Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 625 626 627 628
NOAD1912

Wel echt balen van Mauro Junior én Saibari. Doordat Floranus ook nog geschorst is ben ik genoodzaakt met Quintero (uit bij twente) in de basis te starten en sowieso Drommel, Santos en Mito op de bank. Ik sta op randje goud, met de 500 punten bonus in het vooruitzicht, maar vrees dat dit niet genoeg gaat zijn. Al heb ik goede hoop dat Saibari er volgende week weer bij is, maar ook geen zeker cap tegen een Twente dat nog alles te winnen en verliezen heeft. Spannende slotfase. Zilver in ieder geval wel vertrouwen in bij juiste capkeuzes.

Ben Van Heck

Hier krijgt Pepi de band, wat de enige manier voor mij is om nog goud te behalen omdat ik die 500 bonuspunten niet krijg. Laten we hopen op die hattrick waar ik al op wacht sinds ik Pepi in m'n team heb gewisseld. 

BartB

Mijn keuze voor Sierhuis heeft gelukkig goed uitgepakt.
Ben de afgelopen weken langzaam afgezakt van 99,5% naar 99,0%. Alle Pepi kiezers zijn mij langzaamaan voorbij gekomen de afgelopen weken gok ik ;)

Wel nog punten voor Bielica (en een paar van Zagaritis) in het vooruitzicht vanmiddag. Dus hopelijk op 99,1% ofzo na afgelopen weekend. 

Én nog 500 punten voor het niet gebruiken van wissels. Het laatste 300% weekend gaat allesbeslissend zijn of het goud of zilver wordt dit seizoen...spannend. 

Ben Van Heck

Voor de spelers met Bielica in de basis gaan het nog 8 spannende minuten worden vanmiddag. Ik heb hem helaas op de bank, maar die 59 punten zijn hartstikke welkom.

mirkodek
Ben Van Heck
Voor de spelers met Bielica in de basis gaan het nog 8 spannende minuten worden vanmiddag. Ik heb he...

Haha hier staat ie in de basis dus nog effe billenknijpen straks inderdaad!

Laatst gewijzigd
vTheezakje
Ben Van Heck
Voor de spelers met Bielica in de basis gaan het nog 8 spannende minuten worden vanmiddag. Ik heb he...

Was helemaal spannend met Bielica & Kemper in de basis

Ecko

Al weken stabiel op 99,3. Met alleen punten voor Zagaritis zal de wedstrijd van NAC me iets laten dalen. Maar met de 500 niet-wisselbonus op komst... alle ballen op Parrott, dan moet het eindelijk lukken! 🏆

Desernooo

Nou jongens, laatste ronde, zeg het maar:

wie geven we de band en waarom?

mirkodek
Desernooo
Nou jongens, laatste ronde, zeg het maar: wie geven we de band en waarom?

Zoals hier boven gezegd: alle ballen op Parrot! Als ie niet speelt, dan gaat de band naar Chery.

Desernooo
mirkodek
Zoals hier boven gezegd: alle ballen op Parrot! Als ie niet speelt, dan gaat de band naar Chery.

Niet bang dat hij na 45-60 min eraf wordt gehaald?

Jo de Han

Parott staat basis! en is dus mijn Captain voor dit weekend 

mirkodek
Desernooo
Niet bang dat hij na 45-60 min eraf wordt gehaald?

Ik hoop dat ie er dan al 3 in heeft liggen.

Ecko

Bij mij gaat de band ook naar Parrott. Hopen dat ie geen penalty mist. 
Bosz zet Saibari en Veerman op de bank. Dat doe ik dan ook maar. Kunnen wel nulpunters worden, maar het alternatief is Branderhorst/Santos van de tribune halen. 

mirkodek
Ecko
Bij mij gaat de band ook naar Parrott. Hopen dat ie geen penalty mist. Bosz zet Saibari en Veerman o...

Bij mij moet Santos helaas in de basis, maar zet Saibari inderdaad ook op de bank just in case. Op de tribune zitten Mauro Junior, Martes en Veerman.

oborobo

Ja hoor Parrott al gewisseld!

bdebouwer

Gewoon geblessseerd uitgevallen. Jammer, maar niks aan te doen, gelukkig nog een assist. Nu gewoon hopen dat Godts, Til, en Chery het niet op de heupen krijgen, en dan is het verschil verwaasloosbaar.

Ecko

Yes! 99,2, mijn eerste voetbalbeker! 

Gelukkig dat inderdaad Godts, Til, Chery en Ueda ook niet veel punten pakten. 

mirkodek

Helaas net een bronzen beker misgelopen, waarschijnlijk door het uitvallen van Parrott. Geëindigd op 94,9

Benzardi

Uiteindelijk toch een middelmatig seizoen voor De Duracelli's met maar 84,5 %.

Het grote probleem lag bij mij. ................ bij de 2de helft van het seizoen met te veel PSV-ers en met de mindere wissels die ik heb toegepast.

We kunnen maar 1 ding zeggen op naar het WK.🥳

Laatst gewijzigd
janstof

Ondanks de verkeerde C keuze met Chery ipv Pepi toch op 99,9 geëindigd! 

GoudenSchoen

97,6% en zilveren beker met eerste deelname aan het spel! Helaas 551 puntjes te weinig voor goud..op naar volgend seizoen! Thx voor de mooie discussies hier.

RedDevil
Ecko
Yes! 99,2, mijn eerste voetbalbeker!  Gelukkig dat inderdaad Godts, Til, Chery en Ueda ook niet veel...

Gefeliciteerd, goed bezig! Hier nét onder de 99% gezakt door een zeer matige laatste speelronde (en de twee gebruikte wissels). Maar al met al weer een prima seizoen. 

BartB

Met hangen en wurgen op een Gouden Beker geëindigd op 99,1% 🥳

Godzijdank (!) had m'n captain Parrott al een assist gegeven voordat hij uitviel. Zonder die assist zou ik zeer waarschijnlijk net onder de 99% zijn geëindigd.

Bobby37

Hier een matig seizoen, met hangen en wurgen op 95,2 geëindigd. 

Te veel matige spelers en miste toch wat puntenpakkers ala Saibari, Zechiel, Henson etc.

Tekenend voor mijn seizoen was toen ik Kovar op de tribune zette omdat Bosz hintte dat Olij speeltijd ging krijgen. Dat was ongeveer de enige keer dat Kovar de nul hield. De week daarna stond ie bij mij weer basis en speelde Olij wel :p

En zo zat ik er wel vaker naast dit jaar. Veel weken achter elkaar gehad met meerdere nulpunters. Op naar het WK!

Thijs1986

Hier op zilver geeindigd, en waar ik al bang voor was , de gouden wissels maken het verschil voor mij tussen goud en zilver. Volgend seizoen toch nog meer erop focussen er vanaf te blijven, want aan het eind komt gaat het echt hard van je af helaas. Pech met Parrott gister, maar geld wel voor veel mensen, en de laatste 4 weken zonder Saibari ook. Mijnans was wel een echte verschilmaker geweest, had je beter kunnen hebben dan Veerman, die was zn 5 miljoen zeker niet waard. volgend seizoen wordt leuk zonder een aantal vrij zekere picks a la saibari, parrott etc etc. 

1 2 ... 625 626 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.