Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 20 ... 93 94
Valvuillerdemoz

'@Rad: Eens! Weg met die vage koersen. Het is al genoeg gokken met dat Scorito.

arjenzvob

Knap Astarloa. Mag jij vertellen wie je opgesteld hebt bij Milaan-Turijn.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Kwik, Kwek en Kwak. En jij?

KV

Sagan uiteraard meenemen voor Milaan Turijn! Ook een no brainer.

RTankink

'@Wielerfan Hoezo zou Senechal geen hoge kunnen gooien in MSR?

Harkie27

Coquard is ook al goed op dreef dit voorjaar. Staat ook bij veel koersen op de startlijst. Iemand die overweegt hem erin te klikken?

Arne Riis

Hoe denken jullie eigenlijk over Quickstep? De afgelopen jaren klikte er blind drie toppers en een knecht in (Flip, Asgreen, Lampaert, DeClerq oid), maar dit jaar twijfel ik. Alaphilippe rijdt weinig koersen voor veel geld en in de kasseienklassiekers zullen toch VanAert en Pidcock waarschijnlijk dominanter zijn dan de mannen van QS. En dan is er ook nog het geval Jakobsen, die voor de sprintklassiekers nodig gaat zijn, maar verder waarschijnlijk geen Teampunten gaat opleveren. Ik neig er voorlopg naar om DeClerq (oid) en Flip thuis te laten en me te beperken tot Fabio, Sénéchal en mogelijk Lampaert. Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Ik heb je laatste 3 namen. Dus ik hoop dat dat slim is.

Wicked Wout

Same here

jenzrscl

Ik heb fabio en senechal en mauro schmid van quickstep

Lang getwijfeld tussen senechal /asgreen/lampaert/flip

Flip rijd niet heel veel koersen
Asgreen/lampaert , 1 van 2 nemen vond ik riskant,
Senechal kan wat asgreen en lampaert kan , en is goeie 2de keus voor sprints

RTankink

'@Harkie die mensen zijn er zeker. Ik puzzel meestal pas zo kort mogelijk van tevoren dus weet niet zo goed wat er aan alternatieven in die prijscategorie zit, maar voor vrij weinig geld een renner die minstens 6 koersen rijdt, in zeker 3 daarvan kort kan eindigen, en altijd de kopman zal zijn vind ik op zijn minst het overwegen waard.

Geel truitje

En wanneer maak je senechal kopman ???
Rijd idd waarschijnlijk redelijk vaak top 5 maar waar?
en als hij t niet word eindigd hij buiten de punten en is een ander in de ploeg degene die t doet lampaert of zo dus bij hem en asgreen t zelfde verhaal

Vind deze mannen als kopman veel te risicovol
En als opvulling natuurlijk veel te duur

Maar ieder z’n mening

Pim96

'@Geel truitje wie ga je dan als kopman opstellen? Naast Van Aert en Pidcock natuurlijk wel de grootste kans op een top 5 of 10.

Ik vind wel een team met Lampaert en Senechal overkill (neem aan dat je daarnaast Pidcock en van Aert ook hebt). Dan ga je bij je heuvelteam en sprintteam gewoon te veel inleveren. Bij een Milaan turijn als sprintrit (grote kans) moet je echt meer gaan investeren in je sprintteam als voorheen. Dan volstaat een Ackermann met een Kristoff ernaast zoals voorgaande jaren echt niet meer.

Geel truitje

Past prima Pim maar de derde kopman op de kasseien is idd de grootste gok

Ik neem deze gok ook niet en kies voor trentin en colbrelli daarmee heb je veel opties en ik verwacht ze toch ook echt vaak in de top
(Ok ik denk colbrelli niet op eigen kracht maar daar verdenk ik m al een jaar van )

Maar het blijft een gok t kan zijn dat senechal de absolute kopman word bij qs ,maar vaak werkt dat niet zo bij qs

Geel truitje

En ben t met je een de sprinters daar zit een knel punt
Wat rijd merlier , groenewegen
Ewan te duur
Maar ik ga daar denk ik toch voor 2 goedkope 3e kopman optie als Meeus bol of een andere kneus
En jackobsen en nizollo al moet ik wel overtuigd worden dat nizollo panne of Schelde rijd

Geel truitje

Bedoel eigenlijk niet wat rijd merlier maar wat mag ie spelen ze hem wel uit en niet gewoon Philipsen dan is ie voor 1,5 zelfs te duur 😂

rbc1912

In de Tour eindigden Philipsen en Merlier soms beide in de top 3. Dus het 1 sluit het ander niet uit

oborobo

Bas Tietema heet toch niet echt zo?

au contraire

Nee hoor eigenlijk heet hij Sebastiaan Borst. Maar Bas Tietema bekt beter, nee alle gekheid op een stokje. Kijk eens rond zou ik zeggen.https://twitter.com/BasTietema?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

roburger

Wie verwachten jullie nog op de startlijst van Eschborn-Frankfurt, naast de bevestigde namen?

Ik denk aan Kristoff, Ackermann en Philipsen

arjenzvob

Die namen verwacht ik ook.

Overigens rijdt Kristoff volgens Sporza ook de Scheldeprijs en Milaan-Turijn. Dan wordt het toch wel wéér een no-brainer.

Ragnar Lolbroek

We zitten allemaal met vragen omtrent de startlijst van Milaan-turijn. Ik heb mij de bedenking gemaakt dat die startlijst mogelijk deels af te leiden valt uit de startlijsten van Tirreno-Adriatico & Milaan-San Remo. Dat is nog altijd niet de zekerheid waar we eigenlijk naar op zoek zijn, I know. Maar enfin...
- Tirreno-Adriatico: renners die hier starten, komen vaak warmrijden i.h.k.v. MS. Ze zijn dan toch al in Italië, dus kunnen ze gemakkelijk MT er even bijnemen.
Milaan-San Remo: MT is daar blijkbaar op de kalender gezet als voorbereiding op MS. Dan is het ook niet onlogisch dat renners MT gaan rijden met het oog op MS.

Laatst gewijzigd
GlennTour

En volgens Procyclingstats rijdt Kristoff geen SP en geen MT. Pasqualon rijdt wel MT.

HeldS

Kristoff - Laporte of Colbrelli - Van der Sande?

arjenzvob

Ik vind Sporza wel betrouwbaar.... Als je daar goed kijkt vind je nog iemand die wel aardig kan rijden die M-T op zijn programma heeft.....En nee, niet Sagan.

1 2 ... 20 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.