Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 22 ... 93 94
Matsoe

Vind het wel jammer dat Flipje weinig rijdt. Is natuurlijk overal waar die rijdt favoriet maar ik neem hem niet mee

kevinraar

dit is nu mij team

WVA
MVDP
Pidcock
Turgis
Baarle
Kristoff
Alaphilipp
Roglic
Valverde
Schelling
Q Hermans
Ewan
Jakobsen
DvPoppel
Meeus
Stewart
Capiot
Dumoulin
Livyns
Lie

De Tourminator

Twijfels over Trentin en Alaphilippe. Ik moet er 1 laten vallen om wat budget over te houden voor de 2M en 1,5M mannen. Voorlopig Trentin de klos. Verder gaat MvdP bij mij niet mee door zijn blessure....

jenzrscl

Sagan of turgis?

GoldenWallie

Turgis

Fiepke

Voor mij ook Turgis.

Ik heb zowel MvdP als Flipje eruit gelaten. Maar in de 2 en 1,5 miljoen ook genoeg keus dus budget is zo op. Zit daar te twijfelen tussen Mohoric, Pollit en Moscon. Plek voor 2 maar.

Sprinters vind ik lastig. Heb nu zowel Jakobsen als Philipsen erin. Die laatste wisselen voor Merlier is optie om geld te besparen, maar hoeveel lever je er o in qua punten. Sowieso heb ik nog aanvulling nodig van 3 man in sprinters kern.

Pom titcock

Ik heb twee hoofdbrekers mannen, wat zeggen jullie over Buru en Pollitt?

Valvuillerdemoz

Pollitburo. Allebei nemen.

Pom titcock

Welke sprinters zullen de Scheldeprijs nog meepakken? Kristoff/ coquard zie ik bijv nog niet op de startlijst

TheBest

Politt en aranburu in mijn ogen hele degelijke picks. Politt laatste jaren steady op de kasseien. Aranburu mooie allrounder die ook zeker de nodige punten binnen zal fietsen. Ikzelf vind het mooi om ook de gok te wagen om bijvoorbeeld moscon en vermeersch mee te nemen. In mijn ogen hebben zij een hoger punten potentieel dan bijvoorbeeld een politt. Echter kunnen deze jongens ook maar zo op 0 eindigen...

Nog iets anders. Ik zoek voor de kasseien/heuvels/sprints altijd 3 echt goede kopmannen. Ik hoor nu van heel veel mensen dat zij alaphilipe niet meenemen omdat hij te weinig rijdt. Volgensmij rijdt hij 5 koersen waarbij die zomaar alle 5 top 3 kan eindigen. Echter ben ik heel erg benieuwd wie iedereen die flipje niet meeneemt als kopmannen meeneemt voor de heuvels/punch klassiekers. De meeste zullen gaan voor pidcock en pogacar. Wie zou dan jullie 3de keuze zijn?

KV

Flip zal er maar 4 rijden normaal gezien.
Dus echt weinig voor die prijs maar stel me net zoals jou diezelfde vraag.

RooieGek

'@TheBest

Lutsenko, Schachmann of Gaudu misschien

BlingSagan

Of de bekende parel Valverde

Ric

Wordt Bettiol hier bewust wat stil gehouden. Over toch eerder de keuze voor Mohoric, moscon etc?

Punchen of verzuipen

Bettiol is voor mij een beetje uit de categorie Wellens en Lutsenko. Vlammen (bijvoorbeeld in Bessèges), maar dan paar weken later opeens achteruit rijden. Maar voor die prijs wel een te begrijpen keuze, al is er in die prijscategorie inderdaad nog meer interessants te vinden.

BigMig

Woods kun je ook prima als kopman gebruiken in de heuvels

GoldenWallie

PB optie werkt bij mij voor geen meter. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Capra

Als 3e heuvelkopman kan ik kiezen tussen Barguil, Cosnefroy en Lutsenko.

Capra

Volgens Sporza start Kristoff wel bij de Scheldeprijs

Jan Janssens

'@TheBest ik denk dat jij er vanuit gaat dat hij Amstel rijdt maar dat doet ie dus niet. Enkel strade (daar zie ik veel opties tot kopman: poga en pidcock zekerheid. Cosenfroy, Kwiat, Higuita leuke gokje als 3de, vind alatrouwens nog niet in de topvorm hier), MSR (zie ik hem niet winnen met dit deelnemersveld, top 10 wel maar dus niet broodnodig als kopman), Waalse pijl (hier is hij voor mij absolute favoriet dus hier volg ik je weinig andere met die zekerheid buiten poga en roglic maar die kan je ook niet beide nemen), LBL (zie hem als favoriet maar zeker niet topfavoriet. Eerder poga of roglic en dan weer een waaier aan mooie derde captain picks. Hier rijdt ook ene remco mee vd zelfde ploeg dus voor zelfde geld moet hij benen stil houden). Zie hem dus enkel bij Waalse Pijl als must. Voor 4.5 mil dus te duur. Tenzij jij tegen argumenten hebt? 😀

bram de tank

Zal Turgis elke klassieker voor eigen kansen mogen rijden? Of zal hij in sommige ritten moeten knechten voor Sagan?

Daarom twijfel ik nog tussen good-old van Avermaet die altijd zijn punten pakt en Turgis

TheBest

'@Jan Janssens ik heb zeker geen tegen argumenten. Ik heb flipje er vanaf het begin constant ingeklikt. Tot ik stiekem ook wel een beetje begon te twijfelen of hij het wel helemaal waard zou zijn. Ik was vooral benieuwd naar de alternatieven maar met pidcock en pogacar is een gokje als 3de kopman ook altijd leuk! Bedankt voor je antwoord!

Pim96

Bij het invullen van mijn captains kwam ik zonder Flip vooral in de problemen bij Strade. Higuita denk ik echt te licht voor Strade. Bij AG2R verwacht ik eerder Vendrame dan Cosnefroy. Kwiatkowski is ook geen garantie voor top 10 daar. Dan is Flip er toch heel lekker inslikken hoor als captain.

Jan Janssens

Ik zie Benoot ook wel nog iets doen in de strade en ook niet verkeerd als 3de kopman..

@TheBest ik had hem er ook direct ingeklikt hoor maar dan toch met spijt eruit gehaald om wat breder te zitten. Vooral WP geeft nog wrang gevoel.. maar voor 4.5 dat is wat veel voor enkel die koers dus ga hem eruit laten :)

zjoop

Heel graag feedback op mijn team

V aert
Pidcock
Asgreen
Senechal
Turgis
Colbrelli
Trentin
Mohoric
Moscon
Pogacar
Higuita
Schelling
F.Vermeersch
Jakobsen
Meeus
Capiot
Merlier
Bystrom
Kron
Campenaerts

Laatst gewijzigd
1 2 ... 22 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.