'@TheBest
Leuk om te horen dat je ook met deze renners zit. Ik kan er zeker wat mee! Mohoric en vermeersch idd leuke renners met veel koersen. Moscon en Politt beetje twijfelachtig maar denk dat ik Politt toch niet mee ga nemen. Zag ook nog Kung staan. Kan er eigenlijk ook nog bij... Zijn veel te veel leuke renners van 1.5M
Ondanks veel dezelfde dingen voorbijkomen over MT en EF, toch ook een paar goede dingen gelezen. Flip gaat er uit. Zo kan ik me nu o.a. Aranburu, Mohoric en Turgis veroorloven in plaats van Flip, Garcia Cortina en (helaas) Hoelgaard. Turgis vond ik dan toch een must have omdat ik geen kasseien kletser heb van QS
Covi is idd wel de eerste waar ik aan zou denken. Voorderest is onze Ide Schelling een leuke optie. Dan heb je ook nog Stewart en genies maar daar ben ik persoonlijk wat minder fan van. Ik zit ook over Piet Allegaert te denken. Leuke sprinter die veel koersen rijd en het vorig jaar in de grote rondes prima deed.
Ik kan het niet laten om Moscon mee te nemen. 1.5m blijft een koopje voor een renner als Moscon die zo veel koersen rijd en ik zie hem het wel goed doen voor Astana. Daar kan hij lekker vrij koersen. In het openings weekend zal hij er vast nog niet staan door zijn opgelopen trainings achterstand en wedstrijd ritme, maar daarna zal hij er vast staan.
Van Quickstep heb ik alleen Fabio dat voelt nog niet helemaal lekker. Lange tijd stonden Lampaert en Senechal in mijn team. Ze zijn er toch uitgevlogen omdat ik ze nergens kopman zou maken en dan vind ik ze toch echt te duur en moeten ze plaatsmaken voor renners die wel kopman zijn. Asgreen natuurlijk ook overwogen en daar geld het zelfde voor en Alaphilippe is natuurlijk wel een absolute kopman maar die vind ik te duur voor die paar ritjes. Qua kopmannen kan je met het geld van Alaphilippe het makkelijk opvangen.
@WilliamS: Is 34 oud?
Phillipsen heeft Merlier ook in de Scheldeprijs. ESF zou goed kunnen, Merlier rijdt de Giro en ESF zit er wel erg kort op.
De Lie staat bij de Scheldeprijs. Zou kunnen dat ze daar vol voor hem gaan. Maar Ewan heeft meer kans en Lotto moet nog steeds punten sprokkelen. Zoals eerder gezegd, als Lotto (en dus Ewan) M-T rijdt heeft hij toch echt een streepje voor. Vooralsnog staat ie nog niet op hun kalender en bij deelnemende teams.
Ik heb nu Ewan en Jakobsen en juist geen Philipsen. Jakobsen ben ik 100% zeker van om mee te nemen.
Op één van de vorige pagina's stond een opmerking over Pidcock. Toen ik mijn kopmannen voor dit weekend koos had ik hetzelfde gevoel. Met dat geld kan ik een hoop upgraden en gaat hij z'n 5 miljoen waard zijn? Hij rijdt in ieder geval veel koersen en tot nu toe nog nooit echt teleurgesteld.
Covi vorig jaar meegenomen; viel toen erg tegen. Zie hem nu ook eerder teampunten pakken dan zelf veel scoren. Schelling dan wellicht beter optie als verrassing/opvulling.
Wat zou ik toch graag zeker weten dat Kristoff geen EF rijdt... dan pas ik mijn team iets aan en pak ik Ewan erbij. Jakobsen, Philipsen en Ewan en B sprinters. Prachtig voor de sprints als puntenpakkers, gaat alleen niet met Kristoff erbij.
Wel zonde trouwens dat ik nergens wat over het programma van Olav Kooij kan vinden. Die kan toch hele leuke uitslagen rijden in BP, Schelde en evt GW/EF
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.