Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 29 ... 93 94
fringale

d

Arne Riis

Volgende pagina…

Jan Janssens

Ewan zit bij mij ook in mijn maag. Eigenlijk moeten sprinters en de schelde en de panne rijden (en als het helemaal top is nog EF). Nu Ewan rijdt sowieso de panne. Op schelde staat hij niet maar heeft ie wel al gereden (wat heeft hij anders te doen?). Of zouden ze die voor De Lie gunnen? MSR rijdt Ewan dan als extra maar daar zijn veel alternatieven. Jakobsen staat er sowieso in. Maar 2 top sprinters zijn toch must denk ik voor moest eentje uitvallen of slecht gepositioneerd zitten.. Philipsen zit met Melier id ploeg. Denk dat Merlier de panne krijgt en schelde voor philipsen..

Natuurlijk blijft gewoon MT super belangrijk wat het nu wordt. Als dat sprinten zal Ewan wel mee doen in voorbereiding MSR en kan je dan eigenlijk niet zonder...

Moeilijk...

Capra

Wat ook heel interessant is, is de UCI ranglijst voor ploegen.
Na dit seizoen kunnen de beste 18 ploegen een World Tour licentie krijgen/behouden.
Ploegen als Intermarche Wanty Gobert, Arkea en Lotto Soudal zitten op de wip en zullen dus voor elk puntje moeten vechten.
Die gaan dus waarschijnlijk ook voor een 8e of 10e plaats sprinten ipv te laten lopen als ze toch niet meer kunnen winnen.
Denk aan een Ewan, Kristoff etc.
Kan meespelen.

Milaan-San Barto

'@Ric ik zie fuglsang zeker wel als interessante pick, zie hem in SB, WP en LBL, zeker top 10 eindigen, en dan heeft hij nog wat meer kansjes

Over Kristoff, weet ik ook niet wat ik moet denken. Welk programma is leidend denken jullie? Pcs of sporza?

daan_zeelen_811806

Sporza doorgaans zeer goed ingelicht in tegenstelling tot PCS waarbij de informatie vaker niet klopt

Malathion

MT is toch allang bekend jongens.

Wel goed je research doen.

arjenzvob

'@Malathion Je bevindt je op glad ijs he. Als je nu weer met dat parcours van 2020 of 2021 komt, is je berichtje vrij sneu ;)
Iedereen zoekt info. De podcasts weten het niet....
Dus als je het weet, kom maar op met je bron en snoer ons allemaal maar de mond haha!

Jeroen Vanroose

'@Stijn Lemmens Clarke idd goed bezig, maar die staat voorlopig enkel voor Omloop op programma.

Nielsbax

Is er nog iemand geweest die zo’n mooi excel blad heeft gemaakt met alle renners erin en welke koersen ze rijden?

Cyclomenno

Op sporza staat een artikel met interview Hilaire Van Der Schueren die aangeeft dat Kristoff en Pasqualon hun kopmannen voor Omloop en Kuurne zijn, zou me dus verbazen als Kristoff niet aan de start verschijnt.

Malathion

It’s out there Arjen! Ik kan namelijk niet schaatsen.

encanto

Zouden jullie het (met name qua aantal) aandurven met de volgende puncheurs.. pidcock, schachmann, pogacar, cosnefroy, mohoric, lutsenko en covi. Gevoelsmatig is het te veel (al zijn er een paar die natuurlijk ook de kasseien rijden) en heb ik nu maar 1 echte topsprinter (en 3 b-categorie). Echter qua scoritopunten is dit (pidcock buiten beschouwing) niet heel veel...alle tips zijn welkom

Wicked Wout

'@arjen en bambi, er gaat nu idd een plaatje rond op Twitter. Hoop eigenlijk dat ie 'fake' is...

ZK

Benji is betrouwbaar, dus wordt helaas sprinten...

GoldenWallie

Senechal, Trentin en Ackerman / Senechal, Turgis en Philipsen / Lampaert, Trentin en Philipsen.
Laatste keuze hier (voorlopig haha), wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
KV

Yip

Volgens mij zal Ewan ook wel van de partij zijn dan en wordt hij wel zeer interessant. Voorlopig nog Jakobsen door Scheldeprijs. Beiden zal budgetgewijs niet lukken. Moeilijke knoop.

arjenzvob

Ah ik zie het nu. Ja, Benji is zeker betrouwbaar. Benieuwd of Ewan Milaan-Turijn gaat doen! Zo ja, no-brainer!
En de sprinters worden nu nóg belangrijker in je team.

RooieGek

Wie is Benji? 😂😂

arjenzvob

Benji Naesen. Legend. Lanterne Rouge.
Tip: als je echt tijd over hebt. Ze nemen alle teams door voor 2022 en plaatsen daags voor (grote) koersen een zeer goede voorbeschouwing op youtube.

HB

Jammer dat de route toch nog uitgekomen is voor de deadline. Het was toch redelijk duidelijk dat dit een sprintkoers zou worden. Ook al ruim een week geleden bevestigd door onderstaande (geen officiële bron, maar wel zeer betrouwbaar).

https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1493476614558072835

Pom titcock

Wie heeft de gouden tip voor een sprinter die top 10 rijdt in:
-panne
- mt
-Scheldeprijs
- EF

ZK

'@HB de aanname dat het sprintkoers zou worden was er zeker, dat was bij meeste wel bekend. Echter, werd het klassieke sprint, zoals nu (en wat MS echt niet is), zou het soort MS-light worden met klimmetje 10-20km voor finish of dan toch nog verrassend klassiek parcours, waardoor met een verkeerde aanname echt te weinig klimmers zou selecteren.. dus ondanks de vermoedens toch wel fijn dat het voor de deadline bevestigd is.
En je 1e bericht op forum trouwens haha, was feit dat jij het al dacht te weten reden genoeg om account voor aan te maken? #meelezers

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@superheldkuijer. Zie je inbox.

mas22

Op scorito staat nu ook dat ze voor MT een vlak parcours verwachten

1 2 ... 29 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.