Nou even de 4 toppers erin klikken en kijken hoe dat staat.
- WvA
- Pidcock
- Flipje
- Mathieu
En bam je bent 20,5 M verder hehe. Waarbij van der Poel uiteraard nog een redelijk vraagteken is. Het lijkt mij toch dat als je een gebalanceerd team wil hebben dat er 1 van deze 4 sneuvelt in je selectie.
"Bedankt voor je aanvraag.
Elke 3-4 werkdagen beoordelen we of we nieuwe renners toevoegen aan het spel.
Hierbij kijken we naar:
- De kwaliteit van de renner
- Het aantal koersen dat hij (vermoedelijk) gaat rijden
- Het aantal aanvragen voor het toevoegen van de renner
Mochten zij worden toegevoegd, dan zie je hen een dezer dagen dus vanzelf verschijnen in de lijst.
Heel veel succes met het creëren van een topteam voor de voorjaarsklassiekers!
Sportieve groet,
Team Scorito"
Oftewel: als maar genoeg mensen erom vragen, gebeurt het (waarschijnlijk).
Ik vind het superleuk, heb er uren en uren plezier aan, maar ik betaal nu eenmaal niet voor online spelletjes. Dat is vooral jammer voor mijzelf natuurlijk. Snap Scorito ook wel, van corona opportunistisch gebruik gemaakt om vorig jaar wat extra klanten aan zich te binden, en diezelfde mensen nu laten dokken.
Speel al van 2013 scorito en heb altijd gehoopt dat ze in plaats van voor het grote geld te gaan, kleinschalig zouden blijven en inkomsten zouden halen uit reclame/banners etc. Maar eerlijk, het is een goed concept en de eigenaars zijn zeker ook vrij om het op deze manier "uit te melken". Ik kan dus alleen maar hopen op een nieuw virus :D
In mijn vriendenpoules zullen ze alleszins blij zijn dat ze niet voor de tweede plaats moeten strijden ;)
Pfff wat een budget zeg. Kan ik alles wat ik niet op maak uit laten betalen? :P
Hier kan je echt wel een super top team mee samen stellen. Zitten veel goedkope pareltjes bij, maar mag maar 20 renners kiezen helaas.
@LeoR16
Hobby's kosten geld en voor die paar euro een heel jaar (puzzel)plezier hebben is het voor mij dubbel en dwars waard. Het is slechts net iets meer dan €1,- per maand ;)
Dus met al die goedkope parels is nog steeds puzzelen, want wie kies je :)
Ik vind dat je voor het klassiekerspel nog meer geluk nodig hebt dan bij een grote ronde... Wie start er uiteindelijk waar, corona, teampunten... maar blijft leuk! Gegarandeerd uren puzzelplezier!
Bijvoorbeeld:
Gaat Garcia Cortina dit jaar eens vlammen?
Zet F. Vermeersch door?
Wat kan Valverde?
Sagan weer op topniveau?
Van der Poel fit?
Moet Laporte enkel knechten?
Gaat Quickstep van Wilder, Schmid of van Tricht ergens laten starten?
Etc.
Etc.
'@De Meesterknecht
Verwacht dat Gracia Cortina zijn geld wel waard is (dit jaar)
Vermeersch, goede vraag. Gaat aan mijn team voorbij
Valverde idem
Sagan twijfel, klik ook hem er nog niet in
Poel krijgt voorlopig voordeel van de twijfel
Laporte met Aert en Benoot er bij geef ik weinig kans
Er staan tot nu toe 3 QS'ers in m'n team
Verder pak ik Taco bij z'n Hoorns voor dat kleine bedrag
Garcia Cortina vind ik categorie Wellens. Veelbelovend maar als puntje bij paaltje komt....
Wat ik me dan weer afvraag: Evenepoel start in de Ardennen samen met Flipje. Lijkt me duidelijk wie de kopman is toch? Gaat REV puur in dienst rijden? Dan is hij 2 miljoen absoluut niet waard.
Ik heb al een kronjuweeltje van 500k ontdekt trouwens. Sowieso veel goedkope potentiële parels zeg, leuk! Dat wordt puzzelen.
Milano Torino normaal altijd een mooi deelnemersveld maar normaal ook altijd op einde van seizoen waar gc renners nog wat "uitbollen". Nu in maart paar dagen na parijs nice en tirreno. Paar dagen voor MSR. Wat gaat dit betekenen voor het deelnemersveld? De gc mannen van parijs nice (roglic) zie ik niet direct klaar staan voor MT als ze erna nog MSR doen? Of juist wel? Tireno (poga) is reeds in IT dus misschien makkelijker? Zou wel de keuze van mijn heuvel mannen kunnen bepalen..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.