Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 78 ... 273 274
M Vado

Twijfel ook weer met Szymanski, die m'n eerste op het formulier was.. Bullaude komt er ook aan volgende week en heeft meer de speelstijl van Til, waar Slot fan van is. Maar goed, bij je eerste keus blijven voelt beter als het alsnog misgaat, dan andersom.

RvhC74

'@Sies

Bedankt he ☺

De keuze is reuze en aan jou de keuze wat je wel of niet aandurft

Zonder risico geen gevaar, misschien iets meer risicospreiding doen dan whahaha

Mijn elftal staat nu definitief (denk ik whahaha)

Peli

'@Reneetje en Sies
Kökcü is sowieso geen nummer 10, dus dat is geen nieuws.

Sies

'@Peli

weet ik, maar ik zag een zondebok dus ik greep die kans aan!

Wielertje12

De wit gaat de penals denk ik nemen nu pavli eventjes uit de roulatie is

MarvinG

Of Odgaard of Karlsson

steven20

'@peli

Zeg jij ook berghuis en van Hooijdonk boven Brobbey en 1.5 miljoen middenvelder (duarte bijv.)?

Boasson en Hagen

Kökcu en Timber zullen het vaakst spelen op het middenveld van Feyenoord, Szymanski of Bullaude op 10? En in lastigere wedstrijden denk ik Geertruida op 6, waardoor er plek vrijkomt voor Pedersen. Ik heb met Berghuis en Tannane al 2 risicootjes op het middenveld, dus ik zoek het bij zekerheidjes. Ik sla het Feyenoord middenveld daarom over.

Rob94

Zijn er eigenlijk mensen die Gimenez overwegen? Of zal Danilo 1ste optie blijven?

danusz1986

'@Rob

Ik zou mij er niet aan branden. Voorlopig blijft Danilo wel staan denk ik. Zou dan eerder Dilrosun pakken of als gokje Paixao.

Peli

'@Steven20

Brobbey is geen optie voor mij, Berghuis nog minder.

M Vado

Gimenez durf ik niet aan, vooral omdat er meer zekerheidjes in de aanval te selecteren zijn. Al zal die genoeg spelen en eventueel als invaller dubbele punten pakken.

Twijfel ook heel erg over het Fey middenveld ineens. Wellicht 2x Fey verdedigers (Hancko, Geertruida) en 2x Ajax middenveld (Berghuis, Taylor), kijkend naar de punten voor de '0' en speelzekerheid.

Ben Van Heck

hmm zeer benieuwd of szymanski altijd gaat spelen. vraag me wel af; zo'n speler als hij ga je toch niet op de bank zetten? maar wel twijfel. zou dan bijvoorbeeld q timber er in kunnen zetten voor szymanski en jurrien timber in de plek van bassey. waar doe ik goed aan pff

T1MM0S

Bullaude zit nog in Argentinië dus het is nog maar de vraag wanneer die erbij komt en fit is.

Alleen Timber als ''dure'' speler op het middenveld voelde niet het beste dus naast Bergwijn Brobbey Gakpo en van Hooijdonk ook nog wat (hopelijk) scorend vermogen in de naam van Joey Veerman er maar in gepuzzeld..

2x 750k op de tribune en 1x 1 miljoen op de bank..

Ben Van Heck

ja fuck it het word gewoon szymanski. slot speelde vorig seizoen ook alles met til. bied 0 garanties voor nu maar ga de gok wel nemen

M Vado

'@Bennie

Ja, same haha. Szymanski was al mijn eerste keus en leuke voetballer om te volgen. Let's go.

Spits van Sparta of Excelsior als 4e spits? Hmmm

puntenjager

Net even de persconferentie van Slot bekeken. Hij gaf aan dat hij of met de punt naar voren of met de punt naar achteren gaat spelen. Dus met Szymanski of met Geertruida. Waarbij timber en kokcu zeker zijn van een plek, maar Kokcu aankomende 3 wedstrijden sowieso geen 90 minuten aan kan. Mijn keus is dus toch Timber. Hij gaf ook aan dat Hancko lcv gaat spelen.

Astarloa

Je kan toch gewoon Timber pakken, miljoen goedkoper en gaat met deze tegenstanders ook wel zijn doelpuntjes en assists meepakken.

Sies

Ik heb zowel Timber als Szymanski. Tegen de sterkere ploegen zet ik Timber basis en Szymanski bank en tegen de makkelijkere ploegen andersom.

Probeer me niet te overtuigen van mn ongelijk, want daar zou je wel eens succes in kunnen hebben!

M Vado

Het laatste puzzelstukje.. (totdat ik einde dag alles weer omgooi)

Szymanski of Berghuis
Rensch of Geertruida

steven20

'@Peli

Haha lekker dan! Ik denk dat ik de grote 3 laat varen dan (en dus met Berghuis speel).

Nog altijd niemand die Sarr overweegt in plaats van van Hooijdonk? Waarom niet?

T1MM0S

'@M Vado

3 spelers die niet heel zeker zijn van hun positie, van mij mag je hem zelf doorhakken ;)

RvhC74

Toch maar downgrade gedaan naar Timber met gevolg dat ik Geertruida ook weer kan inpassen, beide Timbers voelt ook wel goed ☺

4x Aja, 4x Psv, 3 x Hee, 2 Fey, 2 x Gro, 1 x Az, Twe en Spa

Nu nog laten staan ....

Laatst gewijzigd
Joop Cycloop

Het is dit jaar een raadsel wie er spelen bij de topclubs, ik verwacht bij de beste 10% een hoop ‘template’ teams. Die proefperiode zouden ze eigenlijk nog wat langer door moeten laten lopen. Maar we laten ons niet kisten en gaan gewoon maar door. Want wie niet tegen zijn verlies kan is maar zielig hoor.

Wat denken jullie van Utrecht? Die moeten toch ook een keer de weg naar boven zetten met zo’n selectie. Ramselaar en van der Streek blijven me altijd aanstaren, maar wie neem je in hemelsnaam…

T1MM0S

Puzzelen is wel rond voor mij, de enige nog leuke opties zijn onzekerheden waar ik mij niet aan wil branden..

3x Ajax
3x PSV
2x Feyenoord
2x Sparta
2x RKC
1x AZ
1x Twente
1x Excelsior

1 2 ... 78 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.