Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 32 ... 93 94
Stijn Lemmens

volgende pagina

Stijn Lemmens

dag

Geel truitje

Demare ????

Heeft ie weer trappers op z’n fiets gemonteerd??

Masterw

ik heb nog centen om barguil om te zetten naar evenepoel, maar of dit rendabel is....

encanto

Met het feit dat MT een sprintkoers wordt, moet mijn team op de schop. (alleen jakobsen als topsprinter is te weinig nu). Wie van de volgende kasseimannen zouden jullie opofferen en waarom? Turgis, senechal, colbrelli of kristoff. Dan zijn natuurlijk de eerste twee en de laatste twee vergelijkbaar qua type... de eerste twee zijn persoonlijke favorieten dus wil ik eigenlijk niet aankomen, maar als ewan/philipsen MT rijden dan zullen die toch een groter potentieel hebben......

Baskeee

Nu valt of staat mijn team weer met de vraag of Ewan MT gaat rijden ja/nee. Wat een heerlijk gepriegel toch de hele dag zo.

Laatst gewijzigd
CooperFish

Ik heb de eerste drie en geen Kristoff. De man in wel in vorm maar Ewan gaat denk meer punten halen als die ook Turijn gaat rijden.

arjenzvob

Precies wat @Bas zegt, dat is wel essentieel voor mij voor het wel of niet nemen van Ewan. Weet iemand of Lotto Soudal MT gaat rijden? Ik heb al op verschillende plekken gezocht, maar tot op heden niet gevonden.

Biniam Girmay rijdt Eschborn-Frankfurt. Hij was al interessant, maar als dit betekent dat Kristoff die niet rijdt....

Laatst gewijzigd
encanto

'@cooper: Dank dat is mijn gedachte ook ergens, maar ging er blind vanuit dat Kristoff EF zou rijden...als dat ook al twijfelachtig is ivm girmay, dan moet ik misschien daarin switchen

Ric

Op sporza staat wel dat Kristoff de Scheldeprijs rijdt. Als hij ook EF rijdt en naar verwachting ook bij Milan Turijn op het toneel verschijnt (hij rijdt MSR ook namelijk) dan houd ik Kristoff er toch heel graag bij.

arjenzvob

Ook de podcast van De Tribune staat online, zeer zeker het luisteren waard!

ditisdavid

Girmay en Kristoff hebben al wel samen gekoerst dit jaar dus het kan evengoed het geval zijn dat hij in de leadout van Kristoff plaatsneemt in Frankfurt.

Jan Janssens

Girmay rijdt de Giro, denk niet dat hij dan EF ervoor mee neemt?

Gladiool

Ik denk dat Wanty het zelf wel beter weet als ze het zeggen in een artikel op deze site :p.

Jan Janssens

Excuses had het artikel nog niet gezien :)

Jan Janssens

Zouden ze Kristoff zijn paradepaardje echt afnemen dan? Toch gewoon lekker op zen Wanty's met 2 sprinten niet?

ZK

Bij wanty kan alles. Maar niet aannemelijk dat ze girmay sprint laten aantrekken als hij week later de afmaker moet zijn. Laatste kans om trein te testen. Als kristoff start dan moet hij op eigen kracht bij treintje aanpikken

Wielertje12

Wie is er dan interessanter bij Wanty? Girmay of Pasqualon? Want die kan ook sprinten en een heuvel over

RooieGek

Allemachtig, wat zijn er veel mensen die dit forum niet helemaal lezen en elke keer dezelfde vragen stellen. Afgelopen jaren kwamen hier nog wel leuke namen voorbij, nu is het elke keer, wie rijdt er MT of EF..........

Mensen lees het forum gewoon eens rustig door en kijk elke dag even vanaf waar je gebleven vent, dan mis je niets en hoeven we het niet steeds over hetzelfde te hebben.

RooieGek

Meneer De Haai heeft dit al eerder geplaatst!

Yes, our programs coincide up to the Tour de France. To be able to perform at his best he needs me and I need him. After the Algarve, a very intense period will begin with the Flemish countryside, with Omloop Het Nieuwsblad, Kuurne-Bruxelles-Kuurne, Le Samyn, then Tirreno-Adriatico, Milan-Turin, Milan-Sanremo and then again with Gent-Wevelgem, Giro of Flanders, Amstel Gold Race and Paris-Roubaix. This year no Giro d’Italia, he will be all-in on the Tour”

In vergelijking met dat interview mis ik op Scorito groene bolletjes bij de Omloop, Milan-Torino, AGR & Parijs-Roubaix. En dan rijdt ‘ie volgens Sporza ook nog eens de Scheldeprijs die op Scorito eveneens mist.

GoldenWallie

Hoeveel mensen hebben Kristoff er al uitgeklikt 😂

Jasperdewaal11

'@RooieGek je neemt mij de woorden uit de mond ;)

arjenzvob

Ach @RooieGek Dat heb ik nog liever (al is het zeker irritant) dan alle meelezers die straks doodleuk vermelden dat ze het ontzettend goed doen, zonder ooit iets geplaatst te hebben.

encanto

Ok..laat ik wat delen: hoor niemand over Ganna..en gezien zijn potentie (ook als ploeggenoot) en ambitie is hij toch iemand die ik er steeds inklik

RooieGek

Mooi stukje!

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/tien-potentile-verrassingen-voor-de-klassiekers-van-2022

1 2 ... 32 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.