Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 18 ... 93 94
bram de tank

Ik heb mijn team aardig op orde. Ik baal dat ik geen ruimte heb voor Senechal, maar voor de rest ben ik zeer tevreden over mn team.

Ik heb nog 2 mlj over voor een heuvelman. Ik dacht zelf aan Aranburu, Gaudu of Woods. (Valverde heb ik al).
Kan ik beter voor de zekerheid van een Gaudu of Woods gaan of voor de veelzijdigheid (en meerdere starts) van Aranburu?

arjenzvob

Ik zou eerder Valverde vervangen voor Aranburu. En dan een leuke heuvelpick nemen, Cosnefroy bijvoorbeeld.

bram de tank

Dank je wel Arjenzvob. Cosnefroy had ik al in mn team, samen met valverde en pogacar. Ik ga nog eens serieus nadenken over Valverde. Dank je voor de tip

Kadare

Ik zat ook wel met Teunissen in mijn hoofd. Maar zijn jullie niet bang voor Kooij of Dekker in de sprintkoersjes? Kooij staat er voor Kuurne ook al op. Met alleen teampunten en een sporadisch plekje achter in de top 20 lijkt hij me toch te duur.

danusz1986

Mensen die Johanessen meenemen ook al weet je niet waar hij gaat rijden?

BrackenRidgeCycling

hij staat bij de omloop

rbc1912

Johannesen staat er bij mij vanaf het begin in. Kan een hele leuke gok worden. Tenminste: dat gevoel heb ik

-Wielerfan

Even over Capiot:

Start in de omloop en Kuurne..
Zal hij nog meer ritten rijden?

Zo ja, lijkt me het een heel leuk koopje. Zeker als hij mee doet aan de sprintklassiekers.

Kadare

Bij Capiot is het wel de vraag of hij geen last gaat krijgen van de bokser en misschien ook Hofstetter.

Niballie

En Swift en McLay heb je ook nog.

danusz1986

'@Bracken

Dat is zijn broer.

BrackenRidgeCycling

Die kan ook een stukje hard fietsen hoor

KV

Is een identieke tweeling maar ze verschillen wel een paar watt.

Had nochtans gelezen dat Tobias omloop zou doen. Zal misschien nog aangepast worden.

Matsoe

Bas tietema, meenemen of niet?

arjenzvob

Een team zonder Bas Tietema is incompleet!

groppiestan

Ik vond het wel geniaal dat hij zichzelf niet meeneemt. Iets ander spel, maar toch....😅

tijsbaas

'@KV Ja, aanvankelijk wel, maar volgens Scorito bijna overal afwezig (rood kruisje). Weten zij meer, of? Leek mij leuke 500.000 gok.

KV

Ja die rode kruisjes sowieso niet want daarvoor hebben ze geen wildcard. Die andere koersen verwacht ik hem wel nog (misschien niet parijs roubaix)

johnnyvdlaar

Ik heb o.b.v. de scorito api en procyclingstats weer een excel sheet gemaakt met alle coursen van alle renners. Je kan hem hier downloaden:
https://github.com/jvdlaar/scorito/raw/main/classics-2022.xlsx

Soms gaat er iets mis met namen van renners die dan niet helemaal matchen. Dus laat maar weten als er iets ontbreekt.

Laatst gewijzigd
Punct

Oh geweldig weer, dank @johnnyvdlaar
Vorige keer veel aan gehad.

Even mijn hoofdbreker delen: UAE. Trentin koerst wat af, maar staat ook opgesteld in 4 van de 5 ritten van Ackermann, met de Omloop zelfs ook met Molano. Ik heb niet het idee dat UAE een treintje gaat opstellen voor Ackermann, iemand die de tactiek van UAE wél kan uitleggen aan mij?

MarvinG

'@johnnyvdlaar klasse werk. Bedankt!

Jari Litmanen

Heb Senechal nu erin, maar ik heb nog een miljoen over. Kan hem upgraden voor Van der Poel – maar twijfel. Flipje heeft het tot nu toe ook niet gehaald.

Vind lastig hoor, de combi van Wolffpack maken en Jumbo.

Overwegen mensen Turgis mee te nemen? Voor mij groot vraagteken of hij zijn drie miljoen waard is. Kirstoff/Ackermann is ook nog een dingetje (met oog op Eschborn).

Hoekje

Turgis is de eerste die ik erin geklikt heb, totaal geen twijfel. Is ook gewoon kopman samen met Sagan.

Higuita voor 750k ook leuke renner, goede vorm. Op dit moment heb ik Schelling erin, maar twijfel nog tussen die twee. Sowieso heeft BORA voor de heuvels natuurlijk Schachmann ook nog dus best een prima ploegje.

mensFaber

Iemand een idee wat de rolverdeling bij Fenix gaat worden? Nu Merlier mee vanwege budget maar niet helemaal zeker gezien de aanwezigheid van Philipsen (vdP overweeg ik niet, te duur en zal wss in het begin niet de vorm hebben).

KV

'@Punct: ik kan me niet voorstellen dat Ackermann iets zal klaarspelen in de kassiekoersen, misschien enkel KBK wel, daar kan het inderdaad zijn dat Trentin zal moeten aantrekken voor Pascal.

Ben zelf ook nog wat in dubio tussen Trentin en Turgis, beetje zelfde types, nooit winnen maar er altijd bij zitten. Momenteel Turgis erin staan, maar vrees misschien ook dat Turgis in bepaalde (de minder zware) koersen voor Sagan zal moeten aantrekken (KBK, GW, MSR) omdat die wel de snelste van de 2 is. En dat kan natuurlijk wel wat puntjes kosten...

1 2 ... 18 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.