Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 6 ... 93 94
Nopper

Oh dat had ik gemist. Weet ook niet of dat perse een verbetering is.

Stanro

Staan ook (nog) geen Uno-X boys bij.

Platje

Teuns maar 1 miljoen en Wellens 1,5. Gaan we er toch weer intrappen? :)

ivo001

Site werkt niet echt lekker. Als ik bij een renner op meer info klik komt er niets tevoorschijn.

Edit: Lukt wel op het moment dat ik hem in mijn team heb geklikt.

De renners die ik had aangeklikt zijn weer uit mijn team verdwenen wtf. Ik wacht wel een dagje.

Laatst gewijzigd
Platje

Bij mij werkt het ook erg moeizaam.. heel irritant

Gladiool

Starttijd staat ook pas op 11.20u op Scorito hè... Denk dat er nog wel wat dingen aangepast gaan worden.

Dat gezegd hebbende zie ik genoeg mogelijkheden met dit budget, en ook zeker wat renners die prima aan de prijs zijn.

Platje

Had toch stiekem de hoop dat ze de captainfactor iets zouden verminderen, maar helaas. Ik weet het: die discussie is al genoeg gevoerd maar ik vind het jammer :)

@Gladiool dat is de starttijd van de 1e koers (iig de deadline)

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Milan torino er bij das een leuke wedstrijd.
Maakt het er wel leuker op,ze zouden nokere koerse er ook bij moeten doen

Gladiool

Ach verrek. Heftig verkeken ja.

Boasson en Hagen

Eddy staat er in ieder geval in voor 0,5M!

Platje

Ontbreken ook veel uitslagen van afgelopen jaar als je op de renners klikt..

Punchen of verzuipen

Ik heb het op Twitter gevraagd en de Uno-X-boyz ontbreken simpelweg. Als je denkt dat er Uno-X-renners zijn die in het spel moeten, dan moet je hun helpdesk benaderen.

RVH

Zijn er mensen die MVDP gaan nemen dit jaar?

BrackenRidgeCycling

Gelukkig staat Maury er al wel bij, hoef ik de helpdesk niet mailen zoals voorgaande jaren

Kadare

Jammer dat ze wederom een te beperkt aantal renners van de PCT ploegen hebben toegevoegd. Uno-X was toch een smaakmaker vorig jaar en hebben al een flink aantal startplekken binnen volgens mij. Ook bij B&B en Sport Vlaanderen mis ik renners die ik op het oog heb.
Vorig jaar heb ik me gewaagd aan een discussie over het al dan niet toevoegen van Uno-X renners en kreeg daar als reactie op dat ze geen vertrouwen hadden mijn gewenste renner.
Ik hoop dat ze dit jaar wat meegaander zijn.

Westland95

Zie het alweer, makkie.

Punchen of verzuipen

Ik kan mij niet voorstellen dat renners die al top20 hebben gereden in klassiekerspelkoersen (bijv. Halvorsen) opeens te slecht zijn om überhaupt selecteerbaar te zijn. We gaan het meemaken :-P

BrackenRidgeCycling

'@Rolf Mee eens, ze zouden meer PCT renners moet toevoegen , staan hele leuke namen bij

n3razzurri

Scorito laat wel weer zien dat het voor het grote publiek is bedoeld en laat zich verder rustig bedienen door de koersfetisjisten

Ragnar Lolbroek

Ik heb mijn voorafgaande wishlist er nog relatief vlot kunnen inpassen. Heb wel veel geshopt in 1.5 mil categorie. Grootste issues momenteel zijn Colbrelli vs Stuyven en wie van de 2 miljoen heuvelrenners. Maar we hebben nog tijd en er zijn nog wel wat wedstrijden te gaan voor de deadline waar vanalles duidelijker wordt :)

Gladiool

Is het niet gewoon hilarisch om de helpdesk te benaderen en de volledige selecties van die PCT ploegen daarin te zetten?

BrackenRidgeCycling

Do it Gladiool

Boasson en Hagen

Kruijswijk voor 750k wel een koopje! Nee, dan kun je beter een Halvorsen of de gebroeders Johannessen in je spel gooien.

mas22

Heb er snel even 20 ingeklikt. Op het eerste gezicht is het wel redelijk te doen. Zitten zeker in de lagere prijsklasses een paar interessante renners. Heb ook al gezien dat de verwachte koersen niet bij iedereen volledig zijn of in ieder geval niet overeenkomen met de voorlopige startlijsten die op internet te vinden zijn.

Iedereen veel puzzelplezier! :)

Rad

Moet toch een kleine moeite zijn om op voorhand UNO-X toe te voegen, het is al een tijdje bekend dat die ploeg aan een behoorlijk aantal koersen meerijdt.. niet sterk van Scorito.

Grootste dilemma, wel of geen van der Poel. Dat gaat de grootste puzzel worden. (voor mij althans)

1 2 ... 6 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.