Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 31 ... 93 94
CooperFish

De b&b sprinter Luca mozzato wordt gezien als een potentiële klassieker verrassing dit seizoen (IndeLeiderstrui). Echter staat die maar bij de eerste twee ritten van het voorjaar op de programma. Gaat die nog meer rijden of wordt dat later pas bekend?

Scrobinho

Volgende pagina

Stijn Lemmens

Ackermann zie ik ook wel alle sprintkoersen rijden

ZK

Zal het niet beetje verdeeld worden met Gaviria?

Stijn Lemmens

Als ze beide in vorm zijn zullen ze volgens sommige koersen wel samen afwerken.

Frankfurt zal Gaviria niet niet doen want gaat naar Giro.
En ackermann als Duitser kan je daar wel opschrijven

Antonini

Ah Mozzato was mijn verrassing, maar die gaat nu 10% pickrate omhoog.

Platje

Doordat je er nog een keer over begint nog eens 5% 😝

Laatst gewijzigd
tijsbaas

In de wedstrijdkalender op de website van Lotto Soudal vind ik Milano - Torino niet terug. Veranderen zulke dingen (vaak) last-minute of lijkt Lotto dus niet te mee te gaan doen?

KV

Is inderdaad wel interessant. Die kalender lijkt mij redelijk uitgebreid en klopt dus mogelijks wel. Vorig jaar heeft lotto ook niet meegedaan.

Jopster

Even eerlijk het toevoegen van Milano - Torino aan het scorito spel slaat toch nergens op als het parcours nu officieel niet eens bekend is. Er is maar 1 coureur die daar aan de start staat die ik eventueel overweeg.

KV

Denk dat scorito het zich ondertussen ook wel al beklaagt

Antonini

Ik begrijp de overweging wel om een extra (sprint) etappe toe te voegen, zeker gezien het startersveld daar de afgelopen jaren. Jammer dat er weinig bekend is, maar dat kan Scorito ook niet voorzien.

Aan de hand van andere koersen en voorgaande jaren kun je wel schatten wie daar aan de start gaan staan en kanshebber zijn.

Vergeet ook niet dat over de andere koersen ook niet 100% zekerheid is qua startersveld. Neem bijvoorbeeld Brugge, Scheldeprijs en EF, dat is ook maar gissen. Ook Dwars door Vlaanderen en Brabantse Pijl zijn eigenlijk enorm gokjes en tellen net zo hard mee als de Ronde en Roubaix.

Rad

Over die Mozzato, voor mij eigenlijk alleen interessant als hij MT / SP gaat rijden, maar daar is nog niks van bekend? En in die ploeg hebben ze meerdere B-sprinters rondlopen.

CooperFish

Tips voor de Milaan-Turijn en EF voor de sprinters? Kijken naar wat hier al eerder gezegd wordt naar de afgelopen jaren?

Stijn Lemmens

Wie o wie Meeus of Van Poppel

BrackenRidgeCycling

Meeus for sure

CooperFish

Meeus ja of anders nog Garcia Cortina

JdeWal

Molino Torino is waarschijnlijk voor de punchers. Alleen 2020 was het een vlakke koers en finale. Alle andere koersen was finish op een heuvel. Ik ga er vanuit dat dat nu weer zo is.

Jan Janssens

Zou Mozzato EF rijden? B&B staat op de startlijst van Dunkerque, Franse ploeg bij Franse koers (met veel sprinten). Zou misschien eerder daar starten dan ondanks dat B&B ook wel altijd present is op EF..

Gillejan

https://mobile.twitter.com/BenjiNaesen/status/1496160638376292354

Een linkje naar het parcours van Milaan Turijn

Wat denken jullie van Hofstetter?

& welke pick: Laporte of Trentin?

Jun Allrich

Ondertussen hier een lichte vorm van paniek. Geen Flipje en met Wellens voelt niet lekker.
Ik zou Ewan er nog graag bij hebben maar wil Fabio of Kristoff niet laten vallen.
FOMO voor Colbrelli. Gaat Jumbo het doen of wordt het Quickstep zoals elk jaar...

Oh ja Scorito en Sporza wielermanager door elkaar invullen helpt ook niet.

Stijn Lemmens

TOP 20 Milano- Torino

1
DÉMARE Arnaud Groupama - FDJ
2
EWAN Caleb Lotto Soudal
3
VAN AERT Wout Team Jumbo-Visma
4
SAGAN Peter BORA - hansgrohe
5
VAN POPPEL Danny Circus - Wanty Gobert
6
BOUHANNI Nacer Team Arkéa Samsic
7
GAVIRIA Fernando UAE Team Emirates
8
BELLETTI Manuel Androni Giocattoli - Sidermec
9
SMITH Dion Mitchelton-Scott
10
SWIFT Ben Team INEOS
11
VENDRAME Andrea AG2R La Mondiale
12
NAESEN Lawrence AG2R La Mondiale
13
VAN DER POEL Mathieu Alpecin-Fenix
14
CIMOLAI Davide Israel Start-Up Nation
15
NAESEN Oliver AG2R La Mondiale
16
MARENGO Umberto Vini Zabù - KTM
17
KONYCHEV Alexander Mitchelton-Scott
18
VANSPEYBROUCK Pieter Circus - Wanty Gobert
19
BENNETT Sam Deceuninck - Quick Step
20
SBARAGLI Kristian Alpecin-Fenix

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Stijn: dit is jou voorspelling?

CooperFish

Is volgens mij de uitslag van 2020 toen het een sprint parcours was

Valvuillerdemoz

Op de startlijst van Milano - Torino vind je Lotto Soudal niet terug. Is de lijst van deelnemende ploegen wel compleet, of kunnen daar ook nog last-minute veranderingen in optreden?

1 2 ... 31 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.