Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 90 ... 273 274
Franky122

'@Ric dank voor de info! Heeft Scorito ook laten weten of dit alleen een fout was voor Topcoach? In Bondscoach staat namelijk dezelfde puntentelling vermeld. Het nut van een aanvallende middenvelder is in dat opzicht minder belangrijk en het zou des te meer reden zijn om goed scorende aanvallers mee te nemen.

Ik heb zelf ook een bericht gestuurd aan Scorito maar als je het al van Scorito hebt gehoord, dan zou ik het graag horen.

Platje

Ben ik de enige die zegt dat het gewoon goed staat met 64 - 80 - 96 punten per doelpunt en dat dat altijd al zo was?

Cyclomenno

Nee hoor platje, je hebt gelijk. Doelpunten zijn altijd al 64-80-96 en assists de helft.

Ric

Ik had reactie gehad van scorito dat er niets is veranderd aan de puntentelling dan voor de winterstop.
Dus dat zou denk ik betekenen dat de punten altijd al zo hebben gestaan.

Peli

Dat zou je wel denken dan idd haha.
Mooi zo.

P.s.
Wel slecht dat ik (en niet alleen ik) zo slecht op de hoogte was van de puntentelling.
Pure mazzel dus eigenlijk dat ik de WF subleague aanvoer 🤦🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤣

ShotSamuel

Ik heb juist dat ik Gakpo niet meer willen kiezen voor na de kerst. Echter heerst er ook zoals Peli een flinke FOMO... Je kan je team zo breed maken zonder hem. Xavi Simons is veels te duur.

Voor de rest is weer het zoeken naar nieuwe goedkope parels :D Mag blij zijn met mijn rang 284

R. D.

Als Gakpo vertrekt maken ze Simons nog duurder. :D

Peli

Als Gakpo vertrekt overweeg ik niemand van PSV meer ;-)

MarvinG

Ook geen Luuk de Jong? ;)

Scoritop

Al heerlijk aan het puzzelen geslagen. En zowaar een mooi team staan. Zonder ook maar één speler boven de 5 miljoen. Voelt best goed aan.

Peli

'@MarvinG
Nee.

@Scoritop
Hier ook een prima team staan nu als uitvalsbasis om over een aantal weken een solide selectie van te smeden.
Duurste speler: 4,5M

Ben Van Heck

het nduurt natuurlijk nog even maar wat zijn voor jullie nu de absoluute koopjes? Ik zie wel een mooi aantal goed geprijsde spelers zoals karlsson (3,5 miljoen) echt een steal. Verder sem steijn voor 2,5 die toch wel de 10 positie lijkt over te nemen nu vlap een linie terugzakt.

Peli

Je noemt er zelf al een paar. Ik verwacht dat je er vast nòg wel een paar kan vinden ;-)

Maar vooruit:
Mits hij onder de nieuwe Utrecht-coach een basisplaats blijft houden, is Taylor Booth (2,0M) wel interessant.

Laatst gewijzigd
Tujopi

Hey allen, ik heb me ook maar eens aangemeld. Ik lees altijd jullie berichten en het is leuk om dit te volgen.

KissMyAce2.0

Als Mbappe naar Sparta gaat kies ik hem wel denk ik

Tujopi

'@Bennie Heck
Hoe schat je de kansen in voor een basisplaats van Steijn zodra Sadilek terug komt (en Vlap dan eventueel weer in aanmerking komt voor de 10)?
Of is Sadilek er voorlopig nog uit?

Peli

'@Tujopi

Welkom! 👍🏼👍🏼

En ik denk/verwacht (/hoop) dat Vlap eerder gaat banken dan Steijn, zodra Sadilek weer terug is (wanneer dat ook mag zijn).

Astarloa

Als je puur kijkt naar prijs/punten ratio zou je 4x Sparta moeten pakken. Maar ik weet niet of ik dat wel wil want die hebben natuurlijk wel een beetje over gepresteerd. Bij Ajax en PSV zie ik erg veel duurkoop, en dat terwijl het seizoen nog kneiterlang is.

Sjonge Jonge

Gisteren oefenwedstrijd van FC Twente met Sadilek, Zerrouki en Vlap op het middenveld, Steijn op de bank.

Peli

Klopt.
Maar werd direct na de rust ingebracht en deed gelijk weer wat Vlap nooit doet: een doelpunt maken.

Eens over Sparta. Gunstig geprijsd, maar ik overweeg er slechts 2 van.

Ajax en PSV vrij prijzig idd. Van PSV heb ik dan vooralsnog nog helemaal niemand op het oog (hoewel ik de situatie van Madueke even aankijk tijdens de proefronden).
En van Ajax 3 stuks, waarvan de duurste 4M kost. Dan vind ik het nog wel te verantwoorden.

Peli

Gakpo naar Liverpool.
Leuk voor het spel!

Bedankt voor de karrenvracht aan Topcoach punten in de eerste seizoenshelft, Cody 👍🏼

RvhC74

Gakpo naar psv dat wordt een aderlating, die was behoorlijke bepalend. Aankoop uit Noorwegen waar ze mee bezig gaat mi niet het verschil maken.

Ik overweeg van Psv zelfs Veerman of een verdediger maar erge twijfel bij Psv. Onder Schreuder heb ik erge twijfel over Ajax en overweeg ik Max 2 afhankelijk van de transfer markt. Feyenoord maar 1 en Twente en Az eerder 3
Sparta Max 2 denk ik ook wel idd

Wordt nog blijven puzzelen voorlopig

Dannyco

Unnerstall
Brenet, Hatzidiakos, van Ewijk
Taylor, Szymanski, Kökcü, Steijn
Karlsson, de Jong, Danilo

Denk dat dit hem gaat worden!

RvhC74

En ja hoor ze trappen Blind eruitziet ipv de totaal ongeschikte trainer Schreuder

Wordt het k…seizoen onder Schreuder

Peli

Genieten. Hopelijk blijft Schreuder nog heeeeeeel lang hoofdcoach daaro 😉

1 2 ... 90 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.