Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 73 ... 273 274
Karperdrol

Ja, helaas staat daar niet bij wat die nu precies heeft...

Platje

Inderdaad.. verder ook niks over te vinden en zo op het einde van de transfermarkt: daar hou ik niet van :)

Karperdrol

ik ook niet...
Neghli en Crowley out.
vd Herik en de Waal in.....
of zien jullie een betere combi?

Barrygoal

Nog even over Feyenoord. Ik zie dat Rasmussen nog geen minuut gemist heeft. Is dat geen mooie pick voor 2,5m?
Verder vind ik AZ lastig, spits geblesseerd. Lastig programma, heb alleen de keeper naast Pasveer. Die is relatief goedkoop.

Jonah Deloo

Wie zou mij kunnen helpen met de keuze pandur. Ik zie namelijk nu ook dat aankomend weekend fortuna als eerste speelt en we dus vooraf de opstelling kunnen zien speelt hij lijkt hij mij wel een vaste basisklant en voor 750k is dat best interessant. Ook aangezien hij een leuke combinatie is met verhulst als je naar de speelrondes onderling kijkt. Hoor graag jullie meningen.

R. D.

Ik hou Neghli lekker, voor 1M mag die best een paar weekjes banken, was zo goed bezig. Hetzelfde geldt voor Ahannach.

Ik heb nog ff een stukkie naar die podcast met Kwakman geluisterd en ik ga ook voor 18 volwaardige spelers. Ik heb er 5 van 2M en de rest goedkoper. Post zo nog wel ff de naampies na de deadline.

KippA

Rasmussen vind ik een risico als ik Hancko gezien heb.

Op een keeper pak ik meestal zekerheid. Die kun je niet even op de tribune zetten. Dus Pandur is voor mij geen optie.

Mag ik jullie mening over mijn keuze Brobbey of Bergwijn?

Laatst gewijzigd
Astarloa

Zijn allebei goeie spelers.

Ben Van Heck

brobbey wat meer blessuregevoelig en word vaak na 70 minuten gewisseld. Zou zelf voor bergwijn gaan als ik eerlijk ben maar brobbey zal er genoeg gaan maken. team staat nu op mijn 4e aanvaller na. Dilema tussen van mieghem en tavsan. Miegehem heeft meer rendement maar speelt in een minder team. Maar als ik zie dat hij gewoon levert tegen twente dan denk ik dat hij dit ook gaat doen tegen de wat mindere tegenstanders.. wat is jullie visie hierop? Zie ik iemand over het hoofd?

Peli

Ja die 4e aanvaller is tricky idd. M'n budget voor hem is 1.5M.

Cerny zou top zijn. Maaaaar gaat ie spelen 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️
Komt van ver (hele lange blessure gehad). Begint nu weer richting oude vorm te komen.
Speelde basis vorige week tegen Fiorentina, na 67 min eraf.
Afgelopen weekend weer wissel in comp.wed. tegen Volendam, 20 min voor tijd ingevallen.
Gisteren ook weer wissel.... 30 min speeltijd..... 2 goals.

Van Mieghem, Romeny (spelen alleen wel bij mindere ploegen) en heeeel misschien Younes overweeg ik ook nog wel.

Jonah Deloo

qua verdedigers werkt de structuur: 1 ajax verdediger, voor mij nu rensch (hoor graag iemand die mij kan overtuigen van een andere ajax verdediger), 1x feyenoord, deze twee verdedigers kan je in principe altijd opstellen. Daarnaast 1x twente en 1x heerenveen, zullen beiden de nul houden en vooral heerenveen speelt in een 5 mans defensie wat de backs interessanter maakt. Met als 5e verdediger 1x groningen. Ik neem balker enige is dat ik niet zeker weet of hij nog altijd zal blijven spelen , iemand die hier meer over weet? De groningen verdediger is in het geval van 1x twente en 1x heerenveen verdedigers heel belangrijk twente en heerenveen treffen namelijk in dezelfde speelrondes az, ajax en twente heerenveen tegen elkaar. bij deze speelrondes zou je dan balker in de basis kunnen zetten die makkelijke tegenstanders heeft

Laatst gewijzigd
Fann

'@Peli

Heb je gezien hoelang Cerny eigenlijk al terug is van z'n blessure? Ik heb het idee dat iedereen denkt dat ie net terug is, maar die blessure (zwaar idd..) is ondertussen wel al een flinke tijd terug hoor. Is gewoon gepasseerd.

https://www.transfermarkt.nl/vaclav-cerny/verletzungen/spieler/242063

Peli

'@Jonah Deloo

Je somt het exact op zoals ik het ook benaderd heb.
Maar dan ook echt tot op de micrometer exact.

Ben Van Heck

'@Peli als ik dan de programma’s van Volendam en Emmen naast elkaar leg ziet het er gunstiger uit om romeny te nemen.. weet alleen niet of het een betere keuze is dan mieghem… erg lastig

@Jonah rensch is idd goeie keuze maar nog maar te zien wanneer hij weer fit is + hoelang hij in de basis blijft want sanchez maakte ook een goede indruk. bassey is voor dat geld mss een betere keuze maar verwacht dat het wel een kaartenpakker is. ben nog niet er over uit maar ga vooralsnog voor bassy omdat ik denk dat hij alles gaat spelen

Laatst gewijzigd
Peli

'@Fann
Ja klopt, heeft vorig seizoen na de winterstop ook alweer de nodige minuten gemaakt idd. Was ik van op de hoogte.
Maar neemt niet weg dat hij, mits hij presteert, gewoon een serieuze optie voor rechtsbuiten is voor Jans.
Als dat het geval is, kan 1.5M voor hem zomaar een steal zijn.
Maar zoals ik al zei, ik overweeg hem slechts.
Moeilijke pick die 4e aanvaller 😵‍💫

Laatst gewijzigd
Peli

Ik vergat trouwens Kharchouch nog als 1.5 optie in de aanval.

Bernardus

Wat denken jullie van Bjorkan? Kan een interessante goedkopere optie zijn voor een feyenoord verdediger… daarnaast ook nog aanvallend ingesteld..

kevinraar

Blind rensch of bassey

Laatst gewijzigd
Astarloa

Genieten!!

Peli

'@Astarloa
Jij hebt je team rond, schat ik zo in 😉😎

steven20

Hier ook de laatste puzzelstukjes in elkaar aan het vallen.

Zijn er nog mensen die een voorhoede maken met Bergwijn, Gakpo en Brobbey? Of lijkt dat een overkill en kan ik dan beter een andere linie versterken?

Chef83

Laatste twijfel is tussen blind of hancko wie hakt de knoop door ?

Sies

'@Chef83 je zou zeggen dat Blind toch wel een keer zn basisplek gaat verliezen. Daarnaast is Hancko een speler met in mijn ogen heel veel upside. Ik zou voor Hancko gaan (maar dat heeft misschien ook wel met mijn Feyenoord hart te maken :)

Ben Van Heck

hancko! als blind zo blijft spelen dan gaat ie er echtwel eens uit zeker gezien CL. zie trouwnes niemand de naam kerkez noemen en is voor 2 mil ook een goede optie denk ik, zie ook vaak dat er als 4e verdediger een speler van heerenveen word genoemd.

Laatst gewijzigd
Platje

Ik vind de verdediging van Ajax tricky, op Timber na.. Rensch tot nu toe elke week in m'n opstelling gehad maar hoe zeker is hij van zijn plek met Sanchez die nu zijn eerste minuten heeft gemaakt. Zelfde geld voor Bassey, Blind en Wijndal. Blijft hij met de eerste 2 spelen of gaat hij toch rouleren?

1 2 ... 73 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.