Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 13 ... 93 94
Wicked Wout

Thanks @matsoe Had hem er zo automatisch in geklikt dat ik hier niet goed naar had gekeken.

@arjenzvob, dat is ook mijn twijfel. Maar aan de andere kant, begin maart moet wel lukken toch?

-Wielerfan

Denken jullie dat van Moer in finales er nog bij kan zitten??

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik neem de gok niet. Voor zijn prijs zijn betere opties.

Van Moer rijdt veel ja, maar in zijn categorie zijn er denk ik ook betere opties.

Laatst gewijzigd
Jopster

3 koersen waar ik geen goed team voor kan krijgen. Brabantse pijl, Milaan-Turijn en Frankfurt.
Hopelijk krijgen we komende 10 dagen nog wat meer te weten of de teamselecties.

arjenzvob

'@Jopster. Dat zijn ook precies sleutelkoersen voor dit spel. Iedereen kan een team samenstellen voor de Omloop, MSR, RVV etc, maar juist die kleinere koersen (waar Scheldeprijs ook onder valt) zijn belangrijk in dit spel. Dat maakt het ook een leuke en lastige puzzel!

De Tourminator

Inmiddels toch al wel 16 zekere namen staan. De laatste 4 even afwachten wat die gaan rijden…

Jopster

'@arjenzvob Daarom is dat ook het probleem haha. Ik weet dat ik in vorige jaren wel heel veel plekken zakte in scheldeprijs, de panne en/of Frankfurt. Daarom extra kl*te dat er over die koersen zo weinig bekend is. Maar zit met smart te wachten en heb contact gezocht met de organisatie van Milano - Torino.

Aardappel

'@arjenzvob haha bedoel oudste van het stel. Laatste jaar nog knallen! 😁🤩

Rad

Maar Alaphilippe kun je wel blind kopman maken (daar betaal je dan ook voor)

Ab Normaal

Pogacar ook

BrackenRidgeCycling

Woods ook

Aardappel

Wat hierboven wordt gezegd. Dan moet je nog 1 kopman hebben.

El ...!!!

arjenzvob

El tractor?

Aardappel

Hahaha El Tractor(0). Hij gaat het doen😁

Milaan-San Barto

Heeeeerlijk dat t allemaal weer gaat beginnen

Redelijk team staan denk ik nu

Flipje heeft t sterrenteam hier niet gehaald

Net als Matje
Zie hem de eerste 4/5 wedstrijdjes nog niet rijden. Verwacht ook dat hij daarna de grote wedstrijden uit zal kiezen en DDV & BP enz zal laten liggen. Weet niet of ik t uiteindelijk ga durven haha, nog ff afwachten dus

Wat denken jullie van de matjekwestie?

Arne Riis

Een gok, en dan wel een hele dure. Rijdt hij vanaf maart de kasseien uit de straat dan ben je spekkoper, want lang niet iedereen neemt hem mee. Is hij pas eind april in vorm, dan heb je een probleem, want dan heb je veel geld vergooid. Voor dat geld neem ik liever Sénéchal mee, met nog wat kleingeld om leuke dingen mee te doen. Voor VDP had ik, zoals de zaken er nu voorstaan, hooguit 2.5 miljoen willen betalen. Maar misschien verandert dat nog.

Ragnar Lolbroek

Vaak blijkt toch dat renners die nu (voorseizoen) al een competitieve achterstand hebben, achter de feiten blijven aanhollen voor de rest van de voorjaarsklassiekers. Mathieu is natuurlijk wel een ontiegelijke klasbak en je capt hem normaliter overal waar hij start. Maar voor 5 miljoen heb ik toch wel te veel twijfels of hij op tijd in topvorm kan komen. Hier blijft Mathieu thuis.

RutgerdeChamps

Wielerfanaten.

Bij deze mijn eerste bijdrage op een wielerflitsforum.

Volgens scorito rijdt allaphillipe maar 4 koersen. Echter heeft scorito niet de Amstel gold race toegevoegd, die hij wel degelijk gaat rijden volgens onderstaand artikel:

https://www.google.com/amp/s/www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/alaphilippe-geeft-programma-prijs-geen-vlaanderen-focus-op-luik-bastenaken-luik/amp

Reden tot overwegen lijkt me. Succes met puzzelen!

KV

Vraag me toch af of dit zal kloppen. Baskenland eindigt op 9/4. AGR is op 10/4. Lijkt mij toch niet zo ideaal…
Ben ook in twijfel: in 3 van zijn (voorlopig) 4 koersen kan je hem natuurlijk vlotjes 1ste kopman maken en heeft hij echt een grote kans op podium. Als hij dat dan ook doet is hij volgens mij toch zijn geld waard.
Een woods rijdt al geen strade (en is normaal ook niet veel waard in AGR) en bala, tjah, 41 jaar, het is niet omdat hij al op niveau was in Mallorca tegen toch overwegend 2de rangs materiaal dat hij dat ook nog zeker tegen de absolute top zal zijn.
Dusja, dan blijft voor mij enkel Pog over als “zekerheidje” in die 3 koersen.

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Roglic is toch ook een zekere kopman in LBL, MSR en WP?

KV

Heb het niet over MSR want daar heb je alternatieven genoeg. Heb het vooral over strade.
En los daarvan zou ik Rog niet cappen in MSR, 1x meegedaan (67ste) en zal toch eerder voor WVA zijn waarschijnlijk.
En vorig jaar geen top 10 in LBL (Ok, jaar ervoor wint hij wel :-)

williams

Wat denken jullie van Ethan Hayter ? Rijdt volgens PCS toch wel 4 koersen. Scorito staat nog op 0.

GlennTour

Roglic 3 miljoen voor 2 ritjes is teveel. MSR is voor WVA.

Pogacar doet 6 ritten waarvan 3 toch zeker een favoriet en kijk maar niet verbaasd op als hij in de RVV ook meedoet voor de knikkers.

danusz1986

Ik zit vooral met mijn sprinters. Heb momenteel Colbrelli en Jakobsen als speerpunten. En daarachter wat B garniteur met oa Meeuws. Maar dus nog geen Ewan, Bennett of zelfs een Kristoff. Die laatste had ik de laatste paar jaar genomen, maar viel tegen. Als heuvel heb ik oa Poga, Valverde, Woods, Fuglsang (twijfel) en Evenepoel. Kan ook nog een Gaudu worden. Verdeling 8,5,5 en 2 wildcards van 750k en 500k.

Ragnar Lolbroek

Test

1 2 ... 13 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.