Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 38 ... 93 94
WilliamS23

'@Aberasturiii, Heb het over Haussler, 37 jaar. Vorig jaar 13 races en veel punten, maar het aantal races (voorlopig pas 5) en het gebrek aan ritme doet me denk ik besluiten hem toch niet te nemen. Maar zit bij een mooie ploeg en rijdt veel samen met Colbrelli en Mohoric. Hij staat er al vanaf het begin in, maar denk niet dat hij erin zal blijven.

TheBest

Is er iemand die nog enkele pareltjes tussen de 500k heeft gevonden? Ik heb er 3 nodig. Heb er zelf ook al wel enkele gevonden maar ben benieuwd of iemand anders nog andere leuke opties heeft. Stuur mij even een prive berichtje!

Capra

Het lijkt mij sterk dat Kristoff EF niet rijdt. Het is zo ongeveer zijn favoriete koers, de laatste 6x 4x 1e en 2x 3e.
Bovendien heeft Intermarche de puntjes hard nodig.

Laatst gewijzigd
GoldenWallie

Optie: Colbrelli of Trentin (heb ze nu allebei) downgraden naar bijv. Politt / Moscon types en een Meeus upgraden Philipsen.
Optie: Colbrelli en Trentin en Meeus

Heb nu ook al Ewan erin.

Wat heeft de meeste potentie op punten?

arjenzvob

Scheldeprijs staat niet op het programma van Jumbo, dus dat is een zorg minder voor je @Aberas

Aardappel

Gelukkig is de deadline in zicht.. man man man Dat gewissel in m'n team..

Zit nog te twijfelen over Ewan VS Jasper
En nog een 750k man.

Ik heb de naam van Ulissi nog niet gehoord. Rijdt wel de heuvels met Poga. Wellicht teampunten en zelf misschien nog kort rijden..?

Arne Riis

Geinig, Ulissi zit bij mij op de wip met Higuita. Is er al 10 x in en 10x uitgegaan. Het gaat van de windrichting afhangen wie het wordt.

Ccc3

Help mij aub, voor 1M VALGREN of CORTINA?

Ragnar Lolbroek

Allebei thuis laten.

Symen De boer

Heb nog 4.250.000 voor 4 renners pls hulp

Ccc3

🙂 en wat stel je voor voor 1M?

jarne17

Waarom krijgt Stan Dewulf de meeste stemmen door lezers bij de voorbeschouwing van Omloop ? Is toch totaal niet de topfavoriet?

arviidd

Dewulf is zeker topfavoriet met super knechten van Avermaet en Naesen.

Symen De boer

Maakt niet uit 2 van 500.000 erbij mag ook of 1 van 750.000
Zoek nog 4 pareltjes voor 4.250.000

Matsoe

Ik zoek eigenlijk nog een goeie 1mil pick, heb hoelgaard, meeus en garcia cortina al, iemand een suggestie

Symen De boer

'@matsoe magnus. Cort nielsen is een optie of lutsenko

Aardappel

'@arne

Hahaha bij mij zit Higuita ook op de shortlist. Maar zit met Bora. Vlasov, Schachman en Higuita. Wie wordt er uitgespeeld, of wordt het gewoon je wagonnetje aanhaken bij Poga 😂

groppiestan

Ik laat nu nog vlasov aanhaken. 😅

Aberastuuurrriii

Dank voor de feedback mensen.

Aanhakend op een vraag hierboven. Ik heb Lutsenko en Meeus in de 1 miljoen categorie. Ik heb Hoelgaard eruit moeten klikken wat ik erg jammer vind. Denk dat die ook goede resultaten gaat rijden.

Ik heb nu ook Higuita erin. Alleen is dat nog een vraagteken. Vind hem wel een mooie optie voor top 8 in de Strade Brianche om het eruitklikken van Flip een beetje op te vangen.

Naar mijn mening moet je per koers kijken wie je waar op gaat vangen qua eventuele punten. Baseer je keuze niet teveel op andere teams. Als je 6 sprinters hebt zou ik in een 750k categorie voor een Higuita/Vlasov/Schelling gaan. Als je 6 heuvelmannen hebt dan zou ik weer voor een Mozzato/Cipiot gaan

arjenzvob

Mensen met Higuita, Vlasov, Schelling vergeten voor het gemak Schachmann? Noemde ik al eerder ook.

Mijn heuvelequipe is nu wat mager. Ik overweeg een 1 miljoen sprinter te dumpen. En dan kan ik prima een dure heuvelman extra nemen. 2 miljoen is mogelijk. Dat wordt echt gokken wie het beste uit de verf gaat komen. Misschien is Remco dan toch nog wel een optie, want hij kan de Brabantse Pijl prima winnen en samen met Flipje oorlog maken in de heuvels.

klumper

Mijn team heb ik in grote lijnen wel staan, zit alleen nog te dubben over mijn sprinters.

Heb nu Jakobsen, Merlier, Meeus, Bol en Capiot staan voor de sprint koersen.
Spreidt zo mijn kansen, en niet gekozen voor 2 dure sprinters.

Verder ook nog voldoende mannen die kunnen sprinten na een wat zwaardere koers (type Kristoff).

Meer mensen die gaan voor deze variant, of gaan jullie wel voor 2 dure sprinters?

Wicked Wout

'@klumper, afhankelijk van in welke categorie je Colbrelli schaart zitten we tot nu toe op één lijn. Mocht voor de deadline meer bekend worden over het schema van Ewan dan kan het zijn dat ik hem er nog in schuif.

rbc1912

Ik investeer veel in de sprinters ditmaal. Zijn toch vaak de makkelijkere punten, want als ze meedoen eindigen ze 9 van de 10x ook hoog.
Verder Pidcock maar geloosd. Met pijn in het hart, maar anders werd het qua breedte wel erg beperkt. En afgelopen Vuelta heeft-ie mij ook bijzonder teleurgesteld. Iets wat bij Van Aert, Van der Poel of Alaphilippe nog nooit voorgekomen is

RTankink

Ik denk er ook over na om Pidcock thuis te laten. Verwacht eigenlijk meer of op zijn minst bijna net zoveel punten van de heren van 4 miljoen, met name van Senechal.

klumper

'@ Wicked Wout, Colbrelli is bij mij een type Kristoff. Zekerheidje in mijn team.

1 2 ... 38 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.