Dan wil ik jullie de mijne ook niet onthouden:
Olij
(Benitez)
Max
Van Ewijk
Pinto
(Geertruida)
Simons (c)
Szymanski
Van de Streek
Mijnans
(Til)
Pavlidis
Van Crooy
Danilo
(Edvardsen)
Benieuwd hoe dit uitpakt. Vond dit persoonlijk echt een hele moeilijke ronde en ik was schijnbaar dus niet de enige. Je klikt er dit seizoen niet zomaar klakkeloos de dure jongens van Ajax en PSV in namelijk. Van Ajax en Twente sowieso niemand. Dat kan teveel kanten op mijns inziens. Ook totaal niet zeker van AZ. Met uitzondering van geweldenaar Pavlidis dan. Die staat er, mits fit, gewoon altijd in bij mij.
Dus vooral voor veel Sparta, Feyenoord en PSV gegaan. Sparta toch ook veel zeer interessante jongens hoor. Olij, Pinto, Vriends, Mijnans, Verschueren, Van Crooy en Lauritsen vooral. Als je er daar straks 4 man van hebt EN ze blijven op deze voet doorgaan ben je spekkoper
Ja hier ook wel redelijke tevredenheid. Tenminste, ik voel me minder teleurgesteld dan verwacht.
Ondanks nulpunter Max en slechts 3x 46 punten voor m'n 3 aanvallers, toch gewoon weer gestegen in het algemeen klassement (van 88 naar 62).
En trouwens inderdaad zeg.... het niet hebben van Luuk als captain was wel echt een gemis 😉
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.