Dat is voor ons allemaal nog onduidelijk. Dat maakt de puzzel tijdens het Klassiekerspel zo lastig, zeker met eventuele covid-besmettingen. Zelf de verwachte startlijsten in de gaten houden en kijken welke renners de meeste koersen meepakken (en daar ook een rol van betekenis kunnen spelen).
We kunnen wel een paar musthaves verklappen toch?
Tip: ga eerst kijken bij Quick Step. Dan heb je waarschijnlijk al drie musthaves te pakken.
Voor de heuvels Alaphlip
En sprint Jakobsen
Voor de kasseien hebben ze misschien wel meerdere musthaves. Welke daar de juiste musthave is, is afwachten, maar met Asgreen, Lampaert of Senechal heb je er vast wel een te pakken.
Het wordt weer een flinke puzzel dit jaar. Maar qua budget komt het prima uit vind ik. Zijn best een aantal 500k pareltjes, die wel een potje kunnen breken als het een keer goed valt.
Zal mvp in het team het verschil maken dit jaar? Ik overweeg iig sterk hem thuis te laten. Verder heb ik veel verwachtingen van verschillende beligische rijders dit jaar.
Gaan we de pareldiscussie weer opwerpen mannen? Er zijn mensen die vinden dat je hier geen parels moet noemen, waar ik ook bij hoor want dat is juist de charme. Maar er zijn ook mensen die vinden dat het niet uitmaakt.
In mijn optiek is het zo: iedereen wil winnen en zich onderscheiden. Dat je via PB elkaar potentiële pareltjes stuurt, dat snap ik en doe ik ook met een aantal mensen. Maar ja, de meelezers....
Ik zie hier al een paar keer comments over een hoog budget voorbij komen, maar dat vind ik echt reuze meevallen. Als je van Flip, MvdP, WvA en Pidcock er 3 neemt, zit je toch al snel te kutten in die categorie daaronder tussen de 2,5 en 4 miljoen.
De afwegingen worden al volop gemaakt hier. Stuyven/Sagan en Turgis? Of toch Senechal/Asgreen en Matthews....
p.s. Schelling is voor 750k echt een steal. Die klik je er toch gelijk in :p
Ik heb nog niet zo goed naar de verhoudingen in prijzen gekeken maar vind 5 miljoen voor VDP alvast veel te veel, tenzij de aankomende twee weken duidelijk wordt dat ie weer snel terug is.
Heb het gevoel dat dit het voorjaar van Senechal wordt. Die wordt naar mijn idee ieder jaar ietsjes beter en zou dan nu op een niveau moeten komen dat hij consequent kort kan finishen in de grootste klassiekers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.