Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 77 ... 273 274
T1MM0S

Ben benieuwd hoeveel mensen Emmers hebben gekozen in de KKD....

Phoenix0000

Een gokje keeperscombo Sparta en Fortuna vind ik wel interessant.
Moet wel de 750K keeper spelen vanavond dus opstellingen goed in de gaten houden.
Beide programma's zijn best gunstig en vullen elkaar redelijk aan ook.

R. D.

Alle spelers van teams die europees spelen zijn een risico wat scorito betreft. Krijgen ze rust thuis tegen Volendam, Cambuur etc gaat dat veel punten schelen. Doen ze 15 minuten mee en schieten ze er 2 in dan kun je geluk hebben. Daarom denk ik toch dat van Hooijdonk de absolute must-have gaan zijn de komende 10 weken.

Laatst gewijzigd
Peli

Oppert nou iemand dat Savio steeds meer speeltijd gaat krijgen? Je weet dat Gakpo is gebleven en dat ze El Ghazi hebben gehaald hè? Daarnaast deed ook Bakayoko het gewoon prima in de minuten die hij kreeg.

Voor 1.75 is Lauritsen op te pikken. Begint steeds beter te spelen en zelfs te scoren (toe maar). Met het programma van Sparta is dat gewoon een prima pick (naar mijn mening beste keuze voor een aanvaller uit de categorie 1.5-1.75)

Laatst gewijzigd
R. D.

Oh en over die goedkope keeper van fortuna die vanavond misschien zn 2e basisplek krijgt, die poetst volgende week misschien Burak zn schoenen wel, of brengt hem ontbijt op bed. Die zijn niet goed wijs daar joh, niet aan beginnen. :D

Jwillems90

Dani de Wit + Timber of Kokcu + Toornstra, welk duo is beter denken jullie? Ik had de wit eruit gehaald, maar nu ga ik toch weer twijfelen. Dat ellendige gepuzzel ook die laatste dag nog hahaha

T1MM0S

'@Jay Willems

Waarom twijfel je? Of hij na 3 kaarten in 4 wedstrijden klaar is met deze te pakken? Vast niet..

Platje

Elke combi zonder De Wit is beter :) zelf 3.25m over voor 1 middenvelder en 1 aanvaller als laatste dilemma

steven20

Niet goed gezegd net:

Optie A: de grote 3, 1,5 miljoen middenvelder (wie o wie?).
Optie B: van Hooijdonk voor Brobbey, Berghuis voor de 1,5 miljoen speler.

Ik hoor het graag! Van hooijdonk altijd boven Sarr lijkt het op dit forum?

steven20

'@Jay Willems

Mij lijkt dan weer De Wit en Timber de betere combi

Astarloa

De Wit pak ik sowieso niet, vind dat echt een ontzettend slechte voetballer. Meer principekwestie dus. Maar buiten de principes om zou ik hem nog niet pakken.

Jwillems90

'@T1MM0S
Omdat hij toch wel een zekerheidje op doelpunten is. Maar right, die kaarten zijn gewoon kut ja

@Steven20
Want?

Overigens zou ik in jouw geval gaan voor optie A. Ben niet zo'n fan van Berghuis..
Voor 1.5 M middenvelder zou je Diemers kunnen nemen. Vaste basisplek op 10, wellicht neemt die ook de penals. Of.. Ozyakup van Fortuna. Al is dat meer een gokje

M Vado

Zojuist in de persco, Kokcu captain. Neem aan dat die het meest verzekerd is van een plek op het middenveld.

Platje

Heeft Messaouidi niet nog invloed op de plek van Diemers?

steven20

'@Jay Willems

Ik heb zelf ook Timber, daar verwacht ik veel van en vind Kokcu tot nu toe nog wat tegenvallen.
Net lees ik hier wel dat hij de aanvoerder is.

Daarnaast ook geen fan van De Wit (heb hem ook niet, maar pikt wel zn goals mee).

Jwillems90

El Messaoudi kan spelen op verschillende posities op het middenveld, en ik denk dat Diemers en Messaoudi prima samen kunnen spelen

Peli

De Wit pakt net zoveel kaarten als dat hij goals maakt.
Waarom zou je die in vredesnaam overwegen? En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij werkelijk geen poot kan voetballen.
3.5M vragen ze voor hem. Waarom mensen hem nog altijd serieus overwegen is me een raadsel.
Keuzestress wellicht.

Laatst gewijzigd
Platje

Als Diemers daardoor niet op 10 speelt is hij een stuk minder interessant

dadeliva

'@steven20 zeker optie B het verschil tussen Van Hooijdonk en Brobbey zal veel minder zijn dan tussen Berghuis en bijv Dieners of Bel Hassani

puntenjager

Kokcu de nieuwe aanvoerder van Feyenoord. Lijkt mij dat hij dus speelt.

Jwillems90

'@Platje

Ja is zo. Al gaf Lukkien in het interview voor de wedstrijd tegen Feyenoord aan dat Diemers zijn vaste nr. 10 wordt.

Ik zou het in ieder geval wel aandurven

Peli

Ja lijkt me niet dat hij Kökcü aanvoerder maakt om hem vervolgens te banken ;-)

Had liever gehad dat Slot iets over Szymanski had gezegd. Dat Timber en Kökcü zouden gaan spelen was allng duidelijk.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Uit de woorden van Slot haal ik wel dat Kocku meer als verdedigende middenvelder gaat spelen en dus Szymanski de nummer 10 is

Sies

Kijk dit is lekker @peli

We kunnen Szymanski gewoon opstellen en mocht het mislopen is het de schuld van @reneetje

puntenjager

Ja, ga ik toch weer twijfelen hè. Orrie neemt voorlopig de penals. Denk dat dat het enige verschil is tussen hem en Timber. Is dat 1 miljoen waard..

1 2 ... 77 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.