Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 7 ... 93 94
Jasperdewaal11

Nou even de 4 toppers erin klikken en kijken hoe dat staat.

- WvA
- Pidcock
- Flipje
- Mathieu

En bam je bent 20,5 M verder hehe. Waarbij van der Poel uiteraard nog een redelijk vraagteken is. Het lijkt mij toch dat als je een gebalanceerd team wil hebben dat er 1 van deze 4 sneuvelt in je selectie.

madeinstars

Budget vind ik aan de hoge kant. Weinig moeilijke keuzes voor mijn gevoel tot nu toe.

Jun Allrich

Ook Gaviria is zijn valkuil weer aan het opstellen....

Punchen of verzuipen

"Bedankt voor je aanvraag.

Elke 3-4 werkdagen beoordelen we of we nieuwe renners toevoegen aan het spel.

Hierbij kijken we naar:
- De kwaliteit van de renner
- Het aantal koersen dat hij (vermoedelijk) gaat rijden
- Het aantal aanvragen voor het toevoegen van de renner

Mochten zij worden toegevoegd, dan zie je hen een dezer dagen dus vanzelf verschijnen in de lijst.

Heel veel succes met het creëren van een topteam voor de voorjaarsklassiekers!

Sportieve groet,
Team Scorito"

Oftewel: als maar genoeg mensen erom vragen, gebeurt het (waarschijnlijk).

Kadare

Er zijn al heel wat nieuwe renners toegevoegd gelukkig

LeoR 16

Jammer dat mijn principes niet matchen met de ingeslagen weg van Scorito. Had nochthans gehoopt dat het klassiekerspel in navolging van de grote rondes vorig jaar, opnieuw gratis zou zijn.

ZK

Niet alles in het leven is gratis. Als je genoeg lol aan beleefd, ben je toch wel bereid om daar wat voor te betalen? Ofwel per spel, of 10je voor alle wielerspellen. Als je dat niet bereid bent te betalen, dan vind je het spel blijkbaar niet leuk genoeg ;-)

LeoR 16

Ik vind het superleuk, heb er uren en uren plezier aan, maar ik betaal nu eenmaal niet voor online spelletjes. Dat is vooral jammer voor mijzelf natuurlijk. Snap Scorito ook wel, van corona opportunistisch gebruik gemaakt om vorig jaar wat extra klanten aan zich te binden, en diezelfde mensen nu laten dokken.

Speel al van 2013 scorito en heb altijd gehoopt dat ze in plaats van voor het grote geld te gaan, kleinschalig zouden blijven en inkomsten zouden halen uit reclame/banners etc. Maar eerlijk, het is een goed concept en de eigenaars zijn zeker ook vrij om het op deze manier "uit te melken". Ik kan dus alleen maar hopen op een nieuw virus :D

In mijn vriendenpoules zullen ze alleszins blij zijn dat ze niet voor de tweede plaats moeten strijden ;)

Laatst gewijzigd
Noordbiker

Pfff wat een budget zeg. Kan ik alles wat ik niet op maak uit laten betalen? :P
Hier kan je echt wel een super top team mee samen stellen. Zitten veel goedkope pareltjes bij, maar mag maar 20 renners kiezen helaas.

@LeoR16
Hobby's kosten geld en voor die paar euro een heel jaar (puzzel)plezier hebben is het voor mij dubbel en dwars waard. Het is slechts net iets meer dan €1,- per maand ;)

Kevino1983

"Ik betaal nu eenmaal niet voor online spelletjes" Waarom niet? Alle tijd en energie die ze erin stoppen, dat mag toch beloond worden.

Ben het trouwens niet eens dat het budget te omvangrijk zou zijn. Ik ben alweer aan het zoeken en schrapen. Of it's me..

Ketjap Manis

LeoR, als je er uren en uren plezier aan hebt, dan hou je je denk ik vast aan de verkeerde principes. Zonde man. Het is logisch dat zij ook wat moeten verdienen.

ZK

LeoR 16. Knap dat je er principes op nahoudt. Echter, ben ik wel benieuwd of je dan ook nooit geld zult betalen voor een Netflix abonnement? Of tv? Of kaartje voor de bioscoop? Of ieder ander vertier ;-)

ZK

Als je alle toppers wil, dan oogt budget te krap. Echter zijn er (veel) teveel goedkope pareltjes, op zijn minst potentie van een parel. Dan hadden ze die eigenlijk wat duurder moeten maken, nu kun je inderdaad wel 25-30 goede renners meenemen voor dit budget...

De Meesterknecht

Dus met al die goedkope parels is nog steeds puzzelen, want wie kies je :)
Ik vind dat je voor het klassiekerspel nog meer geluk nodig hebt dan bij een grote ronde... Wie start er uiteindelijk waar, corona, teampunten... maar blijft leuk! Gegarandeerd uren puzzelplezier!

Bijvoorbeeld:
Gaat Garcia Cortina dit jaar eens vlammen?
Zet F. Vermeersch door?
Wat kan Valverde?
Sagan weer op topniveau?
Van der Poel fit?
Moet Laporte enkel knechten?
Gaat Quickstep van Wilder, Schmid of van Tricht ergens laten starten?
Etc.
Etc.

Noordbiker

'@De Meesterknecht

Verwacht dat Gracia Cortina zijn geld wel waard is (dit jaar)
Vermeersch, goede vraag. Gaat aan mijn team voorbij
Valverde idem
Sagan twijfel, klik ook hem er nog niet in
Poel krijgt voorlopig voordeel van de twijfel
Laporte met Aert en Benoot er bij geef ik weinig kans
Er staan tot nu toe 3 QS'ers in m'n team
Verder pak ik Taco bij z'n Hoorns voor dat kleine bedrag

arjenzvob

Garcia Cortina vind ik categorie Wellens. Veelbelovend maar als puntje bij paaltje komt....

Wat ik me dan weer afvraag: Evenepoel start in de Ardennen samen met Flipje. Lijkt me duidelijk wie de kopman is toch? Gaat REV puur in dienst rijden? Dan is hij 2 miljoen absoluut niet waard.

Ik heb al een kronjuweeltje van 500k ontdekt trouwens. Sowieso veel goedkope potentiële parels zeg, leuk! Dat wordt puzzelen.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Ik heb het niet goed kunnen vinden, maar voor MilaanTurijn staat gewoon weer de aankomst bovenop de Superga op de planning, toch? In 2020 was volgens mij de uitzondering in augustus voor sprinters...
Bora leuk ploegje om goedkoop te shoppen!

arjenzvob

Nou @dvansteenis het was even zoeken maarrrrrrr:
https://www.milanotorino.it/

Edit: excuus het roadbook is nog van 2021. Dus heb je inderdaad weinig aan.

Laatst gewijzigd
ZK

De website is niet moeilijk te vinden, maar het parcours voor 2022 is nog niet gepubliceerd. Echter was een sprinteditie uitzondering in coronatijden, sloot toen beter aan bij wedstrijdprogramma. Dus het zal het gebruikelijke recept zijn.

Westland95

Zacht prijsje Bernal. Die komt op de shortlist.

dvansteenis

Parcours voor 2022 staat daar niet expliciet benoemd Arjen. Die website is in het Engels prima te lezen verder. Aangezien 2020 wel uitzondering zal zijn geweest, ging ik er vanuit dat het inderdaad het gebruikelijke recept zal worden daar zoals ZK al zei.

Jan Janssens

Milano Torino normaal altijd een mooi deelnemersveld maar normaal ook altijd op einde van seizoen waar gc renners nog wat "uitbollen". Nu in maart paar dagen na parijs nice en tirreno. Paar dagen voor MSR. Wat gaat dit betekenen voor het deelnemersveld? De gc mannen van parijs nice (roglic) zie ik niet direct klaar staan voor MT als ze erna nog MSR doen? Of juist wel? Tireno (poga) is reeds in IT dus misschien makkelijker? Zou wel de keuze van mijn heuvel mannen kunnen bepalen..

De Meesterknecht

'@arjenzvob Kunnen Remco en Flip niet samen kopman zijn? Maw kan EveneMerckx niet ook gewoon zelf winnen?

arjenzvob

Dat kan hij maar betwijfel ik. Daardoor wordt zowel REV als Flipje een tricky keuze wat mij betreft. Al lijkt Flipje me de aangewezen kopman daar.

Ceramiche Ariostea

Milaan - Turijn wilt zich presenteren als ideale voorbereidingskoers op MSR dus het lijkt mij zeer sterk dat ze een finish leggen op een monsterklim als de Superga. Ik vrees eigenlijk voor een 2020 parcours waardoor de schoonheid van deze wedstrijd wel een beetje af is.

1 2 ... 7 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.