Ik weet dat Twente niet het makkelijkste schema heeft, maar focussen wel vol op de competitie.
Wat nou als je Brenet & Smal pakt en even de Ajax en PSV verdedigers links laat liggen. Vooruit, eentje van Feyenoord.. Dan kan je de big 3 voorin en big 3 op het middenveld pakken.. Kunnen of heel veel punten zijn, of weinig door rouleren door Europese wedstrijden. Meningen?
Bas Dost nog overwogen door iemand? Behoorlijke garantie op goals, (lijkt me) zeker van een basisplaats. In de categorie Spits / €2.5-€3.5 kom ik weinig alternatieven tegen (V Hooijdonk al in het team). Eventueel Odgaard een optie zoals hierboven benoemd, maar verwacht meer van Dost. Iemand een leuke mening?
Het is mij gelukt om brobbey bergwijn gakpo met veerman en berghuis te krijgen plus een middenvelder van feyenoord. Hiervoor heb ik wel van de combinatie: verhulst + pandur de combinatie olij+ pandur moeten maken en van mieghem mijn 4e aanvaller naar een 500k aanvaller moeten doen met cisokko als 4e aanvaller nu. Het voelt niet goed om berghuis niet te hebben. Denken jullie dat deze afwegingen goede keuzes zijn of zal ik het weer terug doen met taylor ipv berghuis.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.