Jammer dat ze wederom een te beperkt aantal renners van de PCT ploegen hebben toegevoegd. Uno-X was toch een smaakmaker vorig jaar en hebben al een flink aantal startplekken binnen volgens mij. Ook bij B&B en Sport Vlaanderen mis ik renners die ik op het oog heb.
Vorig jaar heb ik me gewaagd aan een discussie over het al dan niet toevoegen van Uno-X renners en kreeg daar als reactie op dat ze geen vertrouwen hadden mijn gewenste renner.
Ik hoop dat ze dit jaar wat meegaander zijn.
Ik heb mijn voorafgaande wishlist er nog relatief vlot kunnen inpassen. Heb wel veel geshopt in 1.5 mil categorie. Grootste issues momenteel zijn Colbrelli vs Stuyven en wie van de 2 miljoen heuvelrenners. Maar we hebben nog tijd en er zijn nog wel wat wedstrijden te gaan voor de deadline waar vanalles duidelijker wordt :)
Heb er snel even 20 ingeklikt. Op het eerste gezicht is het wel redelijk te doen. Zitten zeker in de lagere prijsklasses een paar interessante renners. Heb ook al gezien dat de verwachte koersen niet bij iedereen volledig zijn of in ieder geval niet overeenkomen met de voorlopige startlijsten die op internet te vinden zijn.
Iedereen veel puzzelplezier! :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.