Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 16 ... 93 94
arjenzvob

Ik neem Teunissen waarschijnlijk mee. Voor 2 miljoen heb je iemand die zelf uitslagen kan rijden, en teampunten van Aert kan opstrijken. Die andere twee zijn duurder. Je kunt ook nog NVH overwegen, maar dan heb je echt alleen over teampunten. Is wel maar 1 miljoen.

BrackenRidgeCycling

Ik ga voor Teunissen als extra Jumboman

BrackenRidgeCycling

Waarom zijn er zoveel leuke 500 mannen , hoeveel nemen jullie er mee?
Ik heb nu 4 500 en 2x750, en denk dat die wel allemaal puntjes op gaan leveren.
Heb er nu veel toppers in staan.

Astarloa

Poeh Reneetje, echt een hele slechte vraag.

Ik vind zelf dat je bij de sprints en heuvels 3 duidelijke captains moet meenemen aangevuld met wat goedkopere jongens in die categorie. Voor de kasseien ritten ga ik zelf voor wat meer spreiding omdat daar gewoon een behoorlijk grote groep gegadigden zijn voor een topnotering.

Oliveo4

En Tosh voor de teampunten,.ook een prima optie toch?

RvhC74

Laat ik het verduidelijken, ik heb al goede sprinters, kasseien en heuvel rijders tis meer qua opvulling

Heb nog paar pijnpunten, misschien moet ik ook Teunissen overdenken ivm teampunten, v Aert, Laporte en Roglic. Jan daarnaast idd zelf ook punten sprokkelen

-Wielerfan

De lastigste keuze op dit moment voor mij blijft toch

Lampaert met Vermeersch

Of

Senechal met hoelgaard, Hooydonck, Van sevenant of Cort

Iemand die zegt ik zou duidelijk daar voor gaan?

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

'@Jante Rooy

Ik zou in dat geval altijd voor Teunissen kiezen omdat hij zomaar af en toe zelf in de punten kan vallen. Dat zie ik bij tosh niet zo snel gebeuren.

wielergekkie

Ik zit vooral met 2 knelpunten.

Wat denken jullie hier van Trentin?
Vorig jaar goede uitslagen gereden, maar is wel 3.5miljoen. Kan hij dit dit jaar weer evenaren? Zo niet, wat zijn volgens jullie goedkopere alternatieven?

2e punt is; tot nu toe kom ik elke keer op een team waar (tot nu toe) weinig renners in zitten die deelnemen aan de Brabantse Pijl. Verwachten jullie hier nog veel meer toevoegingen?

brambo

Heeft iemand een idee wat een Bram Welten, David Dekker en Olaf Kooij gaan rijden in de klassiekers? Leuke opties aan een lage prijs.

johnnyvdlaar

Poeh eschborn Frankfurt is echt een hoofdbreker. Normaal verwacht je daar degenkolb, kristoff en Ackermann. Maar die zijn allemaal van ploeg veranderd. Bora zal die wedstrijd wel belangrijk vinden. Dus komen die dan met Bennett langs?

Magnus Cort durf ik wel te nemen. Maar Rick Zabel durf ik denk ik niet aan.

WilliamS23

'@Wielergekkie Er staan slechts 33 renners gepulbiceerd van 13 teams. Dus dat is logisch dat je daar nog weinig troeven zult hebben.

En Trentin staat er gewoon in bij mij. Is in veel koersen gewoon de kopman van UAE is mijn verwachting.

WilliamS23

'@arjenzvob, ik vond de 7e plek in GW van van Hooydonck toch wel heel netjes vorig jaar. En haalde 106 punten. Echter heeft ie dit jaar nog geen kilometer in wedstrijdverband gereden.

Zelf teer ik niet te veel op teampunten en dus heb ik maar 2 Jumbo's op het moment.

tijsbaas

Volgens Sporza rijdt Kristoff o.a. de Scheldeprijs, Milaan - Turijn en Omloop ook.

Ragnar Lolbroek

Wat denken jullie hier van Sagan. Staat als enige klepper vermeld bij MT. De resultaten zijn wel al een aantal jaar wat minder. Komt hij er bij jullie in voor 3,5 miljoen.

danusz1986

'@Forza

Ik had Kristoff de afgelopen jaren en toen viel hij vies tegen. Durf hem niet weer aan. Ben eigenlijk weinig zeker van de sprinters behalve Jakobsen. Ewan rijdt niet veel en volgens mij ook geen Scheldeprijs. Gaviria ook en die zit met Ackermann. Philipsen en Merlier idem. Lastig. Rest is wel in te vullen qua kasseien en heuvelrenners.

WilliamS23

'@danusz1986

Kristoff haalde na de scorito races nog een 14e en een 3e plek die volgens mij niet meetelden. Verder is ie nu een miljoen goedkoper, nieuwe ploeg en goed gestart dit jaar. Ik heb hem vooralsnog mee.

Caene91

Merlier durf ik wel doen. Kan in KBK al onmiddellijk een heel goed resultaat rijden en dan is een deel van dat anderhalf miljoen al verantwoord. Verder zie je toch vaak dat wanneer ze beiden starten (met phil.) Dat ze beiden een goed resultaat kunnen neerzetten.

Alles blijft natuurlijk gokken, maar dit lijkt me toch wel een beetje te verantwoorden

Jasperdewaal11

Nou Gaviria voor de 3e x positief op covid in 2 jaar tijd. Die zal balen....

RvhC74

Haalt Teunissen echt veel meer punten als bijvoorbeeld Laporte, Vermeersch of Matthews

Nu zonder Flipje rijdt nog niet veel klassiekers, nu wel veel meer mogelijkheden en betere selectie totaal

Hoe kijken jullie hier tegen aan

tinus-dordt

Heren,

Heerlijk het puzzelen is weer begonnen.

Ik ben de laatste kassei mannen aan het inklikken.
Chauvinistisch als ik ben wil ik eigenlijk een keuze maken tussen Teunisse en van Baarle, beide zou kunnen qua budget. Heb zowel pidcock als van aert.
Van wie verwachten jullie meer incl. Teampunten?
Of toch een andere kassei vreter voor dit bedrag kiezen?!

Alvast bedankt!!

Hay

Kan er duidelijkheid worden verschaft of Milaan-Turijn een wedstrijd is voor de sprinters (zoals in 2020) of voor de klimmers (zoals in 2021)? Zo lees ik op internet “Daarmee geldt het niet zoals dit jaar als voorbereidingswedstrijd op de Ronde van Lombardije, maar als opwarmer voor Milaan-Sanremo, die drie dagen later wordt verreden (19 maart).”, dit zou dan kunnen duiden op een wedstrijd voor de sprinters. In de preview van Scorito staat bij Milaan-Turijn “met een aankomst op de gevreesde Superga is deze klassieker bij uitstek een koers waar de beste klimmers kunnen zegevieren” De Superga is bijna 5 km a 9%, lijkt me niet echt een voorbereiding op Milaan-San Remo. Wie weet het antwoord? Als Scorito meeleest kunnen zij wellicht ook duidelijkheid verschaffen.

Ketjap Manis

Wat betreft de sprinters zou Ackermann ook nog een optie zijn. Heeft er al 6 op het programma en er is ook kans dat hij in Scheldeprijs (Gaviria laatste 3 jaar niet gestart) en Eschborn (Gaviria rijdt 5 dagen later de Giro) nog opgesteld gaat worden.

Punct

Ha tinus-dordt,

Qua teampunten kun je vooralsnog beter voor Kwiatkowski gaan, die start 5x samen, terwijl Van Baarle 3x samen start.

Voor Van Aert geldt: Laporte, Tiesj, Laporte en Teunissen delen 6 ritten, Tosh en Eenkhoorn 5.

CooperFish

Wat heeft iedereen een beetje qua verdeling. Sprinters, heuvelrijders, knechten etc #durftevragen

1 2 ... 16 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.