'@Ric dank voor de info! Heeft Scorito ook laten weten of dit alleen een fout was voor Topcoach? In Bondscoach staat namelijk dezelfde puntentelling vermeld. Het nut van een aanvallende middenvelder is in dat opzicht minder belangrijk en het zou des te meer reden zijn om goed scorende aanvallers mee te nemen.
Ik heb zelf ook een bericht gestuurd aan Scorito maar als je het al van Scorito hebt gehoord, dan zou ik het graag horen.
Klopt.
Maar werd direct na de rust ingebracht en deed gelijk weer wat Vlap nooit doet: een doelpunt maken.
Eens over Sparta. Gunstig geprijsd, maar ik overweeg er slechts 2 van.
Ajax en PSV vrij prijzig idd. Van PSV heb ik dan vooralsnog nog helemaal niemand op het oog (hoewel ik de situatie van Madueke even aankijk tijdens de proefronden).
En van Ajax 3 stuks, waarvan de duurste 4M kost. Dan vind ik het nog wel te verantwoorden.
Gakpo naar psv dat wordt een aderlating, die was behoorlijke bepalend. Aankoop uit Noorwegen waar ze mee bezig gaat mi niet het verschil maken.
Ik overweeg van Psv zelfs Veerman of een verdediger maar erge twijfel bij Psv. Onder Schreuder heb ik erge twijfel over Ajax en overweeg ik Max 2 afhankelijk van de transfer markt. Feyenoord maar 1 en Twente en Az eerder 3
Sparta Max 2 denk ik ook wel idd
Wordt nog blijven puzzelen voorlopig
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.