Alle spelers van teams die europees spelen zijn een risico wat scorito betreft. Krijgen ze rust thuis tegen Volendam, Cambuur etc gaat dat veel punten schelen. Doen ze 15 minuten mee en schieten ze er 2 in dan kun je geluk hebben. Daarom denk ik toch dat van Hooijdonk de absolute must-have gaan zijn de komende 10 weken.
Oppert nou iemand dat Savio steeds meer speeltijd gaat krijgen? Je weet dat Gakpo is gebleven en dat ze El Ghazi hebben gehaald hè? Daarnaast deed ook Bakayoko het gewoon prima in de minuten die hij kreeg.
Voor 1.75 is Lauritsen op te pikken. Begint steeds beter te spelen en zelfs te scoren (toe maar). Met het programma van Sparta is dat gewoon een prima pick (naar mijn mening beste keuze voor een aanvaller uit de categorie 1.5-1.75)
'@T1MM0S
Omdat hij toch wel een zekerheidje op doelpunten is. Maar right, die kaarten zijn gewoon kut ja
@Steven20
Want?
Overigens zou ik in jouw geval gaan voor optie A. Ben niet zo'n fan van Berghuis..
Voor 1.5 M middenvelder zou je Diemers kunnen nemen. Vaste basisplek op 10, wellicht neemt die ook de penals. Of.. Ozyakup van Fortuna. Al is dat meer een gokje
De Wit pakt net zoveel kaarten als dat hij goals maakt.
Waarom zou je die in vredesnaam overwegen? En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij werkelijk geen poot kan voetballen.
3.5M vragen ze voor hem. Waarom mensen hem nog altijd serieus overwegen is me een raadsel.
Keuzestress wellicht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.