Volgens Sporza start Kristoff in OHN, maar zowel bij PCS als op de website van OHN zelf staat hij niet op de startlijst.
Gisteren las ik een interview met Hilaire van der Schueren waarin hij zegt dat Kristoff hun grote troef wordt in het openingsweeekeinde.....
Ga er toch vanuit dat hij het het beste weet....
Zou wel gek zijn als Kristoff überhaupt niet start na dit artikel van gisteren inderdaad.
https://sporza.be/nl/2022/02/22/intermarche-wanty-gobert-verkent-de-omloop-om-kasseigevoel-op-t~1645536477914/
Ik neem 'm ook mee. Twijfelde tussen Kristoff & Laporte maar denk dat dan Kristoff toch net m'n voorkeur heeft omdat die hoogstwaarschijnlijk E-F rijdt.
Geloof er niet in dat Kristoff niet de grote van voor EF is, Zelfs scorito noemt hem ‘de man van EF” Geen reden voor mij om hem er uit te halen dus
Mocht Kristoff idd omloop en schelde niet rijden dan twijfel ik wel sterk om hem er in te houden
Wat denken jullie van Degenkolb?
Rijdt verder vrijwel dezelfde koersen, goeie kans op EF, en miljoentje goedkoper die ik ergens anders goed kan gebruike
Waarom twijfelen mensen nog steeds of Kristoff het openingsweekend rijdt? Je hoeft niet eens heel erg goed te zoeken om te weten dat hij ze beide rijdt.
Tip: google Hilaire Verschueren
Degenkolb: Ik snap dat je aan hem denkt, maar mist pure sprintsnelheid tov de échte sprinters en de categorie waar hij in valt schaal ik Wout, Pedersen, Kristoff , Cort Nielsen en Colbrelli hoger in.
Excuus KV ik zie dat Pedersen Idd de 18e al was toegevoegd op pcs aan Brugge.
Ik had Pedersen al een beetje gestreept meer ik lees en hoop op verschillende podcasts zijn naam nadrukkelijk naar voren komen. En zag ineens Brugge die ik eerder nog niet zag.
Ben benieuwd wat hij nog meer aan de lijst toe gaat voegen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.