Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 74 ... 273 274
Ben Van Heck

als je ziet hoe bassey speelt dan zou je toch zeggen dat de 2 cv’s zo blijven staan.. blind gaat niet meer op cv spelen denk ik en gaat zn basisplaats wel verliezen aan wijndal. Je kunt het dan echt niet maken om bassey dan ineens te laten banken voor blind haha. denk dat bassey een veiligere keuze is dan rensch eerlijk gezegd want sanchez viel prima in. Al denk ik wel dat rensch gewoon basis staat en schreuder sanchez brengt als er meer vuur nodig is…

Sies

Hoe zien jullie de kans op speeltijd voor Szymanski bij Feyenoord? Kan voor mijn gevoel een echt puntenkanon zijn, maar ik twijfel of Slot het aandurft om met hem, Kokcu en Timber te gaan spelen. Heb nu Timber er in staan omdat ik hem veiliger vind qua speeltijd, maar qua punten ligt het plafond van Timber lager vrees ik.

Platje

Jij bent de Feyenoorder onder ons toch Sies? :) ik denk dat ze alle 3 blijven spelen tot PSV.. wat Slot daar gaat doen durf ik niet te zeggen, denk dat hij dan liever een verdedigend ingestelde middenvelder erbij wil hebben (maar is die er?)

Sies

Dat zou Geertruida dan moeten zijn, maar die zal hij ook graag op RB hebben. En zelfs als Feyenoorder durf ik er geen geld op te zetten wat hij gaat doen, dat wordt dus nog tot aan de deadline twijfelen! :)

Edit: Ik zie nu dat deze discussie 2 pagina's geleden ook al gevoerd is, excuses, die had ik even gemist!

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@steven20 Ik ga wel vooralsnog voor brobbey gakpo en bergwijn. Komt eigenlijk alleen doordat gakpo blijft. Maar denk dat heel veel mensen de speelminuten van brobbey onderschatten. Het is natuurlijk ook gewoon de spits van ajax, krijgt altijd in iedere wedstrijd kansen. Namen als bas dost, odgaard, van wolfswinkel brengen toch misschien wat meer twijfel met zich mee. Vorig jaar hadden we het namelijk ook eerste seizoenshelft. Voor de meesten was het een keuze tussen tadic en haller. Maar een combinatie pakte uiteindelijk tot aan de winterstop ook het beste uit. Denk dat we wellicht een zelfde situatie gaan krijgen.

Laatst gewijzigd
Platje

Geertruida heeft daar gespeeld ja maar of Slot daar tevreden over was weet ik ook niet.. ik zit zelf ook een beetje met dezelfde vraag, vind 4m voor een kleine twijfel ook wel duur.. toch denk ik wel dat hij blijft spelen en hij heeft een hoger puntenpotentieel.. of hij in m'n team gaat passen weet ik zelf ook nog niet.. moet nog een keuze maken tussen Bergwijn + Brobbey (als dat wel gaat passen) of 1 van de 2 en dan komt hij weer in beeld :) ga maar even beginnen met puzzelen

Sies

'@Jonah Deloo moet je dan niet teveel op je middenveld en verdediging bezuinigen? Natuurlijk zal 1 van die spitsen, in mijn geval Brobbey, meer punten pakken dan een Dost, v Hooijdonk of Odgaard, maar staat dat in verhouding met de punten die je misloopt in je andere linies?

R. D.

Waar zijn al die KKD teams ? Ik denk het zal er nu toch wel helemaal mee vol staan hiero. Nee het gaat al 2 pagina's over 5e aanvallers van 1,5M. :D

Nou hier is mijn team/opstelling voor de KKD:

RJC-K-DE BOER

RJC-V-JOPPEN
PEC-V-VAN HINTUM
PEC-V-GORLICH
PEC-V-VAN POLEN

PEC-M-MRKONJIC
NAC-M-VELANAS
HER-M-OUAHIM

HER-A-HANSSON (CAPTAIN)
ALM-A-HILTERMAN
JAZ-A-GRIFFITH

EHV-K-BERTRAMS
EHV-V-SEEDORF
VVV-M-VERHEIJEN
MVV-A-KOSTONS

GRA-M-NEGHLI
AHA-M-AHANNACH
OSS-A MATHIEU

Genoodzaakt deze ronde 4-3-3 te spelen door de blessures van Neghli en Ahannach maar dat wordt straks waarschijnlijk meestal 4-4-2, tenzij 1 van de 3 goedkope aanvallers een puntenkanon blijkt te zijn.

KissMyAce2.0

Sparta wil voor top6 gaan, dus ik neem 4 Spartanen. Liefst nam ik er 6 of 7

wielergekkie

'@R.D. Mooi team!
Hier onder de mijne:

Bertrams
(Jansen)

Seedorf
Roosken
Gorlich
van Hintum
(Mulders)

Ouahim
van den Belt (C)
Velanas
(De Waal)
(Neghli)
(Reemst)

Bannis
Armenteros
Vente
(Plet)
(Oehlers)

Ook ik deze speelronde genoodzaakt om 4-3-3 te spelen

dvansteenis

Ziet er goed uit R.D. en Kartsboy. Dit is het bij mij geworden:

Brouwer (HER) , Havekotte (HS)

Peijnenburg (ehv) vandersluys(top) Gorlich (pec) macnulty (nac) reith (Roda)

Ouahim (her) vdbelt (pec) velanas (nac) hartjes (Roda) vdoorm (ehv) neghli (gra)

Vente (Roda) vellios (pec) hansson (her) blommesteyn (tel) Remans (mvv)

Ketjap Manis

Mijn laatste twijfel is Veerman of Berghuis. Potentieel van Berghuis ligt hoger, maar zal hij vaak basis staan denken jullie? Veerman de wat veiligere keuze.

Sies

Ik ga zelf voor Veerman. Berghuis is op rechtsbuiten bij Ajax nog niet super goed gebleken en is geen zekerheidje voor de basis

Jwillems90

Ik heb Dani de Wit na lang wikken en wegen ook uit mijn elftal gehaald. Gisteren was de druppel.. hij haalde alweer zijn derde gele kaart in vier wedstrijden. Met nog zo'n tien wedstrijden tot de winterstop pakt hij er met dit tempo nog wel minimaal twee, dat betekent weer een wedstrijd schorsing etc. Daar ga ik m'n vingers nu niet aan branden, ondanks dat hij af en toe wel eens scoort.

Peli

'@Ketjap Manis
Dat zou voor mij geen twijfel zijn: Veerman.
Om exact de reden die jij zelf al noemt.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Berghuis is misschien geen zekerheidje maar Schreuder gaat veel rouleren waardoor de kans groter is dan hij wel veel gaat spelen en vaak als invaller wel kan scoren waardoor dubbele punten

Kan een gokje waard zijn om het verschil mee te maken

Heb nu, 4x psv, 3 ajax, 3 x Heer, 3x Twe, 2 fey, 2x az en opgevuld met 1 x Rkc en 1x Gro

Veerman gaat hij ook altijd spelen? mbt Europese wedstrijden, Ruud kan ook andere middenvelders vaak laten spelen in competitie zoals Sabari, Gutierez

Laatst gewijzigd
Jwillems90

En mijn KKD team:

Schendelaar (PEC)
Bossin (Dordt)

Van Polen (PEC)
Bakboord (Heracles Heracles)
Joppen (RJC)
Hillen (Graafschap)
R. van der Meer (Helmond)

Ouahim (Heracles Heracles)
T. van den Belt (PEC)
Velanas (NAC)
Neghli (Graafschap)
T. Verheijen (VVV)
Hartjes (RJC)

Vente (RJC)
Vellios (PEC)
Hansson (Heracles Heracles)
Plet (Telstar)
Hansen (J. Ajax)

Platje

Toch nog wel wat verschillen in de KKD zo te zien, zie maar 2 spelers boven de 50% gekozen, Vente en Velanas. Had minder variatie verwacht. Maar kan nog niet alles zien. Ben benieuwd hoe vaak Verheijdt bijv. is gekozen.

Zelf gekozen voor 4 man Heracles, 4 man Zwolle, De Waal, Velanas en Vente als basis. Op het bankje Hilterman en Akujobi (last minute wissel met Neghli, dit was de enige interessante van 1,25m en kon niks vinden over Neghli) en wat goedkoop spul zoals Mulder en Blommestijn van Telstar.

Speel zelf altijd 3-4-3 (of 3-5-2) in de KKD omdat er minder vaak de 0 wordt gehouden.

Ben Van Heck

veerman is sowieso een zekerheidje die gaat echt geen genoegen nemen met een plek op de bank... nog steeds in dubio over de 4e aanvaller van 1,5 miljoen. iemand die me kan overtuigen? vooralsnog staat miegem er in maar twijfel er over. voor de rest staat het voor mij als een huis

Ketjap Manis

Bedankt mannen, Veerman it is. Nu op de volgende verdeling uitgekomen:
3x Ajax, 3x PSV, 2x Feyenoord, 1x AZ, 1x Heerenveen, 1x Twente, 1x Utrecht, 1x Groningen, 1x Sparta, 1x Emmen, 1x Volendam, 1x Cambuur, 1x RKC.

Niet gekozen voor een PSV verdediger, aangezien ze nog niet de 0 hebben gehouden. Bij Twente en AZ lopen leuke opties rond om als 3e verdediger te fungeren in een 3-4-3 systeem. Wel 5 goede middenvelders genomen zodat ik evt kan overstappen op een 3-5-2. Veel leuke 2,5m opties dit jaar.

Verder gekozen voor 2x een 750k speler in de verdediging en middenveld die beiden spelen. Een 500k aanvaller die soms invalt, maar die gebruik ik toch niet.

Peli

'@Bennie
Ik heb ook vrij lang gedubd over m'n 4e aanvaller van 1,5M.
Maar uiteindelijk (of beter gezegd: vooralsnog) is mijn keuze gevallen op Kharchouch.
Een centrumspits is wel een fijne pick op die plek in je selectie, want die heeft normaal gesproken gewoon meer kans op goals (ook als hij bij een kleinere club met minder kans op winstpartijen speelt).
Daarnaast ben ik alles behalve overtuigd van welke 1,5M aanvaller dan ook.
Denk zelf dat je door 250K extra uit te geven het beste af bent met Lauritsen. Sparta heeft een vrij gunstig programma en een gewoon heel aardig team, die gaan wel punten pakken denk ik tot de winterstop.
Zelf kan ik die 250K nergens vandaan halen, zonder mijn 5e verdediger te downgraden (wat ik echt absoluut niet van plan ben) Dus zelf ga ik voor Kharchouch.

Laatst gewijzigd
pannajunkie

Leuk om jullie discussies te volgen, dus ook maar een account aangemaakt.

Op dit moment heb ik nog de grote 3 voorin, maar man man wat is de rest dan lastig in te vullen haha. Dus betwijfel of ik ga houden. Vooral middenveld mist je dan toch wel de verrmannetjes berghuisjes zeg maar.

Harderijder

Weet iemand of de blessure van Kerkez ernstig was gisteren?

MarvinG

'@pannajunkie dat is precies waar ik nu ook mee zit. Wil voorin eigenlijk Brobbey Bergwijn en Gakpo (en ook Van Hooijdonk). Maar het middenveld pakt dan wel erg karig uit...

leotje

Vlap of de Wit ?

1 2 ... 74 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.