Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 95 ... 273 274
KissMyAce2.0

Dat gaat je duur komen te staan Peli!
Want Luuk is mijn kopman

Peli

Dan ga ik vanaf nu tot zondag circa 15:25 mijn vingers gekruist houden 🤞🏼

RoodWit Mokum

'@KissMyAce2.0
Denk dat Luuk als captain veel punten gaat brengen dit weekend. Gaat denk idd punten kosten Peli maar genoeg andere manieren op te compenseren.

@Peli
Ik heb in plaats van Max, Obispo gekozen ga er vanuit dat die ook basis staat. Heb van PSV Obispo, Simons en Luuk. Voor een proefronde is dit nog wel te verantwoorden.

Peli

Afwachten geblazen. We weten het zondag.

En wie weet switch ik nog wel van captain, maar Luuk gaat m'n team van aankomend weekend niet halen 🤷🏼‍♂️
Soms moet je een gokje aandurven en soms mislukt/lukt dat.

R. D.

Nou jullie zijn er maar druk mee. Ik heb nog niet eens een blik geworpen. Eerst maar eens die vrijdag deadlines dan komt zaterdag ochtend die eredivisie wel. Spelen jullie die andere spellen niet ? :D

KippA

Voor mij nu de volgende verhouding. Morgen voor de eerste wedstrijd een laatste check.

4x Feyenoord
4x PSV
3x Sparta
3x Utrecht
1x Ajax
1x emmen (tribune)
2x rkc (tribune)

danusz1986

Ik twijfel alleen nog om 3-5-2 te gaan spelen of gewoon 4-3-3. Dan gaat Lauritsen de basis in. Anders wordt het Mijnans en Vd Streek.

4x Feyenoord
4x Sparta
3x PSV
3x Emmen
1x Utrecht

Rest 500k

Laatst gewijzigd
Peli

"Gewoon" 433?

Ben Van Heck

Haha vond het ook al gek. Heb vooralsnog 4 Feyenoorders dit weekend, waaronder de keeper maar ga toch de situatie van Hancko maar in de gaten houden, want als ook hij niet meedoet wordt het toch wel heel kwetsbaar achterin en verwacht ik niet perse de 0 tegen Gronigen. dan kies ik misschien liever de keeper van psv.

Dannyco

'@BennieHeck
De vraag of Feyenoord en PSV beide de 0 houden is denk z’n beetje 50/50. Überhaupt houden weinig ploegen de 0 dit seizoen.
Groningen schat ik iets hoger in dan Fortuna als het gaat om de 0 houden. En bij PSV is iedereen fit. Feyenoord mist Trauner voor lange tijd en wss deze week ook Hancko.

RvhC74

Wie durft Madueke nog op te stellen vandaag

Ik heb nu , volgens mij

3x Feyenoord, Psv, Utrecht, Sparta, 1x az, Ajax, rkc

R. D.

Ik ga er sowieso 3 van Twente opstellen. :)

Platje

Daar kan je wel een verschil mee maken.. denk, of beter gezegd hoop, niet dat het werkt :)

Peli

Ik ga in m'n basis voor 4x Feyenoord, 3x Sparta, 2x PSV, 1x Utrecht en 1x AZ.
Op de bank zitten spelers van PSV, Utrecht en Sparta.

Laatst gewijzigd
Platje

4x PSV, 3x FEY, 1x Sparta, Ajax, AZ en Utrecht
Bank 2x Sparta, en 1x FEY en Emmen

Jonah Deloo

madueke ga ik mijn vingers niet aan branden. Kan goed uitpakken, maar zit wellicht met zijn hoofd al bij een vetrek. Ben wel benieuwd peli wie jij als tweede psv’er hebt als je niet voor luuk de jong gaat?

Ben Van Heck

Team staat. Twijfel alleen nog tussen Szymanski of luuk captain. Eerste keuze was szymanski maar gister geswitcht naar luuk haha…

R. D.

Ik ga een rondje zonder die dure losers van Ajax en PSV en heb dan ook 10.25M over. Iemand nog geld nodig?

Hay

Ik zie het de dure spelers van PSV nog wel goed doen. Bij Ajax, AZ en Twente acht ik deze kans heel wat kleiner. Daarnaast ook maar voor Feyenoord en Sparta gegaan.

rbc1912

Nu heb ik altijd een 'tic' dat mijn budget altijd tot op de laatste cent op moet. Normaal is dat niet zo'n punt, maar deze keer kostte het me echt enorm veel moeite haha. Geld overhouden leek op het eerste gezicht verstandiger, maar ik kon het toch weer niet. Heb nu echt een enorm dure bank. Maar eens zien waar dit toe gaat leiden. Ik sta op 99,2% dus al te vreemde capriolen kan ik me niet veroorloven

Peli

'@Jonah
Max

@Brabander
Herkenbare afwijking. Zijn we denk Nederlanders voor 😉

R. D.

Jullie hebben gelijk, het geld moet idd op. Ik zet Berghuis en Simons wel op de tribune.

rbc1912

Whaha. Ja dat kan ook nog hè
Maar dan heb ik dus weer de 'tic' dat er in de proefrondes bij mij standaard 1,5 miljoen op de tribune zit. Want geld uitgeven aan iets wat compleet nutteloos is, is ook weer zoiets hè :)

Laatst gewijzigd
rbc1912

Soms neem ik het ook iets te serieus allemaal

Maar dat doet Scorito dus blijkbaar met je haha

Peli

Voetbal IS serieus.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 95 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.