Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 14 ... 93 94
BrackenRidgeCycling

iemand die Bol overweegt? Rijd de Panne en scheldeprijs

Jasperdewaal11

Ik heb als heuvelman toch echt een Cosnefroy erin staan daarnaast kan je nog denken aan een Bauke of Q Hermans toch ?

BrackenRidgeCycling

Quinten gaat met mij mee, hopelijk rijd hij ook BP

Ragnar Lolbroek

Bol staat er hier in. Net omdat hij idd SP en De Panne rijdt. Dit kan voor dezelfde prijs ook nog Gaviria worden als MT, SP of De Panne (minstens 2!!) Nog worden toegevoegd aan zijn programma.

Sjonge Jonge

https://www.google.com/amp/s/www.wielerflits.nl/nieuws/enthousiaste-fernando-gaviria-in-oman-ik-benader-stilaan-mijn-niveau-van-2017-en-2018/%3famp

Gaviria gaat er genoeg rijden, waaronder Panne en Scheldeprijs. De vraag is wie er daadwerkelijk gaat sprinten, hij of Ackermann?

Ragnar Lolbroek

'@Sjonge Jonge. Inderdaad vervelend als beiden in diezelfde koersen starten. Als het huidige vormpeil van beide renners (Gaviria goed, Ackerman slecht) zich doorzet, is het dan hopelijk aan Fernando om te sprinten. 😅

Westland95

Ik ben al zo vaak de boot in gegaan met 2 sprinters aan de start uit hetzelfde team, daar doe ik niet meer aan mee. Dan liever Bol.

Pier Tol

Die met Dainese geen andere sprinter in het team heeft

Westland95

Was in de veronderstelling dat die geen voorjaarsklassiekers reed.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Ik heb mijn team staan, ga niks meer veranderen. Heb veel rijders die en kasseien goed kunnen rijden, heuvel opkunnen en goed kunnen sprinten plus nodige aanvulling, maar ook de nodige toppers

Pier Tol

'@Westland, hij reed vorig jaar ook ‘gewoon’ Schelde en Brugge. Dus denk dat je met Bol zelfde risico loopt

-Wielerfan

Weet iemand al meer over het programma van Boasson Hagen?

Jasperdewaal11

Ik wacht toch even op de laatste ontwikkelingen in de Algarva en Andalucia en of er nog duidelijkheid omtrent startlijsten komt voordat ik mijn 20 volmaak. Heb al wel een hotlist lijstje met potlood.

KV

Ai, nu gaat Merlier ook nog net zoals Jasper Brugge, Scheldeprijs en Gent-Wevelgem rijden... En enige kopman in Kuurne. En hij is gemotiveerd :-)

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220215_97651499

Had Philipsen erin staan, mede met Eschborn in het achterhoofd, maar dit lijkt nu toch wat risky business.

Ewan rijdt normaal geen scheldeprijs dacht ik, dus is ook wat minder interessant.

De sprinters toch een hoofdbrekertje...

Oli4smit

Amaury capiot een leuke optie als bijsprintertje....

danusz1986

Of Meeus of misschien zelfs Hofstetter, maar die komt meestal tekort tegen de betere sprinters.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Klopt. Maar ik denk dat velen hier hem al op de korrel hadden.
Sprinters inderdaad een hersenkraker. De grote vraag gaat zijn wie waar rijdt. En of een ploeggenoot ze niet in de weg gaat rijden. Zoals hierboven al aangehaald Philipsen vs. Merlier, maar ook Ackermann vs. Gaviria en Bennett vs. Meeus om maar wat te noemen. Ik heb Groenewegen nog niet veel genoemd zien worden overigens. Evenals Nizzolo wat mijns inziens wel een aantrekkelijke optie is

rbc1912

Wat Philipsen betreft: die kan ook zomaar 2e of 3e worden als zijn ploegmaat wint

wielergekkie

Zijn er mensen die overwegen om Cort te selecteren?

TheBest

Merlier + philipsen lijkt mij een mooie tandem, in mijn huidige team neem ik deze dan ook beide mee. Nizzolo is mijn hoofdbreker omdat er hij (vooralsnog) geen scheldeprijs of EF rijdt... Dan betaal ik weer liever 500.000 extra voor trentin of colbrelli.

Wat zijn hier de verwachtingen van jakobsen?
Rijdt toch 5 koersen en is alweer aardig op weg dit seizoen met zijn 2 overwinningen in valencia.

WilliamS23

Ik zit op dit moment juist met Nizzolo én met Trentin én met Colbrelli in mijn team en zonder de Alpecin jongens, omdat die samen rijden en er nog niet veel bekend is over wat ze gaan rijden. Maar nu lees ik hierboven dat Merlier wat meer duidelijk verschaft nu. Als rassprinters heb ik daar Jakobsen en Meeus juist bij.

Jakobsen is voor mij een must have. Scheldeprijs won hij al tweemaal en zijn ploeg is altijd kansrijk in andere koersen. Plus zijn nu al goede vorm die hij laat zien.

Maar goed, leuk dat team wat ik nu heb staan, maar er kan en gaat nog wel wat gebeuren. Kalenders zijn nog niet helemaal bekend, er komen nog koersen waar nog veel kan gebeuren qua valpartijen etc etc.

Westland95

Jakobsen absoluut mee.

Caene91

Nog altijd geen 100% duidelijkheid ivm Milaan-Turijn vermoed ik?

Kwam daarnet een artikeltje tegen omtrent de voorbereiding en het programma van Sergio Higuita en daarin stond heel duidelijk vermeld dat hij naar trekt. Is een dubbeltje op zen kant. Je zou kunnen stellen als hij gaat moet hij er wel iets te zoeken hebben en is er dus een aankomst op de Superga, maar evengoed is het gewoon losjes kilometers maken.

Hmm

KV

Ik zag gisteren alvast Mareczko blinken op de voorlopige startlijst van PCS (denk niet dat hij daar voordien al opstond?).

Die lijkt mij niet zo'n fan van de Superga. Of Alpecin vertoont pestgedrag, dat kan ook.

GoldenWallie

Ik zie de namen van Greg A / Trentin / Groenewegen niet veel voorbij komen, hebben we die al afgeschreven? :) het

1 2 ... 14 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.