Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 33 ... 93 94
De Meesterknecht

Omslaan.

RvhC74

Ewan of Philippsen??

Tosh van der Sande hoe denken jullie daar over?

Is Covi een must have? ik vraag het mij af, wordt wel vaak getipt...Ook die Noor trouwens

Graag jullie reacties...

Marsthinaikos

Ewan
Tosh, aardige kerel
Waarom vraag jij je dit af? Uitslagen? Vorm? Ploeg?
Wat verwacht jij van de wielervoorjaar Reneetje?

Jeroen Vanroose

Op basis van wat nemen jullie Girmay? Leek mij ook interessant, maar staat enkel voor Sanremo op planning voorlopig?

Edit: laat maar, net artikel gelezen :)

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Tosh zal veel koersen rijden, maar naar ik denk alles in dienst. Dus dichte uitslagen verwacht ik niet.

mas22

Tosh kan interessant zijn voor de teampunten, verder zal hij waarschijnlijk alleen maar in dienst rijden van. Hij rijdt wel veel koersen.

Capra

Volgens Sporza start Kristoff in OHN, maar zowel bij PCS als op de website van OHN zelf staat hij niet op de startlijst.
Gisteren las ik een interview met Hilaire van der Schueren waarin hij zegt dat Kristoff hun grote troef wordt in het openingsweeekeinde.....
Ga er toch vanuit dat hij het het beste weet....

Valvuillerdemoz

Kan ook zijn dat Hilaire iedereen zand in de ogen strooit en zaterdag ineens Grmay naar voren schuift !😄

Pantani_83

Kristoff neem ik mee. Zeker met het oog op de laatste klassieker die uiteindelijj evenveel punten oplevert als de RvV.

Jurrienz

Zou wel gek zijn als Kristoff überhaupt niet start na dit artikel van gisteren inderdaad.

https://sporza.be/nl/2022/02/22/intermarche-wanty-gobert-verkent-de-omloop-om-kasseigevoel-op-t~1645536477914/

Ik neem 'm ook mee. Twijfelde tussen Kristoff & Laporte maar denk dat dan Kristoff toch net m'n voorkeur heeft omdat die hoogstwaarschijnlijk E-F rijdt.

Laatst gewijzigd
Ric

Mads Pedersen zijn klassiekers beginnen ook met de dag op te lopen.

KV

'@Ric: hoe bedoel je? ik zie geen verschil met de vorige dagen?

Wicked Wout

'@arjen, inderdaad mooie podcast van De Tribune. Begin nu wel te twijfelen om heel de Lotto-ploeg er in te klikken ;-)

Matsoe

Heb zojuist alles weer omgegooid om flip er toch weer in te fietsen. Denk er nu wel te zijn, hopelijk

Matsoe

Ben trouwens wel weer benieuwd naar youri's wielertips, ga er wss niks mee doen maar toch is het elk jaar weer leuk.

groppiestan

Echt leuk dit jaar. Ik heb nog nooit zoveel sprinters meegenomen.
Verder wel gek om maar 1 van de originele big 3 mee te nemen, maar zal vast niet de enige zijn.
To kristoff or not to kristoff is the question. Ik heb hem voorlopig er gewoon nog in.

ZK

'@KV waarschijnlijk kijkt @Ric niet op PCS/Sporza, maar naar de altijd achter lopende groene bolletjes bij scorito

Milaan-San Barto

Geloof er niet in dat Kristoff niet de grote van voor EF is, Zelfs scorito noemt hem ‘de man van EF” Geen reden voor mij om hem er uit te halen dus

Mocht Kristoff idd omloop en schelde niet rijden dan twijfel ik wel sterk om hem er in te houden

Wat denken jullie van Degenkolb?
Rijdt verder vrijwel dezelfde koersen, goeie kans op EF, en miljoentje goedkoper die ik ergens anders goed kan gebruike

arjenzvob

Waarom twijfelen mensen nog steeds of Kristoff het openingsweekend rijdt? Je hoeft niet eens heel erg goed te zoeken om te weten dat hij ze beide rijdt.

Tip: google Hilaire Verschueren

Degenkolb: Ik snap dat je aan hem denkt, maar mist pure sprintsnelheid tov de échte sprinters en de categorie waar hij in valt schaal ik Wout, Pedersen, Kristoff , Cort Nielsen en Colbrelli hoger in.

tinus-dordt

Goedenavond,
Is er eigenlijk een subpoule van dit forum?
Ben heel benieuwd naar de teams dadelijk. Alvast bedankt!!

Ric

Excuus KV ik zie dat Pedersen Idd de 18e al was toegevoegd op pcs aan Brugge.
Ik had Pedersen al een beetje gestreept meer ik lees en hoop op verschillende podcasts zijn naam nadrukkelijk naar voren komen. En zag ineens Brugge die ik eerder nog niet zag.
Ben benieuwd wat hij nog meer aan de lijst toe gaat voegen.

arjenzvob

'@Tinus
Al geprobeerd te zoeken bij de subleagues met zoekterm 'wielerflits forumpoule?' Probeer eens. Succes! ;)

Gladiool

Ik heb vooral moeite met de Merlier-Philipsen tandem. Zou er graag eentje meenemen, maar in de meeste koersen is het blind gokken wie van de twee ik moet captainen.

ditisdavid

Bettiol van de startlijst in Galicië en nergens anders toegevoegd, dat lijkt me een teken aan de wand mbt zijn herstel van corona...

AKA34

Voor de mensen die nog aan de vorm van Colbrelli twijfelden: check zijn voorlaatste rit op Strava 🥵

Laatst gewijzigd
1 2 ... 33 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.