Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 97 ... 273 274
Platje

Het gaat over de definitieve teams gok ik

danusz1986

'@Danny

Dat werd hier niet geimpliceerd. Gaat over koopjes na de deadline.

R. D.

Als ze bij Feyenoord realistisch zijn, en daar ontbreekt het nogal eens aan, zien ze in dat een gelijkspel een heel goed resultaat is. Ik ga iig zeker geen 4 feyenoorders opstellen tegen Ajax.

Laatst gewijzigd
Peli

Als ik (veel) lager op de ranglijst had gestaan, dan had ik voor aankomend weekend waarschijnlijk wel de gok gewaagd en zou ik vol voor 1 van de 2 (4x Feyenoord òf 4x Ajax) zijn gegaan. Maar dat is bij mij gelukkig niet het geval en dus skip ik alle spelers van beiden ploegen. Hooguit Kökcü op m'n bank (voor de eventuele penalty's en dode spelmomenten.)

Hay

Weet niet of het nu al nodig flink te gokken als je laag staat. Als je dat niet doet blijven de verschillen inderdaad klein, maar na de transferperiode zijn er nog 16 rondes met teams die wellicht behoorlijk onderling kunnen verschillen. In het verleden kozen veel deelnemers vaak 4 x Ajax en PSV maar dat zie ik nu niet gebeuren. Wellicht nu wel wat meer verdeling over de ploegen richting Feyenoord, AZ, Twente en Sparta.

Ben Van Heck

Ik zou ook niet weten welke psv'ers je zou moeten nemen. simons en de jong veel te duur, ze houden (bijna) nooit de 0 dus verdedigers en de keeper zijn ook niet interessant. Veerman levert niet. genoeg alternatieven te vinden bij sparta, az enzo indd. de psv'ers laat ik zelf links liggen en bij ajax neem ik er vooralsnog maximaal 2.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Simons is dan wel duur, maar die overweeg ik wel degelijk. Die levert toch gewoon? Maar dat is ook de enige PSV'er eigenlijk. Van Ajax is eigenlijk niemand dermate interessant om te nemen. Wellicht een Taylor nog het meest.

R. D.

Ik hoor het al, we gaan het dalijk nog lastig hebben om al die miljoenen op te maken, dat we van armoe toch Simons en Luuk erin klikken. :D

Ben Van Heck

tuurlijk levert een simons, maar dat is toch een flinke hap uit het krappe budget vind ik. je zou de afweging kunnen maken om 6 mil voor simons neer te leggen of 2 middenvelders van 3 miljoen te selecteren die ook leveren bij hun club. maar goed zo maakt ieder zn eigen afweging en dat maakt het spel natuurlijk leuk!

rbc1912

Zo krap is het toch niet nu? Vrij ruim juist als je geen Ajacieden en PSV'ers selecteert. Maar vooralsnog vind ik Simons van alle 2 die ploegen het meest zijn geld waard. Let wel: vooralsnog hè ;)
Misschien dat hij de enige is die ik van dat gezelschap neem. Zie bij Feyenoord, AZ, Twente, Sparta, Heerenveen en Utrecht vooralsnog veel interessantere mannen rondlopen. Let wel: vooralsnog hè ;)
Maar jij neigt dus naar 2 Ajacieden. Dan vraag ik me dus af wie dat dan wel niet zijn. Want daar zie ik vooralsnog helemaal niet veel soeps. Let wel: vooralsnog hè ;)

Laatst gewijzigd
dadeliva

Voor dit weekend in de basis 4x AZ, 2x Twente, 2x Sparta, van Ewijk en toch maar Simons (c) en Luuk de Jong.
Op de bank 2x Sparta, Cillessen en Horemans. Geen spelers van Feyenoord of Ajax.

Ik bedoelde Wieffer niet voor dit weekend; in ieder geval wel voor de week daarna, en eventueel voor de definitieve selectie. Het is dan wel helemaal de vraag hoe snel Timber terug komt, en of er nog een middenvelder bij komt.
Waarschijnlijk is het verstandiger in definitieve selectie bijvoorbeeld Verschueren en/of Mijnans voor 2,5M te nemen. Die zijn zekerder van hun plaats en tot nu toe ruim hun geld waard.

kevinraar

feynoord en ajax spelen tegen elkaar neem geen vn beide team daarom heb ik nu zelfs nog 3 miljoen over word dit hem

basis
verhulst

obispo
hatzidiakos
marques

simons
reijnders
schone
vlap

de jong
odgaard
dimata

bank
cilissen
pinto
meijnans
lauritssen

Peli

Prima team @Kevin
Ik zou als ik jou was alleen wel goed in de gaten houden of Verhulst nog onder de lat staat aankomend weekend.

kevinraar

ok wie moet er anders op doel staan ryan is twijfelachtig voor rest hebben er geen 1

Peli

Ryan is dus precies net zo twijfelachtig als Verhulst.
Opties zat toch? NEC, Sparta, Heerenveen.... eentje van deze ploegen bijvoorbeeld.

Ben Van Heck

prima team idd. het enige wat me opvalt is dat je alle spartanen op de bank hebt zitten, inclusief de verdediger. ik zie sparta eerlijk gezegd eerder de 0 houden dan az of psv. cambuur scoort heel moeizaam en sparta staat defensief als een huis. verder ziet het er top uit hoor met redelijk wat overlap in spelers tot nu toe!!

wat peli ook zegt wbt verhulst. ryan is gehaald als eerste keeper en verwacht hem ook snel in de basis.

Laatst gewijzigd
Dannyco

'@Kevin idd een goed team alleen Luuk de jong twijfel ik toch aan.

Dannyco

Ik neem 2 keepers van 2 mil, waarvan Cillessen in de basis.
Obispo, Hatzidiakos en van Ewijk en op de bank Verdonk omdat karouani geschorst is dus wss basis staat. Op het middenveld verkies ik De Wit boven Reijnders. Met Xavi, Mijnans en Guti, Kökcü op de bank (voor penalty’s en dode spelmomenten.)
Pavlidis, Odgaard, en Lauritsen. Tavsan op de bank.

Sies

Kleine tip: Santi gaat vanaf de bank de klassieker beslissen! Captain en invaller betekent punten binnen harken!

De vraag is, durven we het aan?

Peli

'@Sies
Buiten jou om? Niemand haha

Benzardi

We zijn er over uit, uit deze clubs neem ik mijn spelers.

3X PSV (C)
3X AZ
2X TWE
2X NEC
1X FEY

Op de bank zit de rest

danusz1986

Danjuma terug in de Eredivisie? Zien jullie het gebeuren. Anders een easy pick!

Peli

Die jongen kan makkelijk in de Premier League mee. Waarom zou hij naar de eredivisie komen?

Maar ja, ALS hij komt valt hij moeilijk te negeren.
Wel afhankelijk van de prijs die ze hem dan zouden geven in het spel.

Laatst gewijzigd
Tujopi

'@Benzardi
Geen vertrouwen in Sparta?

Peli

Update m.b.t. Danjuma:
Ajax mengt zich ook in de strijd (want Ajax heeft nog niet voldoende linksbuitens..... ofzo)

1 2 ... 97 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.