Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 80 ... 273 274
Karperdrol

Ik kom toch steeds uit met mn budget bij Odgaard.. wat denken jullie en hoelang is Pavlidis uitgeschakeld?

Bergwijn, Gakpo en van Hooijdonk heb ik.

verder zit Toornstra wel in de selectie

steven20

Tnx! Ik zit niet zo goed in de AZ kennis. Reijnders valt dus af.

Verder speel ik het vaakst in 343 formatie dus dan lijkt Kharchouch wat te min als 4e aanvaller.

@dadeliva Van Hooijdonk is mijn 3e aanvaller op het moment.

M Vado

Ik weet dat Twente niet het makkelijkste schema heeft, maar focussen wel vol op de competitie.

Wat nou als je Brenet & Smal pakt en even de Ajax en PSV verdedigers links laat liggen. Vooruit, eentje van Feyenoord.. Dan kan je de big 3 voorin en big 3 op het middenveld pakken.. Kunnen of heel veel punten zijn, of weinig door rouleren door Europese wedstrijden. Meningen?

Laatst gewijzigd
Rans

Pavlidis ligt heel september eruit volgens mij

Peli

'@Karperdrol

Als je budgettechnisch zo uitkomt is Odgaard echt wel een te verantwoorden pick.
Ook zodra Pavlidis terug is verwacht ik Odgaard wel in de basis namelijk.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@MANIVADO

Je verraadt mn team. :D

kevinraar

mij team
3x psv
3x nec
3x ajax
3x feynoord
1x volendam
2x az
1x rkc
1x twente
1x groningen

Laatst gewijzigd
Man fiets

Ik twijfel nu ook tussen Odgaard en Yilmaz. Yilmaz zal wel alles gaan opeisen qua penalties en vrije trappen. Ook speelt AZ nog europees, en zal karlsson als die weer fit is de penalties en vrije trappen gaan nemen. Wel is AZ natuurlijk beter dan een hoop teams, en zal het vaker scoren.

Peli

6 spelers van kleine clubs @kevinraar
Ik zeg; doen!

leotje

Kockcu of szymanski?

Peli

Mooie om zelf door te hakken @Leo
Al breeduit besproken hier namelijk

rbc1912

Dan zou ik voor Kökçü gaan

Il Partigiano

Bas Dost nog overwogen door iemand? Behoorlijke garantie op goals, (lijkt me) zeker van een basisplaats. In de categorie Spits / €2.5-€3.5 kom ik weinig alternatieven tegen (V Hooijdonk al in het team). Eventueel Odgaard een optie zoals hierboven benoemd, maar verwacht meer van Dost. Iemand een leuke mening?

danusz1986

3x Ajax
3x Feyenoord
3x PSV
3x Heerenveen
3x Sparta
2x NEC
1x Volendam

Drollema

Ben zelf ook nog aan het puzzelen, leuk om hier mee te lezen. Ik merk wel dat behoorlijk wat mensen zich veel te veel laten leiden door de scores van de 1e 4 speelrondes.

Drollema

Ngonge al overwogen?

kevinraar

peli welke clubs vind jij kleine club?

rbc1912

'@Drollema: op welke speelrondes moet je het dan baseren? ;)

Peli

'@Kevin
NEC (sorry)
Volendam
Sparta (al zie ik die nog wel relatief hoog eindigen dit seizoen)

M Vado

'@ R. D.

Excuus :D

Pim96

'@Steven20 @Boasson en hagen Reijnders niet zien als optie en Evjen wel is riskante tip. Als Karlsson en Pavlidis fit zijn, dan gaat Evjen lekker plaats nemen op het bankje. Clasie vind ik ook echt niet zekerder van plekje hoor. De Wit enige echt zekere keuze denk ik

kevinraar

sparta heb ik niet wacht maar nec gaat in de top 8 eindigen

Jonah Deloo

Het is mij gelukt om brobbey bergwijn gakpo met veerman en berghuis te krijgen plus een middenvelder van feyenoord. Hiervoor heb ik wel van de combinatie: verhulst + pandur de combinatie olij+ pandur moeten maken en van mieghem mijn 4e aanvaller naar een 500k aanvaller moeten doen met cisokko als 4e aanvaller nu. Het voelt niet goed om berghuis niet te hebben. Denken jullie dat deze afwegingen goede keuzes zijn of zal ik het weer terug doen met taylor ipv berghuis.

Peli

Inderdaad @Kevin
Ik keek het verkeerde lijstje
Bij jou zijn het NEC, RKC en Volendam.

En ik help het je hopen dat NEC de top 8 gaat halen, is jullie van harte gegund.
Maar helemaal objectief ben je niet natuurlijk ;-)

Laatst gewijzigd
kevinraar

we hebben cillissen red ons punten kijk gisteren maar tannane heb we ook nog

1 2 ... 80 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.