Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 11 ... 93 94
rbc1912

Volgens de eigen website is het 'gewoon' weer finish op de Superga. Echt terrein voor Mareczko dus

Ragnar Lolbroek

'@ Kevin. Voor we aan uitbestedingen gaan doen zou ik nog even wachten op de Ruta del Sol, Algarve & Haut Var. Daar gaan nog renners in vorm, Covid-besmettingen en valpartijen opduiken.

ZK

'@Brabander Waar op de eigen website heb je dit gelezen? Volgens mij is dat namelijk de route van 2021. Er wordt nergens nog over het parcours van 2022 gerept?

Valvuillerdemoz

'@Brabander en ZK: Dat leek mij ook.
Wordt toch wel tijd dat die hun website wat gaan updaten. Het is al over vier weken. Kunnen nog wel wat keuzes van afhangen voor mijn team, van wie daar serieus gaan meedoen.

Matsoe

Zijn er al startlijsten bekend voor Milaan-torino, ik zie ze nergens

dewim

'@Matsoe https://www.procyclingstats.com/race/milano-torino/2022/result/startlist
Er staan er nog niet veel op, van de route vind ik nog niks voorlopig

Antonini

Geeft QS normaliter informatie van wie welke races rijdt? Ballerini staat momenteel nog nergens ingedeeld en idem Declerq, van Lerberghe, Steimle, Schmidt

williams

Ik ga dit jaar een experiment doen, ik kies gewoon alle toppers en ik vul de rest aan met 500.000 euro mannen. Wat denken jullie ? Niet kiezen tss Van Aert, Pidcock, Asgreen, Alaphilippe, Roglic, Pogacar, Ewan, Colbrelli en Jakobsen. Gewoon allemaal nemen...

Laatst gewijzigd
roburger

'@williams, ik vind het geen gekke gedachte, de namen die je zo noemt steken er gewoon bovenuit ten opzichte van de rest. Een aantal zijn zelfs een zekerheidje voor een aantal klassiekers. Probleem is misschien of ze wel in elke klassieker starten, ik denk aan MT, DDV, EF. Bovendien, en misschien het grootste risico, wordt je wel te afhankelijk van die mannen, straks is er een besmetting of blessure en je hebt geen (goed) alternatief meer als kopman.

KV

ik heb voorlopig beetje dezelfde aanpak, momenteel staat er een 13+7 opstelling klaar (als je ook 750k bij de 500k rekent). Hier en daar wel een iets andere naam. Maar roburger geeft terecht het grootste risico aan van dergelijke strategie. Maar "no guts, no glory" denk ik dan...

Laatst gewijzigd
Matsoe

Ik heb nu op gevoel een teampie in elkaar geflanst, ga 2-3 dagen voor het begin er nog dingen aan aanpassen anders ga ik teveel veranderen, en dan een dag van tevoren mezelf verbieden er aan te zitten anders maak ik weer zon beruchte lastminute change

BlingSagan

Ik denk dat er makkelijk 4 renners te kiezen zijn zijn uit de 500k categorie. Maar om nou opvullers te gaan kiezen om alle toppers mee te kunnen nemen. Dat gaat me te ver.
Qua verdeling op soort renner:
9 kasseien, 4 heuvels, 3 sprinters en 4 overigen.

arjenzvob

Wat betreft de 500k mannen die interessant zijn, kom ik op drie Belgen, een Deen, een Zwitser en een Spanjaard. Ik heb voor mezelf op een rijtje gezet wat ze rijden en of ze daar kans hebben op een top-20 notering en dus punten kunnen gaan sprokkelen.

Aberastuuurrriii

Ben het ermee eens dat je genoeg 500 en 750k renners erbij kan nemen als solide bijvangst, maar er zijn ook een heleboel leuke renners beschikbaar in de 1 en 1,5 miljoen categorie. Een aantal zijn hier al voorbijgekomen, maar daar kan ik er toch ook zo wel 6 a 7 van inklikken. Toch zou dit spel voor een stuk minder hoofdbrekens zorgen als de startlijsten gewoon redelijk bekend zouden zijn

Ketjap Manis

De categorie 1,5m zijn een beetje de alles of niets mannen voor mijn gevoel. Dan ga ik ook liever voor de kanonnen en wat 500k mannen.

Teeke_de_Kapper

Inmiddels een team klaar staan, gaat zo'n beetje richting wat Williams schrijft, niet alle toppers maar toch een hoop, wat met dit budget ook goed gaat, denk ik. Een paar twijfelgevallen: Sagan of Trentin. Beide rijden bijna dezelfde klassiekers, maar Sagan ook Milaan-Turijn!! Dat geldt ook voor Barguil i.v.m. Cosnefroy. Zelfde prijs, zelfde heuvelklassiekers, de ene rijdt Turijn, de andere SanRemo. Wat denken jullie?

rbc1912

Dat je dan beter degene kan nemen die Milaan-Turijn rijdt ;)

Mijn excuses overigens voor de verkeerde informatie mijnerzijds. Had er overheen gekeken dat het 2021 was

rbc1912

Die koers is dus eigenlijk gewoon 1 groot vraagteken. Met 7 renners op de voorlopige startlijst.

groppiestan

Arjen, ik heb ook nog een leuke franse renner gevonden in de 500k categorie. En neem 1 van die belgen mee tot nu toe.

Maurimaler

Gaat er nog een gratis linkje komen of moet je gaan betalen?

KV

Tenzij Barguil een sprintcursus gevolgd heeft in de winter, zal die toch niet zoveel kunnen uitrichten in Turijn

Teeke_de_Kapper

'@kv nou ja, 2x de Superga op de laatste 8 Km, gemiddeld 9,1 % met een piek van 14% is toch eerder wat voor de punchers als voor de sprinters

westland

Sporza wielermanager is ook weer online

KV

Dacht dat er een linkje was met beschrijving dat 2022 parcours vlak ging zijn. Maar vreemd genoeg vind ik deze niet meer terug. Stond nochtans ook in deze chat dacht ik.

BrackenRidgeCycling

'@ZK bedankt voor de link, Kristoff mee dus

1 2 ... 11 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.