Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 81 ... 273 274
Jwillems90

En niet te vergeten Marquez. Die speelde ook een dijk van een pot gisteren zeg

R. D.

Ik heb iemand van NEC ! :D

Astarloa

Ben al de hele dag mee aan het lezen en nog niks veranderd aan mijn team! Trots!

Behatzailea

Team is hier ook eigenlijk wel klaar. Wil het dit jaar eens met een breed middenveld proberen, dus 1 aanvaller van 0,75m en 1 verdediger van 1m voor de tribune. Op het middenveld komt niemand boven de 2,5m of onder de 1,75m. En dan steeds schakelen van 343 naar 352.

De enige twijfel is dan nog 1 middenvelder van 2m: Evjen of Azarkan. Beide spelen eigenlijk als aanvaller, maar van Evjen weet ik niet zeker of dat zo blijft en Azarkan heeft dan weer een minder team. Of als laatste optie: ipv Brenet voor Smal gaan en dan Vidovic upgraden naar Evjen/Azarkan.

Wat is wijsheid. Ben stiekem wel benieuwd naar Vidovic en als ik wacht tot na de winterstop heeft vast iedereen hem. Of is de wens de vader van de gedachte?

kevinraar

denk dat best wel wat mensen tannane hebben

Peli

Vidovic, interessante pick.
Kon weleens een schot in de roos zijn, Behatzailea.
Voor dat geld idd best een gokje waard (moet Vitesse wel gaan winnen)

steven20

Tannane geweldige speler maar ook een ongeleid projectiel.

Zou van Aken in plaats van van Ewijk veel punten kosten? Heb net die 250K nog nodig.

Rans

Wie is de beste middenvelder voor 1,5 mil denken jullie?

Ben Van Heck

bel hassani

Astarloa

En, wat zei die?

Peli

Astarloa on fire 🤣🤣👌🏼

steven20

Hahahah :')

BobW

Ik had Vidovic ook op het oog.

Twijfel nu nog tussen:
A) Geertruida, Vidovic (bank), 500k middenvelder (tribune)
B ) Brenet, Reijnders (bank), Oukili (tribune)

Iemand advies?

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Hahaha

Pantani_83

De laatste afweging:

Berghuis ten koste van Alvarez nemen en dan Brenet downgraden naar Smal?

Maar is dit wel een downgrade?

Alles hangt of staat eigenlijk met een basisplek voor Berghuis. Morgen zal hij wel beginnen in de basis, maar daarna?

danusz1986

Voor mij is het alleen nog een kwestie of ik de gok Paixao aan ga. Kitalano/Paixao of Vidovic/Dueland. NEC spits kan je prima opstellen waar ik anders Paixao zou neerzetten. Paixao zou van de 10x 6x basis staan en 4x wissel. Omdat voornamelijk Bergwijn, Gakpo en Van Hooijdonk zullen spelen.

T1MM0S

Puntenplafond van Smaldini is niet perse hoger of lager dan die van Brenet imo.

Die andere vraag kan je ook stellen over Alvarez. Is er echt zoveel gezeik geweest de laatste 24/48 uur en hoe gaat dat uitpakken voor Grillitsch misschien..

maxverton

Ik zie veel mensen hier die Berghuis willen nemen. Leuke speler natuurlijk als ie speelt met veel potentiële puntjes. Maar gaat ie spelen met Ocampos straks erbij en ook Koedoes die veel supporters liever zien op 10 ipv Berghuis. Het lijkt me dat Berghuis echt zo’n rotatiespeler gaat worden. Als ie sjempjuns liek basis speelt zie ik t wel gebeuren dat ie regelmatig op bankie mag zitten bij eredivisie potjes. Ik hou er niet zo van, zoveel onzekerheid bij een speler. Dan neem ik liever anderen. Droommiddenveld lijkt mij: Taylor, Simons, Timber en Veerman. En dan nog 2 opvullers. Heb je in ieder geval hoop zekerheid, zo voelt t voor mij dan :)

steven20

'@BobW

Optie B meer zekerheid denk ik

TDK82

Blind rensch of bassey blijft voor mij een grote twijfel. Rensch komt veel voor de goal en lekker in vorm maar gaat hij niet in de CL spelen en dan in de competitie afentoe plaats maken voor sanchez???

steven20

De allerlaatste afweging hier:

A. Berghuis, Lauritsen als 4e aanvaller. Dan heb ik 250K tekort momenteel
B. Bel Hassani/ Diemers, Dost erbij in de aanval. Dan heb ik 500K over momenteel.

Wat denken jullie? Lastig spel he haha

Ben Van Heck

broertjes timber er maar in gefietst. Meer zekerheid denk ik en feyenoord speelt toch wel diep als ze thuis spelen. Succes allemaal ik blijf er vanaf!!!

Sloddies

Gooi er nog even de 1e super speelronde in. Captain 300%. Dat weekend is PSV-Feijenoord, AZ-Ajax en Heerenveen-Twente. De meest genoemde aanvallers zijn dan niet de meest voor de hand liggende captain???? Houden mijn scorito-vrienden hier rekening mee? Ik overweeg om die reden sterk een (semi) assistent-trainer......

Astarloa

Wie denken jullie dat meer gaat spelen in de eredivisie, Berghuis of Veerman? Ik zie Berghuis juist in de eredivisie meer minuten maken dan in de CL. En Veerman werd in de play-offs toch ook veel gespaard.

steven20

'@maxverton

De laatste twijfel hier haha (zie mijn bericht).

Wel of geen Berghuis.

1 2 ... 81 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.