'@KissMyAce2.0
Denk dat Luuk als captain veel punten gaat brengen dit weekend. Gaat denk idd punten kosten Peli maar genoeg andere manieren op te compenseren.
@Peli
Ik heb in plaats van Max, Obispo gekozen ga er vanuit dat die ook basis staat. Heb van PSV Obispo, Simons en Luuk. Voor een proefronde is dit nog wel te verantwoorden.
Haha vond het ook al gek. Heb vooralsnog 4 Feyenoorders dit weekend, waaronder de keeper maar ga toch de situatie van Hancko maar in de gaten houden, want als ook hij niet meedoet wordt het toch wel heel kwetsbaar achterin en verwacht ik niet perse de 0 tegen Gronigen. dan kies ik misschien liever de keeper van psv.
'@BennieHeck
De vraag of Feyenoord en PSV beide de 0 houden is denk z’n beetje 50/50. Überhaupt houden weinig ploegen de 0 dit seizoen.
Groningen schat ik iets hoger in dan Fortuna als het gaat om de 0 houden. En bij PSV is iedereen fit. Feyenoord mist Trauner voor lange tijd en wss deze week ook Hancko.
Nu heb ik altijd een 'tic' dat mijn budget altijd tot op de laatste cent op moet. Normaal is dat niet zo'n punt, maar deze keer kostte het me echt enorm veel moeite haha. Geld overhouden leek op het eerste gezicht verstandiger, maar ik kon het toch weer niet. Heb nu echt een enorm dure bank. Maar eens zien waar dit toe gaat leiden. Ik sta op 99,2% dus al te vreemde capriolen kan ik me niet veroorloven
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.