Ik dacht dat ik een digibeet was haha gewoon zoeken op programma renners op de website en je ziet van een heleboel voorname renners het waarschijnlijke programma.
Pogacar staat daar bij Milan-Turijn maar als dat er een voor de sprinters wordt geloof ik niet dat hij daar start. .
Even er grotendeels wel uit maar Madouas is voor mij nog een vraagteken. Iemand die iets heeft gevonden over zijn programma?
Vraagje,
Milaan- Turijn is 1 maal een sprintkoers geweest! Waarop baseren jullie zich dat dit dit jaar ook zal zijn?
Een voorbereiding op Milaan- Sanremo kan toch ook een klimkoers zijn. Milaan- Sanremo is juist de koers waar alle type renners aan de start staan
Grtz
Ps ik hoop dit deze week toch duidelijk word
Heb nu Trentin, Turgis en Senechal.
Heb ook nog GvA, hij is oud maar pakte vorig jaar nog ff een berg punten. Sagan durf ik nie aan.
Daar staat tegenover dat ik weinig toppers in mn sprint/heuvelteam heb, maar durf dit risicootje wel te nemen denk ik
Denken jullie dat valverde strade bianche rijdt?
Volgens pcs wel, maar volgens Sporza niet...
Vwb Milaan-Turijn kan het natuurlijk ook nog dat ze teruggaan naar het parcours van tot en met 2007, toen de wedstrijd ook in maart was, teruggaan, dwz wel Superga beklimmen maar niet erop finishen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de aankomst bergop blijft maar het is echt geen uitgemaakte zaak dat we een biljartvlak parcours zoals twee jaar geleden krijgen, toen hebben ze de route redelijk kort van tevoren aan moeten passen aan de corona-kalender terwijl het nu al ruim van tevoren gepland stond.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.