Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 62 ... 93 94
jefgodfather

Met Pogacar, Valverde en Covi gestegen naar plek 67 in het AK. Plaats 10 in de Wielerflits subleague en plaats 5 in de Wielerflits Forumpoule.
Eerste keer dan ik het zo goed doe in het Voorjaar

KissMyAce2.0

Heel leuk om te lezen

Kadare

Mooie koers gezien, met een fenomenale Pogacar en een krasse opa. Met Pogacar en Valverde als eerste en tweede captain en verder nog Vendrame in de punten flink kunnen stijgen.
6 man (waarvan 5 (semi-) sprinter) aan de start in zowel Tirreno als San Remo. Hopelijk genoeg voor een goed genoeg team voor Milaan-Turijn.

Baskeee

Mooie race gezien, enerzijds natuurlijk onevenaarde klasse van Pogi, anderzijds jammer dat het al 50km voor het einde beslist was.

Scoritowise ging het prima, slechts 6 man, waarvan 4 gefinished en 2 in te punten, maar wel cap 1 en 2.
Nu op 99,8% maar dat lijkt me niet vol te houden.

Benieuwd wie er ongeschonden uit beide week koersen gaan komen en starten bij Milan-Turijn.

Platje

Tot nu toe ziet het er niet rooskleurig uit voor MT, alleen Covi en Cortina aan de start.. er staan al aardig wat rode kruisjes door mijn sprinters.. bij Meeus mist dit kruisje maar rijdt Nokere.. Mozzato rijdt bij B&B en deze ploeg zie ik niet bij de deelnemende ploegen staan dus blijven Trentin en Jakobsen als overgebleven sprinters over die eventueel kunnen meedoen

Wordt dus hopen dat de schade beperkt blijft, vooral hopen dat Kristoff geen goede uitslag rijdt

oborobo

Met Pogacar en Valverde ruim 4000 plaatsen gestegen.
Lekker man!

Hay

Wat MT betreft zal het voorlopig koffiedik kijken blijven. Heb mijn hoop gevestigd op de sprinters die ook in MSR aan de start staan (Ewan, Colbrelli, Trentin). Ook gehoopt op Coquard, maar B&B blijkt niet op de startlijst te staan. Ook heb ik Cort en Garcia meegenomen als eventuele backup voor kopman, evenals voor EF. Jakobsen staat ook in mijn team, maar die lijkt te ontbreken bij MSR, acht de kans dan ook klein dat hij MT gaat rijden.

Sjonge Jonge

Coquard rijdt bij Cofidis en die rijden MT wel

arjenzvob

Precies 1 van de redenen dat ik Coquard meegenomen heb. Moet hij wel starten 😉

Punchen of verzuipen

Lotto Soudal staat als ploef überhaupt niet aan de start van M-T, dus de kans dat Ewan daar rijdt is 0%. Was bekend vlak voor start Klassiekerspel dus was mee te nemen in keuzeproces.

Henk

Volgens mij rijdt Ewan de Tirreno. Net als Cort.
Colbrelli rijdt Milaan Turijn iig niet.

arjenzvob

Tirreno en M-T valt niet tegelijkertijd, dus dat is niet relevant. Daarnaast rijdt Lotto, zoals gezegd M-T niet.

Laatst gewijzigd
Hay

Sjonge Jonge, dat was een grote misser van mij (moet nog even wennen aan de nieuwe teams). Komt het misschien dan toch nog goed met Coquard voor MT. En zie dat Lotto en Bahrein ontbreken bij MT, worden Garcia en/of Cort wellicht toch nog van belang.

Henk

'@Arjenzvob
Ik verwacht niet dat renners na de Tirreno gereden te hebben ook nog MT gaan rijden ter voorbereiding op MSR.

arjenzvob

'@Henk Waarom niet? Je bent al in Italië. Er zitten dagen tussen. Prima voorbereidingskoers. Mooie (semi)klassieker.

nasibal

Cimolai parel voor MT.

Verder heeft Kissmyace zichzelf hierboven in mijn ogen tot held gepromoveerd.

rbc1912

De meest opvallende naam in die lijst van arjenzvob vind ik toch wel Biermans met 17%. Heb ik iets gemist?

Punchen of verzuipen

Ik vermoed dat mensen Biermans ("haha BIER!, snap je 'm!?!!" ) een hilarische naam vinden.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Iets anders kan ik ook niet verzinnen inderdaad ;)

Henk

'@arjenzvob
Ik denk dat rust je dan meer brengt dan nog een koers rijden.
Volgens mij eindigt de Tirreno een paar dagen eerder dan vorig jaar om de renners die MSR rijden meer rust te geven.
Maar het kan natuurlijk altijd dat renners individueel besluiten dat ze nog een koers nodig hebben.
We gaan het zien.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Het is anderhalve week vantevoren nog 1 groot vraagteken dus :)
Maar er valt voor beide wat te zeggen uiteraard. Mijn gevoel neigt er ook wel naar dat er best nog wat aardige namen aan de start zullen komen. Inderdaad, ter voorbereiding

ditisdavid

Ik vrees dat ik meer renners van Jumbo-Gewissma mee had moeten nemen...

GroetjesThuis

Sonny Colbrelli met Bronchitis uit Parijs-Nice. Hopelijk hersteld hij snel en gebruikt hij Milano-Torino voor meer wedstrijdritme in de sprints!

Odin

Las net ergens dat Lotto en Bahrein niet meedoen met MT

ivo001

https://www.milanotorino.it/en/squadra/

Als ik het zo zie inderdaad geen Bahrein, FDJ, Lotto Soudal en Jumbo Visma.
Dat is wel zuur. Had uiteindelijk Valverde eruit gegooid om plek te maken voor Ewan omdat ik op een eventuele deelname aan MT speculeerde.

1 2 ... 62 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.