Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 21 ... 93 94
Pim96

Op Sporza staat Sagan ook niet bij Milaan Turijn ;)
Ik heb wel gespot wie Arjen bedoeld. Komt mooi uit, maar favoriet?

oborobo

Bij Johanessen staan allemaal rode kruisjes.

AKA34

Dit voorjaar gaan we opnieuw een dominantere Mads Pedersen zien denk ik. Plus hij rijdt ook nog eens BDP, wat niet op Scorito vermeld staat.

Laatst gewijzigd
AKA34

'@oborobo dat is omdat zijn team geen wild-card voor die koersen heeft.

Jeroen Vanroose

Wie laat zich vangen aan Wellen? :)

Jun Allrich

na vandaag weer een paar % meer...

RooieGek

'@pim96, waar zijn jullie op Sporza dan vanalles?? Ik vind het een waardeloze k*t pagina waar je niets kan vinden, en al helemaal geen startlijsten

Sjonge Jonge

'@RooieGek, gewoon via vergrootglas zoekterm 'Programma renners' invullen, komt ie vanzelf naar voren.

GoldenWallie

En jullie hebben van alle renners de programma’s bekeken dus? ;)

dvansteenis

Ik dacht dat ik een digibeet was haha gewoon zoeken op programma renners op de website en je ziet van een heleboel voorname renners het waarschijnlijke programma.
Pogacar staat daar bij Milan-Turijn maar als dat er een voor de sprinters wordt geloof ik niet dat hij daar start. .
Even er grotendeels wel uit maar Madouas is voor mij nog een vraagteken. Iemand die iets heeft gevonden over zijn programma?

Stijn Lemmens

Vraagje,

Milaan- Turijn is 1 maal een sprintkoers geweest! Waarop baseren jullie zich dat dit dit jaar ook zal zijn?
Een voorbereiding op Milaan- Sanremo kan toch ook een klimkoers zijn. Milaan- Sanremo is juist de koers waar alle type renners aan de start staan

Grtz

Ps ik hoop dit deze week toch duidelijk word

KV

'@Stijn: in 2020 werd het ook éénmalig net voor MSR gereden, vandaar dat dit nu ook logisch zou zijn. Normaal wordt MT in het najaar gereden net voor Lombardije en is het dus logischerwijze een klimkoers dan.

Matsoe

Ik vind het dit jaar extra lastig, veel mannen die ik wel wil maar niet passen, grootste knelpunt is nu Turgis en G Vermeersch, of Trentin en F. Vermeersch/Politt

Tijmen 257

Vind sagan en v avermaet eigenlijk te oud. Maar als ze rijden wat aangegeven staat pakken ze zoveel punten. Zouden jullie ze wel of niet nemen?

Ric

Ik zit ook een beetje met trentin of Turgis.
Eigenlijk wil ik ze allebei heel graag maar dan moet ik Senechal slachtofferen.

Platwalsers

Maak een keuze mannen, niet dat getut nog een week lang svp

Matsoe

Ik vind het wel grappig dat iedereen hier gefrustreerd is over Milaan-Turijn (mijzelf includerend), maar ook van SB is de startlijst voor het grootste gedeelte nog niet bekend.

Gladiool

Verschil is dat je voor sb wel weet welk type renner je nodig hebt en er al heel wat bekend zijn. Voor Sb kun je makkelijk 3 captains hebben.

Als je voor MT maar met 1 kopman komt omdat je verkeerd gokt kan je klassiekerspel de prullenbak in.

kevinraar

ik heb een team gemaakt

Milaan-San Barto

Heb nu Trentin, Turgis en Senechal.
Heb ook nog GvA, hij is oud maar pakte vorig jaar nog ff een berg punten. Sagan durf ik nie aan.
Daar staat tegenover dat ik weinig toppers in mn sprint/heuvelteam heb, maar durf dit risicootje wel te nemen denk ik

Denken jullie dat valverde strade bianche rijdt?
Volgens pcs wel, maar volgens Sporza niet...

ditisdavid

Vwb Milaan-Turijn kan het natuurlijk ook nog dat ze teruggaan naar het parcours van tot en met 2007, toen de wedstrijd ook in maart was, teruggaan, dwz wel Superga beklimmen maar niet erop finishen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de aankomst bergop blijft maar het is echt geen uitgemaakte zaak dat we een biljartvlak parcours zoals twee jaar geleden krijgen, toen hebben ze de route redelijk kort van tevoren aan moeten passen aan de corona-kalender terwijl het nu al ruim van tevoren gepland stond.

Wicked Wout

Had de hoop dat er op de gemeente website van Turijn iets zou staan over aangekondigde wegafsluitingen oid, maar ook daar nog niks te vinden... :-(

BrackenRidgeCycling

Kevin wat is je team

Sloddies

Goed bezig, Wicked Wout. Is er wellicht iemand die bij Matthijs de Ligt kan informeren. Die woont daar

arjenzvob

Haha wegafsluitingen uitzoeken! Respect... Niks aan het toeval overlaten 😉

1 2 ... 21 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.