Leuk man 😁
2e seizoenshelft met de nodige veranderingen en vraagtekens vooralsnog.
Gakpo weg, Ajax spelers die steeds minder interessant/zeker worden om te picken, tegenvallende (of in sommige gevallen, niet spelende) duurdere spelers. (Onverwachte) wisselingen in de basisopstellingen bij verschillende clubs.
Op deze manier worden de definitieve selecties van iedereen vele malen gevarieerder dan de afgelopen seizoenen in Topcoach ED. En al helemaal dan de 1e seizoenshelft.
Leuk man 😁
Denk voornamelijk door het wegvallen van Gakpo dat de selecties heel breed gaat worden. Zoals Peli zegt zijn er nog al tegenvallende duurdere spelers waarvan gekozen kan worden (Luuk, Simons, Bergwijn, Veerman). Ik denk dat er aan de top wel veel dezelfde gekozen gaan worden met hier en daar wat uitschieters.
Voor de wedstrijd van Utrecht Feyenoord stond Booth op mijn verlanglijst maar die gaat nagenoeg zeker in het vaste team erin als die de komende wedstrijden rechtsbuiten blijft staan.
Vind het ook wel interessant geworden. 'Must have' Gakpo weg bij PSV, Simons erg duur, Twente en Sparta die uitstekend presteren met diverse fijne puntenpakkers. Mannen als Joey Veerman en Berghuis lijken hun prijs niet echt waard te zijn, Feyenoord heeft geen echt goede aanvallers, AZ idem maar dan met middenvelders. En dan bedoel ik dus puntenpakkers. En wie neem je dan van Ajax? Neem je überhaupt iemand van Ajax?
wat een matig weekend zeg. Heb zelf geluk dat ik er 4 van Twente heb genomen, inclusief captain, maar verder was het geen beste ronde. Voor iedereen lijkt me. Word nog interessant idd en ben benieuwd naar de breedte van iedereens' selectie. 6 miljoen spelers zijn voor mij al een no-go en zie vooral bij Ajax en PSV niet echt 'must haves'. Veel te duur voor hun rendement. Zie bij Twente, Az, Feyenoord en zelfs Utrecht veel betere puntenpakkers vergeleken met de prijs. fijn dat er nog wat proefronden zijn!!
Ik had geen enkele nulpunter in m'n basis.
Maar alsnog een vrij karig weekendje qua punten.
Gelukkig wel bovengemiddeld en daardoor toch weer 8 plekken gestegen in het algemeen klassement van TC ED (van plek 96 naar plek 88 = 99,8%). Mede dankzij captain Ricky (en zijn 3 Twente collega's).
Hier ook weer een half procent gestegen naar 99,2%. 4x Twente was wel echt noodzakelijk voor een hoge score, maar dat hadden meer mensen begrepen. Had ook flink ingezet op AZ met Verhulst op de bank en Sugawara, Karlsson en Pavlidis in de basis. Dat viel wat tegen. Karlsson als captain pakte ook niet lekker uit. Die is met Odgaard erbij minder bepalend geworden.
Ook hier weer iets gestegen en sta ik inmiddels op een zilveren beker.
As weekend lijkt mij veel lastiger om juiste team samen te stellen qua punten. Er zijn lastige wedstrijden.
Hoe gaan met name Ajax, Twente, Az, Feyenoord en PSV presteren waarbij ik psv verweg het makkelijkste programma heeft as weekend
Leuke puzzel weer
Ideeën/brainstormen altijd goed
lastig idd. op papier denk je dat feyenoord en psv het makkelijkste programma hebben, dus denk dat ik daar op ga inzetten. ajax en twente ga ik mezelf niet aan branden. utrecht en sparta hebben ook een relatief 'makkelijk' programma... maarja het is een derby bij sparta en das vaak een wedstrijd op zich he haha
Feyenoord en PSV het makkelijkste programma. Misschien beide 4x in mijn team. AZ zie ik ook wel winnen, kies er 2 a 3. Twente en Ajax tegen elkaar en dus lastig kiezen wie je wilt nemen. Sparta neem ik wel wat spelers van, stuk of 2 a 3.
Durven er mensen te gokken op 3 verdedigers plus keeper van een team. En zo ja welke dan?
AZ tegen Heerenveen wellicht.
Hdb u dit voor komende speelronde
Bijlow
Geertruida
Obisspo
Pinto
Simmons
Symanski
Reijnders
Kitolano
Madueke
Dilrosun
Van crooy
Bank
Olij
Sagnan
Toornstra
Dimata
Heb zelfs nog 4.75 miljoen over komt omdat ik geen spelers van ajax heb
Kan nog wisselen bijvoorbeeld van crooy na de bank dimata eruit en de jong in de basis
Welke PSV'er kan mij helpen?
Gisteren typte ik:
"Dan kies ik voor aankomende speelronde toch liever voor een PSV-verdediger (tegen Fortuna) in m’n team, dan eentje van AZ (tegen Heerenveen)."
Maar met RvN is het maar afwachten welke PSV-verdediger 100% zeker gaat spelen aankomend weekend.
Centraal lijkt hij de juiste combinatie nog niet gevonden te hebben. Daar wisselt hij Ramalho, Obispo en Branthwaite continu af. Op rechtsback is Teze een drama. Waardoor ik nu neig naar Max. (Maar zal je zien dat hij daar tegen Fortuna opeens Mwene neerzet.)
Dus..... @PSV'ers: Who to pick?? 🤷🏼♂️
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.