'@Peli nee dat niet maar gewoon irritant dat het nie lukt haha. Ging over die verdedigers van 750K die basis staan bij hun club als je goed zoekt vind je ze maar zijn er niet veel. Verder vindt ik Simons veel te duur. Eigk De Jong en Brobbey ook maar heb er toch een van die twee. En over die 343 formatie dat is de meest praktische in mijn ogen.
@Kevin
Denk ook idd dat Obispo en Zerrouki niet gaan spelen en daar komt bij zerrouki nog eens bij mogelijke transfer Feyenoord.
Benitez is voor een keeper aan de dure kant. Met Unnerstal of Noppert of Olij houd je meer geld over voor de veldspelers kans dat een top keeper de 0 houdt is klein dit seizoen.
'@Peli
Bij nader inzien nu je net zegt dat een speler van 6M veel afbreuk doet op de gehele selectie ik heb ze er ook uit geklikt dan kom je meer in balans dat wel. Maar of we spijt krijgen is de vraag maar hebben paar proefronden ik heb nu:
2X Feyenoord
2X AZ
1X Ajax
1X PSV
4X Twente
2X Heerenveen
1X Utrecht
1X Sparta
1X Utrecht
1X Excelsior
1X RKC
1X NEC
Ik zie zelf wel een aantal potentiële koopjes maar helaas nog 5 (!) speelronden de tijd om te wisselen. Nu is het vooral per week de wedstrijden analyseren en kijken wie er thuis tegen een zwakke broeder speelt.
Ben nu vrij zeker van Karlsson Tadic Szymanski Taylor Smal Unnerstal Seuntjens (5e middenvelder) en vEwijk. Madueke kan een koopje zijn maar meestal de vraag wanneer hij weer geblesseerd raakt. Kerkez is mij nog te druistig maar die kunnen we mooi in de gaten houden vanaf de volgende speelronde
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.