl2ick

Team bijna compleet! Twijfel alleen nog tussen Brobbey & Tahiri of Van Hooijdonk & Berghuis / Alvarez. Wie kan mij overtuigen?

T1MM0S

Timber is de duurste op mijn middenveld, maar dan verklap ik misschien al teveel.

8/9.5 miljoen op de bank is misschien wel teveel van het goede, misschien gooi ik Veerman er nog in..

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Pandur is een heel interessante optie. De details van het ontslag van ultee zijn naar buiten gekomen. Hij zal naar verluidt kritiek hebben gekregen door het blijven vasthouden aan van osch en het niet opstellen van erdogan. Nu hij is vertrokken zie ik Pandur zeker een basisplaats krijgen. Voor 750k kan hij misschien wel voor een nieuwe beste keepers combinatie zorgen ipv olij + noppert. Hoor graag hoe jullie hier over denken en tips.

Karperdrol

Neghli van de graafschap geblesseerd...stond er bij mij toch in. Iemand enig idee wat hij heeft?

Platje

Wel spelers van 2 miljoen neem ik aan? Heb er zelf 8 van 2m of duurder haha.. wel een aantal hele goedkope gokjes.. zie nu dat Neghli geblesseerd is.. even zoeken wat er aan de hand is

Pim96

https://www.gelderlander.nl/sport/de-graafschap-wil-tegen-telstar-van-mike-snoei-de-eerste-zege-pakken-maar-dat-gebeurt-zonder-geblesseerde-topscorer-neghli~ad528254/

1 2 ... 72 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.