Ai, nu gaat Merlier ook nog net zoals Jasper Brugge, Scheldeprijs en Gent-Wevelgem rijden... En enige kopman in Kuurne. En hij is gemotiveerd :-)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220215_97651499
Had Philipsen erin staan, mede met Eschborn in het achterhoofd, maar dit lijkt nu toch wat risky business.
Ewan rijdt normaal geen scheldeprijs dacht ik, dus is ook wat minder interessant.
De sprinters toch een hoofdbrekertje...
Klopt. Maar ik denk dat velen hier hem al op de korrel hadden.
Sprinters inderdaad een hersenkraker. De grote vraag gaat zijn wie waar rijdt. En of een ploeggenoot ze niet in de weg gaat rijden. Zoals hierboven al aangehaald Philipsen vs. Merlier, maar ook Ackermann vs. Gaviria en Bennett vs. Meeus om maar wat te noemen. Ik heb Groenewegen nog niet veel genoemd zien worden overigens. Evenals Nizzolo wat mijns inziens wel een aantrekkelijke optie is
Merlier + philipsen lijkt mij een mooie tandem, in mijn huidige team neem ik deze dan ook beide mee. Nizzolo is mijn hoofdbreker omdat er hij (vooralsnog) geen scheldeprijs of EF rijdt... Dan betaal ik weer liever 500.000 extra voor trentin of colbrelli.
Wat zijn hier de verwachtingen van jakobsen?
Rijdt toch 5 koersen en is alweer aardig op weg dit seizoen met zijn 2 overwinningen in valencia.
Ik zit op dit moment juist met Nizzolo én met Trentin én met Colbrelli in mijn team en zonder de Alpecin jongens, omdat die samen rijden en er nog niet veel bekend is over wat ze gaan rijden. Maar nu lees ik hierboven dat Merlier wat meer duidelijk verschaft nu. Als rassprinters heb ik daar Jakobsen en Meeus juist bij.
Jakobsen is voor mij een must have. Scheldeprijs won hij al tweemaal en zijn ploeg is altijd kansrijk in andere koersen. Plus zijn nu al goede vorm die hij laat zien.
Maar goed, leuk dat team wat ik nu heb staan, maar er kan en gaat nog wel wat gebeuren. Kalenders zijn nog niet helemaal bekend, er komen nog koersen waar nog veel kan gebeuren qua valpartijen etc etc.
Nog altijd geen 100% duidelijkheid ivm Milaan-Turijn vermoed ik?
Kwam daarnet een artikeltje tegen omtrent de voorbereiding en het programma van Sergio Higuita en daarin stond heel duidelijk vermeld dat hij naar trekt. Is een dubbeltje op zen kant. Je zou kunnen stellen als hij gaat moet hij er wel iets te zoeken hebben en is er dus een aankomst op de Superga, maar evengoed is het gewoon losjes kilometers maken.
Hmm
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.