'+ olij heeft ook al bewezen een penalty killer te zijn, dit kan ook nog iets zijn om mee te nemen in je overweging. iemand tips voor een goede 4e spits? loop er zelf flink op vast. Bakayoko, Tavsan en Younes zijn serieuze opties. vooral voor op de bank dus denk niet dat het heel veel uitmaakt. weet niet hoe vaak bakayoko nog basis gaat spelen als luuk weer fit is, tavsan lijkt altijd te spelen bij nec maar vraag me zn rendement af. younes weet wss niemand of hij gaat spelen
Rensch heeft een kneuzing aan zn heup, weet niet hoe erg dat is maar zal er vanuit gaan dat ie niet speelt dit weekend. mss weet schreuder op korte termijn meer
Wat mij ook nog opviel, en wat wellicht een interessante goedkope optie is, is de keeper van Fortüna Sittard: Pandur. Met van Osch als concurrent zie ik die wel vaste doelman worden. Maakte afgelopen weekend ook een hele goede indruk. Het is bij Fortuna wel een zooitje natuurlijk, dat wel.. maar als ik niet uitkom met m'n budget durf ik het gokje wel te nemen
Ik denk dat ik het heb staan. Hopelijk weinig blessures/schorsingen want anders ben ik de sjaak, maar dat risico wil ik wel nemen voor 10 wedstrijdjes. De 9 spelers van de top 3 worden hoogstwaarschijnlijk niet gewisseld. Koppelwissel tussen Heerenveen en Utrecht. De rest gebruik ik hopelijk niet.
3x Feyenoord
3x PSV
3x Ajax
2x Heerenveen
2x Utrecht
1x Sparta
1x Groningen
1x RKC
1x Cambuur
1x Volendam
'@peli @ danusz @bennie
Tnx!
Ik merk dat ik niet goed in mijn AZ kennis zit. Sowieso een pittig programma tot aan de winter dus?
Een andere suggestie voor het middenveld is Reijnders. Of zou De Wit veel meer punten pakken?
Tavsan zal bij NEC altijd spelen, maar zijn rendement is niet alles. Prima pick voor de bank lijkt me
'@Harry Batistuta
DM hier vind ik niks, heb je toevallig Twitter?
Eredivisie team staat ook, viel nog niet tegen, gewoon met Bergwijn, Brobbey, Gakpo, Hooijdonk, Hancko en Bassey, zelfs de hele tribune staat in de basis. Bank maar 1 onder de 2 miljoen.
KKD 5x 2 miljoen+, veel leuk goedkoper materiaal.
Pandur is een heel interessante optie. De details van het ontslag van ultee zijn naar buiten gekomen. Hij zal naar verluidt kritiek hebben gekregen door het blijven vasthouden aan van osch en het niet opstellen van erdogan. Nu hij is vertrokken zie ik Pandur zeker een basisplaats krijgen. Voor 750k kan hij misschien wel voor een nieuwe beste keepers combinatie zorgen ipv olij + noppert. Hoor graag hoe jullie hier over denken en tips.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.