Mooie koers gezien, met een fenomenale Pogacar en een krasse opa. Met Pogacar en Valverde als eerste en tweede captain en verder nog Vendrame in de punten flink kunnen stijgen.
6 man (waarvan 5 (semi-) sprinter) aan de start in zowel Tirreno als San Remo. Hopelijk genoeg voor een goed genoeg team voor Milaan-Turijn.
Mooie race gezien, enerzijds natuurlijk onevenaarde klasse van Pogi, anderzijds jammer dat het al 50km voor het einde beslist was.
Scoritowise ging het prima, slechts 6 man, waarvan 4 gefinished en 2 in te punten, maar wel cap 1 en 2.
Nu op 99,8% maar dat lijkt me niet vol te houden.
Benieuwd wie er ongeschonden uit beide week koersen gaan komen en starten bij Milan-Turijn.
Tot nu toe ziet het er niet rooskleurig uit voor MT, alleen Covi en Cortina aan de start.. er staan al aardig wat rode kruisjes door mijn sprinters.. bij Meeus mist dit kruisje maar rijdt Nokere.. Mozzato rijdt bij B&B en deze ploeg zie ik niet bij de deelnemende ploegen staan dus blijven Trentin en Jakobsen als overgebleven sprinters over die eventueel kunnen meedoen
Wordt dus hopen dat de schade beperkt blijft, vooral hopen dat Kristoff geen goede uitslag rijdt
Wat MT betreft zal het voorlopig koffiedik kijken blijven. Heb mijn hoop gevestigd op de sprinters die ook in MSR aan de start staan (Ewan, Colbrelli, Trentin). Ook gehoopt op Coquard, maar B&B blijkt niet op de startlijst te staan. Ook heb ik Cort en Garcia meegenomen als eventuele backup voor kopman, evenals voor EF. Jakobsen staat ook in mijn team, maar die lijkt te ontbreken bij MSR, acht de kans dan ook klein dat hij MT gaat rijden.
'@arjenzvob
Ik denk dat rust je dan meer brengt dan nog een koers rijden.
Volgens mij eindigt de Tirreno een paar dagen eerder dan vorig jaar om de renners die MSR rijden meer rust te geven.
Maar het kan natuurlijk altijd dat renners individueel besluiten dat ze nog een koers nodig hebben.
We gaan het zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.