Kökcu en Timber zullen het vaakst spelen op het middenveld van Feyenoord, Szymanski of Bullaude op 10? En in lastigere wedstrijden denk ik Geertruida op 6, waardoor er plek vrijkomt voor Pedersen. Ik heb met Berghuis en Tannane al 2 risicootjes op het middenveld, dus ik zoek het bij zekerheidjes. Ik sla het Feyenoord middenveld daarom over.
Gimenez durf ik niet aan, vooral omdat er meer zekerheidjes in de aanval te selecteren zijn. Al zal die genoeg spelen en eventueel als invaller dubbele punten pakken.
Twijfel ook heel erg over het Fey middenveld ineens. Wellicht 2x Fey verdedigers (Hancko, Geertruida) en 2x Ajax middenveld (Berghuis, Taylor), kijkend naar de punten voor de '0' en speelzekerheid.
Bullaude zit nog in Argentinië dus het is nog maar de vraag wanneer die erbij komt en fit is.
Alleen Timber als ''dure'' speler op het middenveld voelde niet het beste dus naast Bergwijn Brobbey Gakpo en van Hooijdonk ook nog wat (hopelijk) scorend vermogen in de naam van Joey Veerman er maar in gepuzzeld..
2x 750k op de tribune en 1x 1 miljoen op de bank..
Net even de persconferentie van Slot bekeken. Hij gaf aan dat hij of met de punt naar voren of met de punt naar achteren gaat spelen. Dus met Szymanski of met Geertruida. Waarbij timber en kokcu zeker zijn van een plek, maar Kokcu aankomende 3 wedstrijden sowieso geen 90 minuten aan kan. Mijn keus is dus toch Timber. Hij gaf ook aan dat Hancko lcv gaat spelen.
Het is dit jaar een raadsel wie er spelen bij de topclubs, ik verwacht bij de beste 10% een hoop ‘template’ teams. Die proefperiode zouden ze eigenlijk nog wat langer door moeten laten lopen. Maar we laten ons niet kisten en gaan gewoon maar door. Want wie niet tegen zijn verlies kan is maar zielig hoor.
Wat denken jullie van Utrecht? Die moeten toch ook een keer de weg naar boven zetten met zo’n selectie. Ramselaar en van der Streek blijven me altijd aanstaren, maar wie neem je in hemelsnaam…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.