Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 79 ... 273 274
T1MM0S

'@Joop Toornstra op 10 bij Utrecht heeft mij nog even lopen kietelen maar is er niet in gekomen.

M Vado

'@T1MMOS

Eens, alleen dat kleine beetje risico kan veel resultaat opleveren bij deze spelers! :D

@Joop
Van der Streek heeft vorig seizoen echt niets voor mij gedaan.. is er net zo 1 als de Wit. Pakt vooral punten als je hem niet in je team hebt. Zie Younes er nog wel inkomen.

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@steven20 Van Hooijdonk en Sarr ontliepen elkaar niet veel vorig seizoen. Nu Van Hooijdonk een hattrick heeft gemaakt en de vrije trappen en pingels neemt (denk ik), wordt hij vaak gekozen. Je kunt dus voor Sarr gaan en hopen dat hij zijn hattrick nog gaat maken. Beide zijn prima pick

Peli

Een nóg langere proefperiode? Waarom?
4 is zat (misschien zelfs teveel).
@Joop

MarvinG

Ik vind die proefrondes juist verschrikkelijk. Net de verkeerde cap kiezen als een andere speler een hattrick maakt, terwijl je die eerst wel in je proefteam had zitten. Nee doe mij maar lekker vaste selecties, dan moet je accepteren dat je een bepaalde speler gewoon niet hebt geselecteerd ;)

Sies

Juist, die proef periode vind ik te lang (wel verklaarbaar ivm transfermarkt).

Sommige pareltjes zijn nu door iedereen ontdekt waar misschien aan t begin van t seizoen niet iedereen voor had durven kiezen.

rbc1912

Waarom mensen De Wit overwegen is omdat hij vorig seizoen in de eerste seizoenshelft gewoon een prima 'pick' was. Dat-ie 'geen poot kan voetballen' doet niet terzake bij Topcoach. Punten moet-ie pakken. Maar dat is dus alweer een tijd geleden

Laatst gewijzigd
RvhC74

Proefperiodes zijn juist voor de mensen die in een bepaalde ronde zoveel mazzel hebben en met vaste teams minder scoren en dan zo'n voorsprong hebben dat het bijna niet meer in te halen is.

Joop Cycloop

Je kunt die proefperiode ter discussie stellen, helemaal mee eens. Maar het moment waarop die nu afloopt slaat natuurlijk nergens op. Het is niet alsof je nu meer weet dan 4 rondes geleden, sterker nog: voor mij is het juist minder duidelijk.

@Peli

Peli

'@Brabander
Dus de eerste 4 speelronden van het huidige seizoen (waarin hij nog minder dan ruk was) tellen we gewoon voor het gemak niet mee?
Prima, lekker nemen die D. de Wit ;-)

Peli

'@Joop

Het aflopen van de proefperiode valt samen met het sluiten van de transferwindow.
Dat is het hele idee erachter.

rbc1912

'@Peli: dat zeg ik dus juist niet.
Jij verbaasde je over het feit dat mensen De Wit overwogen. Ik geef je de reden en zeg er ook nog eens bij dat-ie al driekwart jaar amper een punt haalt

RvhC74

Misschien is het een idee, het zijn proefrondes, het woord proef zegt het al, om deze maar voor 50% of je beste voor 75% en de slechtste voor 50% mee te laten tellen???

T1MM0S

Die proefrondes zijn toch mooi om te bepalen dat bijv een Alvarez nu een meer risicovolle speler is om mee te nemen.. Met hier en daar nog een paar van die voorbeelden..

Zie de rel in de KKD ook nu.....

Joop Cycloop

Ja ik had al zo’n idee. Maar als je mag oefenen met een “vast” team de eerste vier weken en vervolgens wordt er op deadline day door een heleboel clubs nog spelers worden gekocht heb ik daar niet veel aan gehad.

Hoe ver is El Ghazi? Wanneer komt Ocampos? Welke 9 spelers van Feyenoord krijgen de voorkeur?

Het lijkt mij handiger als je tussendoor 1x per week een speler mag transfereren voor strafpunten, of die oefenperiode met een speelronde verlengt. Maar die mening heb ik al langer dan alleen vandaag ;-)

@Peli

leotje

Szymanski of berghuis?

RvhC74

'@ Leo de Haan

Beiden heeft een risico maar beiden hebben ook een kans om daar het verschil mee te maken.

Ik heb er iig 1 van de twee ☺

Astarloa

Ik zelf denk dat Berghuis sneller klaar is met stofzuigen dan Szymanski.

steven20

'@Peli

Ik zie dat er bij Kharchouch een kruisje staat in Topcoach. Ik weet niet of de blessure ernstig is?

Peli

Ik ook niet.

R. D.

Last van zn rug staat op twitter. Ik hou hem lekker, rondje op de tribune. Had toch keuzestress bij aanvaller 4 en 5. :D

MarvinG

Van Hooijdonk 4e aanvaller :)

steven20

Nog een laatste hoofdbreker:

A: Berghuis met Kharchouch als 4e aanvaller
B: Of Reijnders met Dilrosun als 3e/4e aanvaller en Saibari als 6e middenvelder.

Dan ben ik eruit:D

dadeliva

'@steven20 ik zou eerder sarr of van hooijdonk dan dilursun nemen

Boasson en Hagen

Reijnders? Dan kun je net zo goed Clasie nemen. Evjen (die als aanvaller speelt) is wel interessant.
Optie A dus.

1 2 ... 79 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.