Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 75 ... 273 274
Rans

Geen van beide

Astarloa

Ik pak Brobbey niet om de simpele reden dat Tadic niet meer op links staat en hij dus amper ballen krijgt. Heb de laatste wedstrijdjes gekeken en Brobbey kwam amper in het stuk voor. Hij zal echt wel zijn doelpunten gaan maken maar denk niet dat dit heel veel gaat zijn. Voor de helft van het geld heb je Van Hooijdonk waarvan ik denk dat hij niet heel veel minder punten gaat pakken dan Brobbey.

Dus bij mij ondanks het programma toch Gakpo i.p.v. Brobbey omdat ik daar veel meer punten in zie. Met Bergwijn en dus Van hooijdonk voorop.

Verder twijfel ik ook nog over Berghuis. Ik vind persoonlijk Berghuis te kort komen voor de champions league en verwacht dus dat hij veel minuten zal maken in de eredivisie. Ocampos zal vast een aanloopperiode nodig hebben om aan het 'ajaxsysteem' te wennen.

pieter14

Graag jullie mening :)

Noppert
Olij

Pinto
Geertruida
Hanko
Bassey
van Ewijk

Taylor
Simons
Veerman
Bel Hassani
Timber
Eiting

Gakpo
Bergwijn
van Hooijdonk
Cissoko
Jozefzoon

Astarloa

Gaan we niet doen.

Punchen of verzuipen

Enerzijds snap ik heel goed dat mensen Van Hooijdonk meer bang for bucks vinden hebben dan bijvoorbeeld Brobbey. Anderzijds merk ik dat ik met het vrijgespeelde geld eigenlijk weinig echte upgrades wil/kan kopen. Ik zou dan bijvoorbeeld een Reijnders kunnen 'upgraden' naar Vlap, maar is dat wel een echte upgrade? Of ik zou een Twente-verdediger kunnen upgraden naar Hancko of Rensch, maar van (zeker) Rensch durf ik niet te zeggen dat hij basisspeler blijft. Bovendien ben ik niet echt fan van voor een relatief korte periode tot aan de winterstop duurdere spelers voor de tribune te kopen.

En dus zit ik vooralsnog toch met Bergwijn, Gakpo, Brobbey voorin.

Peli

'@Pieter14
Zie reactie Astarloa.
Leuk team, doen we verder niks mee.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Punchen of verzuipen
Je ziet geen kansen om upgrades door te voeren als je 2.5M vrijspeelt?
Oké.

vevie

Je kunt toch niet zeggen ‘Veerman neemt geen genoegen met de bank’. Wat gaat hij doen als Ruud hem ernaast gooit, dan? Helemaal niente. Ik verwacht ook dat hij gaat spelen, maar het is niet dat Veerman zo’n gearriveerde vedette is dat hij wat kan afdwingen. No way.

Laatst gewijzigd
Sies

'@Pieter14

Ik zou een aantal andere spelers overwegen

R. D.

Over de KKD teams - krijg nu toch wel sterke Vente fomo - die gaat me nog een hoop speelrondes pijn doen vrees ik.

Over de eredivisie - ik heb Berghuis EN Veerman in mn team weten te fietsen, Brobbey heb ik dan ook niet. 3x ajax, 3x psv, 3x heerenveen, 2x twente en maar 1x feyenoord(met pijn in mn hart). 6 eenlingen van 1,5M(geloof ik)

0x AZ :D

Ben Van Heck

Hmm nu ik lees over een blessure van kerkez vraag ik me af of ik hem moet nemen. iemand die meer weet over de ernst? een goed alternatief zou dan van eewijk kunnen zijn en dan heb ik nog 500 k over. als kerkez fit is denk ik dat hij wel veel kan leveren itt van eeuwijk

RvhC74

Grootste vraagstelling waar ik mee zit, er zijn maar 10 wedstrijden tot de winterstop

Volgens mij kun je juist nu meer de gok/keuze maken om je drie tribunespelers op 500 k te zetten en juist na de winterstop minder

Hoe staan jullie daar in

Ik zie daarnaast vaak Noppert, Olij combinatie voorbij komen, verwachten we daar veel 0 houden punten van of heeft dat te maken met oa het programma

Laatst gewijzigd
Astarloa

Bij AZ overweeg ik helemaal niemand eigenlijk. Misschien alleen Reijnders, maar dat vind ik nou net zon speler die interessant lijkt maar waarschijnlijk puur qua punten niet heel veel gaat opleveren.

xl2ick

Heerenveen kenners hier die mij advies kunnen geven? Is Tahiri altijd zeker van een basisplaats? Ik twijfel namelijk tussen Tahiri + Brobbey en Van Hooijdonk & Berghuis. Haye in plaats van Tahiri is ook nog een optie, al vind ik die erg tegenvallen sinds zijn overstap naar Heerenveen.

Jonah Deloo

'@Sies ik wil natuurlijk niet teveel prijs geven, maar kan wel wat vertellen. Ookal heb ik bergwijn brobbey en gakpo, is het me gelukt joey erin te krijgen op het middenveld + 1 middenvelder van feyenoord. En uiteraard ook de must haves in het 2,5 miljoen segment

R. D.

Ik bezuinig eigenlijk nooit op de tribune, omdat er van die 6 veldspelers die je rouleert tussen bank en tribune er altijd wel 1 of 2 tegen Ajax/PSV of Feyenoord/AZ spelen en dan eerder minpunten halen of heel weinig. Dus ik kies gewoon 6 dezelfde soort spelers.

Noppert en Olij zijn gewoon de best scorende keepers per miljoen dat ze kosten, keepers kunnen nou eenmaal niet veel scoren dus dure keepers zijn eigenlijk altijd een no-go voor mij.

Jkl12

Aan het kijken voor wat verrassingen die wel eens goed kunnen uitpakken...
Durft iemand het aan voor Karlsson te gaan? Kan nergens vinden wanneer hij weer hersteld is, iemand info?
Daarnaast gokken op Sanchez (aja) i.p.v. Rensch en hier een miljoentje besparen? Dubbel programma maar alles behalve zeker wie de voorkeur gaat krijgen. Ook zie ik zelden de naam M Lopez (fey) voorbij komen als verdedigende optie terwijl dat naast Hartman de enige 'echte' Linksback is.. bespaart ook weer een miljoentje...
Mochten ze allemaal niet gaan spelen boor je 9M door de neus... wat is verstandig?!

Astarloa

Ik vind al je ideeën onverstandig eerlijk gezegd.

Sies

'@J Klaats je vergeet Bjorkan, waarvan ik verwacht dat hij de eerste LB gaat worden. Maar zulke gokjes pakken zeer zelden goed uit

Scoritop

Zou graag meer dan 1 Twente speler willen. Maar in mijn ogen zijn de spelers erg onzeker. Wie kan mij helpen? Op goal Unnerstall (te duur), Verdediging Brenet (prima), Smal (concurrent Salah-Eddine), Vlap en Steijn (beiden hersenschudding, hoe lang zijn ze uitgeschakeld), Van Wolfwinkel (te duur) en buitenspelers zou ik niet weten wie er gaat spelen (Tzolis, Cerny, Cleonise, Rots, Misidjan)

Jwillems90

'@Reneetje

Die gok kan je met zo'n beperkt aantal wedstrijden zeker nemen. Je puntenplafond is natuurlijk als het allemaal goed valt een stuk hoger.

Persoonlijk doe ik altijd alleen bij mijn vijfde aanvaller een 500 k speler en kies ik voor wat meer zekerheid. Ik heb nu bijvoorbeeld op het middenveld als tribunespeler een speler van 1.5 Miljoen en in de verdediging een tribunespeler van 1 miljoen. Het liefst heb ik een brede selectie om te kunnen rouleren en vorig jaar heeft me dat met een aantal blessures gered.

Het is natuurlijk een kort programma tot de winterstop, maar zeker als je veel spelers hebt van de Europees spelende ploegen is het toch wel fijn om goede back ups achter de hand te hebben. Die ploegen gaan tot het WK in Qatar een moordend schema moeten afwerken en daar zal echt wel gerouleerd gaan worden in de Eredivisie.

steven20

'@Jonah Deloo @Peli

Qua verdediging zit ik ook precies op jullie gedachte. Valt Rensch dan wel of niet binnen de selectie?
Vooralsnog ook de grote 3 voorin en Joey op het middenveld.

Ik heb een betere 2e verdediger nodig. Die staat nu voor 2 milj. Dat lijkt me te weinig.

Iedereen trouwens van Hooijdonk boven Sarr?

RvhC74

Mijn voorkeur gaat uit Symanski en Berghuis op het middenveld om eerlijk te zijn..... maar zit idd wel risico aan

Veerman en Timber is een betere combinatie lees ik hier en dan hou ik ook nog 500 k over

Wat vinden jullie hiervan dan

R. D.

Iedereen weet dat Berghuis en Veerman DE combinatie is, de vraag is hoe betaal je dat. :D

Pantani_83

Marvin, ik kan op een of andere manier ineens niet meer reageren via PB.

Om het even cryptisch te houden: de aanval is zeer sterk. Zou zelf alleen nog even naar het programma van AZ en Heerenveen kijken, daar zou dan nog één bepaalde speler 1 op 1 van omgewisseld kunnen worden in verband met het zware programma van AZ.

1 2 ... 75 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.