Met het feit dat MT een sprintkoers wordt, moet mijn team op de schop. (alleen jakobsen als topsprinter is te weinig nu). Wie van de volgende kasseimannen zouden jullie opofferen en waarom? Turgis, senechal, colbrelli of kristoff. Dan zijn natuurlijk de eerste twee en de laatste twee vergelijkbaar qua type... de eerste twee zijn persoonlijke favorieten dus wil ik eigenlijk niet aankomen, maar als ewan/philipsen MT rijden dan zullen die toch een groter potentieel hebben......
Precies wat @Bas zegt, dat is wel essentieel voor mij voor het wel of niet nemen van Ewan. Weet iemand of Lotto Soudal MT gaat rijden? Ik heb al op verschillende plekken gezocht, maar tot op heden niet gevonden.
Biniam Girmay rijdt Eschborn-Frankfurt. Hij was al interessant, maar als dit betekent dat Kristoff die niet rijdt....
Allemachtig, wat zijn er veel mensen die dit forum niet helemaal lezen en elke keer dezelfde vragen stellen. Afgelopen jaren kwamen hier nog wel leuke namen voorbij, nu is het elke keer, wie rijdt er MT of EF..........
Mensen lees het forum gewoon eens rustig door en kijk elke dag even vanaf waar je gebleven vent, dan mis je niets en hoeven we het niet steeds over hetzelfde te hebben.
Meneer De Haai heeft dit al eerder geplaatst!
Yes, our programs coincide up to the Tour de France. To be able to perform at his best he needs me and I need him. After the Algarve, a very intense period will begin with the Flemish countryside, with Omloop Het Nieuwsblad, Kuurne-Bruxelles-Kuurne, Le Samyn, then Tirreno-Adriatico, Milan-Turin, Milan-Sanremo and then again with Gent-Wevelgem, Giro of Flanders, Amstel Gold Race and Paris-Roubaix. This year no Giro d’Italia, he will be all-in on the Tour”
In vergelijking met dat interview mis ik op Scorito groene bolletjes bij de Omloop, Milan-Torino, AGR & Parijs-Roubaix. En dan rijdt ‘ie volgens Sporza ook nog eens de Scheldeprijs die op Scorito eveneens mist.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.